FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wałek 866
Autor Wiadomość
kyniu 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 234
Skąd: south east
Wysłany: 12-05-2007, 13:57   Wałek 866
   Bolid: SCS 176B9000


Witam
Gdzie i za ile moge taki dostać ??
Jak sprawdzić czy nie jest wyjechany ??
Mam SCS 1.1 SPI - czy wałek + plan głowicy da jakies wymierne wyniki ?? ( i o ile mm splanowac głowice ?) Chciałbym pozostac przy seryjnej górze - (jakiś dolot dopasować i wyprostować wydech - jest końcowy Ulter fi100, ale z katem :| ( narazie )) . Potem powoli dalsze evo :wink:
Co jeszcze mogę zmienic żeby nie ładować worka $ a zeby poczuc różnicę :))
Thx za info
_________________
SC by kyniu
Ostatnio zmieniony przez kyniu 12-05-2007, 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 12-05-2007, 14:06   
   Bolid: 1E 187


kyniu napisał/a:
Gdzie i za ile moge taki dostać ??

100-150 najlatwiej na alledrogo, gieldzie, powypadkowych
kyniu napisał/a:
Mam SCS 1.1 SPI - czy wałek + plan głowicy da jakies wymierne wyniki ??

Moment trochę skoczy ale myślę, że róznicy prawie nie odczujesz.
kyniu napisał/a:
( i o ile mm splanowac głowice ?)

bezpiecznie 0,5-0,7
kyniu napisał/a:
Co jeszcze mogę zmienic żeby nie ładować worka $ a zeby poczuc różnicę :))

stoczyc kolo zamachowe + glowka z wtryskami od 1,2
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
fryzo
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2007, 21:01   

plan głowicy i wałek nieda nic
wiem bo mam i jakos nie czuje zmiany
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 12-05-2007, 23:05   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


sam tak chciałem zrobić ale zmiana wałka to zmiana długości rur i pojemności wydechu żeby grało. Miałem gzdieś linka do goduli czy też grabowskiego - nie pamiętam ale tam było fajnie opisane i o tych wszystkich zjawiskach falowych ale tak dla ludzi. Generalnie wnioski były zrozumiałe dla laika czyli dla mnie. Nie ma co zaczynac dłubania od srodka.

O mam http://www.grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm i tam jeszcze wiele fajnych madrości jest o tym całym ustrojstwie. Daje do myślenia. :roll: A tu o samych rozrządach tego samego autora http://www.grabowski.com.pl/uklady_rozrzadu.htm to mi traci magią a wnoski mówia same za siebie - wg mojej prostej interpretacji - jak chcesz coś szybko zepsuć to wymien wałek :))
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 12-05-2007, 23:28, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-05-2007, 09:56   
   Bolid: seicento


olosc11mpi, no czary z mleka tez ludzie robia ;)

tak sie sklada ze nie zmieniasz na bardzo ostry i o zupelnie innej charakterystyce walek tylko walek stosowany w tych jednostkach

to tak jakbys zmienial skrzynki sporting i S te samo auto inne charakterystyki

sam walek 866 wiele nie da ale napewno nie zepsujesz nic nim a troche poprawisz
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 13-05-2007, 12:56   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


tak tylko chciałem przełożyc teorię na praktyke, a Twoje słowa sa tego dowodem. OK OK. A skoro mój wałek ma sie dobrze chyba tak mniemam, to kiedy znależć pretekst żeby go podmienić. Nie ma pzreciez gwarancji że ktoś na allegro sprzedaje ten słynny 866 bo chce 200 zta dorobić.Czy jak z punciaka wyjmiesz co ma rocznik 97 to można go z czystym sumieniem przełożyć. Sprawny bedzie???


Ps. Jak patrze na ten Twój wykaz na dole: moc+ Nm to przypomina mi się rozmowa z kolesiem, który kupił golfa III tdi z lekko dłubniętym chipem i z teoria na ustach że benzyniaków wolnossących to nie ma co tuningować a seicento to już wogóle mija się z celem - no niezły jest co ??? ??? do tej pory nie moge sie pozbyć bólu brzucha ze smiechu


a tu coś dla Kynia - świeżutkie - moze aktualne http://rajdy.hoga.pl/gielda/gielda.asp?D=5
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 13-05-2007, 13:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-05-2007, 13:10   
   Bolid: seicento


olosc11mpi, http://centomania.pl/vide...te=detail&id=19

pokaz to koledze ;)

sejo jeszcze wtedy nie byl wystrojony i mocno przerywal a mimo to nie dala rady octavia ;)

co do walka bardzo prosto sprawdzic czy jest jeszcze dobry, krzywki nie moga byc wytarte na szpic
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
Ostatnio zmieniony przez jataman 13-05-2007, 13:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
olosc11mpi 
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Legionowo/W-wa
Wysłany: 13-05-2007, 13:20   
   Bolid: sc 1.1 MPI 2002


oczywiste ale sa ludzie i snoby - kupi sobie coś tam, doda gazu wciśnie go w fotel i głosi teorie o tym i o tamtym bo się podjarał. EEEEEEE tam szkoda gadać a tymczasem zobacz na pościk wyżej tam podpiałem linka - można by z tego wyjąc sam kolektorek dolotowy i na swoim kompie śmigać + jeszce ewentualnie dolocik Kałuży??? ???
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 13-05-2007, 13:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21-06-2007, 18:36   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Witam,
Mam pytanie. W ilu NM musze dokręcać wałek i głowice kluczem dynamometrycznym? Wkładam głowice z punto 1.2 do seja 1.1. Prosze o szybką odpowiedź bo jestem w warsztacie i właśnie mam zamiar wszystko składać do kupy. Pozdro
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-06-2007, 18:57   
   Bolid: seicento


z tego co pamietam to
20 Nm
40 NM
i 2x 90 stopni

ale pod uszczelka jak kupiles nowa powinna byc karteczka
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum