MaxPower
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 24 Skąd: Płock
|
Wysłany: 30-06-2013, 13:50 wymiana okablowania.
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
witam. otóż po nie udanym wyeliminowaniu zakłóceń tzw "pętli masy" wykryłem że kabel rca jest uszkodzony. więc postanowiłem podłączyć na krótko radio i wzmacniacz zamiennym kablem rca od domowego wzmacniacza i tu pojawił się problem. gdy kabla nie ruszałem był czysty dźwięk a gdy ruszyłem go ręką to zaczęły się buczenia piski itp. Więc zamówiłem ekranowany kabel rca i 5m kabla zasilającego "masa" by poprowadzić masę prosto z akumulatora. chce też poprowadzić osobne zasilania radia z akumulatora. dodam, że kupiłem sobie przeciw zakłóceniowy filtr :http://allegro.pl/filtr-przeciwzakloceniowy-audio-2-2000hz-i3294395165.html i nie działa wg nie ma sygnału po podpięciu tego czegoś. lepiej dołożyć 30pln i kupić odpowiedni kabel zasilający.
a to mój zestaw;
pionieer deh 2300
głośniki przód odseparowane 10cm
tył brak
wzmacniacz crunch 1000 1x250 rms i 2x 70 rms
skrzynia 30l br z stx 10.2.400 ok 200-250 rms
oraz odseparowane 16 pioniera podłączone pod wzmaka.
zasilanie wzmaka to 20mm2 podłączony pod +, bezpiecznik 80A (zmieniony na 70A bo w sklepie nie mieli innego) poprowadzone w peszlu, prawym progiem auta
sterowanie wzmacniaczem (żyłka sterująca) poprowadzona pod fotelem pasażera
kable rca (narzazie stare) poprowadzone pod fotelem kierowcy.
Pytania:
1. Czy radio może być zasilanie bezpośrednio z akumulatora oczywiście z bezpiecznikiem 10-20A?
2. Wzmacniacz dostaje niepożądanie zakłócenia z skąd? Jeżeli wszytko jest sprawne.
3. Może ktoś podesłać plany elektroniki radia w aucie?
4. Na czym polega ten filtr i dlaczego nie działa? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=aakqM-dqLS8 |
|