Dystanse |
Autor |
Wiadomość |
adrian19
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 21 Lip 2013 Posty: 12 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 21-07-2013, 16:13 Dystanse
Bolid: Seicento 900 Young 2000 r |
|
|
Witam. Posiadam Seicento young na kołach 145/70/13. Niestety autko ma mały rozstaw koł i wygląda troszke pokracznie. W zakrętach auto naprawde sie przechyla i to nie jest komfortowe. Chciałbym założyc dystanse tak 20 mm na stronę. Czy to dobry pomysł? |
|
|
|
 |
kapitan chaos
Nałogowiec dyżurny psuja

Pomógł: 37 razy Wiek: 33 Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 546 Skąd: ?roda Wielkopolska
|
|
|
|
 |
Luszeq
Nałogowiec

Pomógł: 5 razy Wiek: 31 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 463 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 21-07-2013, 16:24
Bolid: MAZDA 323F BJ |
|
|
15mm powinny na spoko wejść, 20 raczej też, ale jak bym na Twoim miejscu zaczął od stabilizatora jeśli nie masz. |
_________________
Karmazynowa strzała |
|
|
|
 |
adrian19
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 21 Lip 2013 Posty: 12 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 21-07-2013, 16:32
Bolid: Seicento 900 Young 2000 r |
|
|
chciałbym załozyc dystanse bo planuje tez w troszkę dalszej przyszłosci kupic wieksze felgi i załozyc opony, pewnie 165/55/13... a w jakiej cenie są stabilizatory? |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 21-07-2013, 20:34
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
ja bym Ci polecił założyć sprężyny obniżające, wystarczy 40/40 i już jest o nieeeeebo lepiej
sam nie dawno zmieniłem i jestem zadowolony, autko już nie kładzie się tak w zakrętach
do tego mam tez dystanse na koło 15mm. |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 |
|
|
|
 |
Minog
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Września
|
Wysłany: 21-07-2013, 21:23
Bolid: Seicento |
|
|
Na początek zaczął bym od obniżenia np. 40/40, co da odrazu poprawę właściwości jezdnych. Jeżeli planujesz kupno alufelg to bym się wstrzymał z kupnem dystansów, gdyż mogą okazać się niepotrzebne ( zależy od ET felgi). Stabilizator też możesz zapodać, jak i rozpórkę na kielichy |
_________________ http://polskajazda.pl/Sam.../Seicento/91252 |
|
|
|
 |
jachu93
Nałogowiec AntyMatizowy

Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 506 Skąd: Zimbabwe
|
Wysłany: 21-07-2013, 22:04
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Mam dystanse 15 mm na strone i wygląd jest dużo lepszy. Prowadzenie też zyskało, ale jakiś kosmosów to nie oczekuj jak już przedmówcy wspomnieli - lepiej zacząć od zawieszenia! |
_________________ Znajdziesz mnie na forum.subaru.pl
http://jazdamiejska.pl/ ZAPRASZAM!
 |
|
|
|
 |
adrian19
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 21 Lip 2013 Posty: 12 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 21-07-2013, 22:25
Bolid: Seicento 900 Young 2000 r |
|
|
Na nowe zawieszenie jednak mnie jeszcze nie stac i mozliwe także ze zdecyduje sie na stalówki. Więc jakie dystanse polecacie? I czy zamontowac także stabilizator? |
|
|
|
 |
Minog
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Września
|
Wysłany: 21-07-2013, 22:54
Bolid: Seicento |
|
|
Jeśli masz kasę na dystanse dorzuć jeszcze grosza i wymień zawias. Będą to lepiej wydane pieniądze, dystanse w dużym stopniu nie poprawią prowadzenia, a zawias tak. No i oponki z niskim profilem. |
_________________ http://polskajazda.pl/Sam.../Seicento/91252 |
|
|
|
 |
adrian19
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 21 Lip 2013 Posty: 12 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 22-07-2013, 00:29
Bolid: Seicento 900 Young 2000 r |
|
|
165/55? Mysle że powinno by ok. A orientujecie się ile kosztuje załozenie stabilizatora? |
|
|
|
 |
adrian19
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 21 Lip 2013 Posty: 12 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 22-07-2013, 12:48
Bolid: Seicento 900 Young 2000 r |
|
|
Panowie, słyszałem ze do 900-setki nie było stabilitazorów i musiałbym wymienic wahacze... Jest to opłacalne? I jaki byłbym koszt nowego zawiasa i jaka firme polecacie? |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 22-07-2013, 13:01
Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r. |
|
|
o ile mi dobrze wiadomo, to wahaczy nie trzeba zmieniać, żeby zamontować staba.
jak dla mnie to lepiej zainwestować te 300zł w sprężyny obniżające niż kupować dystanse+stabilizator. wyjdzie Cie to nie wiele drożej a efekt jest dużo lepszy niż na samych dystansach.
ja mam MTS 40/40, z nimi jest tak, że przód troszkę jest wyżej niż tył ale podczas jazdy to nie przeszkadza. kosztowało mnie to nie całe 300zł za komplet nowy. możesz też kupić używane, jeszcze taniej wyjdzie. |
_________________ Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469
"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 |
|
|
|
 |
adrian19
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 21 Lip 2013 Posty: 12 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 22-07-2013, 13:09
Bolid: Seicento 900 Young 2000 r |
|
|
Hehehe gosc w sklepie powiedział ze bez zmiany wahaczy sie nie obejdzie. A dystanse tez chyba bede musiał załozyc bo chce zmienic opony na szersze + felgi. Po tym obnizeniu 4 cm to chyba w zakrety musi sie super wchodzic. |
|
|
|
 |
rysiu
Nałogowiec ABG

Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 764 Skąd: Myślenice
|
|
|
|
 |
adrian19
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 21 Lip 2013 Posty: 12 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 22-07-2013, 15:02
Bolid: Seicento 900 Young 2000 r |
|
|
Wiec radzicie te spreżyny czy stabilizator? I jak wiadomo fiaty sa baardzo miekkie wiec czy na tych sprezynach jest twardszy? nie chciałbym po włozeniu czegos do bagaznika posadzic go na oponach po takim obnizeniu... |
|
|
|
 |
|