FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dystanse
Autor Wiadomość
adrian19 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 21-07-2013, 16:13   Dystanse
   Bolid: Seicento 900 Young 2000 r


Witam. Posiadam Seicento young na kołach 145/70/13. Niestety autko ma mały rozstaw koł i wygląda troszke pokracznie. :)) W zakrętach auto naprawde sie przechyla i to nie jest komfortowe. Chciałbym założyc dystanse tak 20 mm na stronę. Czy to dobry pomysł?
 
 
kapitan chaos 
Nałogowiec
dyżurny psuja


Pomógł: 37 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 546
Skąd: ?roda Wielkopolska
Wysłany: 21-07-2013, 16:20   
   Bolid: FIAT Seicento MPI


Wystarczy poszukać, jakie dystanse wejdą http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=19923 .
_________________
dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 
 
Luszeq 
Nałogowiec


Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 463
Skąd: Radymno
Wysłany: 21-07-2013, 16:24   
   Bolid: MAZDA 323F BJ


15mm powinny na spoko wejść, 20 raczej też, ale jak bym na Twoim miejscu zaczął od stabilizatora jeśli nie masz.
_________________

Karmazynowa strzała
 
 
 
adrian19 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 21-07-2013, 16:32   
   Bolid: Seicento 900 Young 2000 r


chciałbym załozyc dystanse bo planuje tez w troszkę dalszej przyszłosci kupic wieksze felgi i załozyc opony, pewnie 165/55/13... a w jakiej cenie są stabilizatory?
 
 
rysiu 
Nałogowiec
ABG


Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 764
Skąd: Myślenice
Wysłany: 21-07-2013, 20:34   
   Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r.


ja bym Ci polecił założyć sprężyny obniżające, wystarczy 40/40 i już jest o nieeeeebo lepiej :)
sam nie dawno zmieniłem i jestem zadowolony, autko już nie kładzie się tak w zakrętach :)

do tego mam tez dystanse na koło 15mm.
_________________
Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469


"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 
 
 
Minog 
Nałogowiec


Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Września
Wysłany: 21-07-2013, 21:23   
   Bolid: Seicento


Na początek zaczął bym od obniżenia np. 40/40, co da odrazu poprawę właściwości jezdnych. Jeżeli planujesz kupno alufelg to bym się wstrzymał z kupnem dystansów, gdyż mogą okazać się niepotrzebne ( zależy od ET felgi). Stabilizator też możesz zapodać, jak i rozpórkę na kielichy :smile:
_________________
http://polskajazda.pl/Sam.../Seicento/91252
 
 
jachu93 
Nałogowiec
AntyMatizowy


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 506
Skąd: Zimbabwe
Wysłany: 21-07-2013, 22:04   
   Bolid: Seicento 1.1


Mam dystanse 15 mm na strone i wygląd jest dużo lepszy. Prowadzenie też zyskało, ale jakiś kosmosów to nie oczekuj :) jak już przedmówcy wspomnieli - lepiej zacząć od zawieszenia!
_________________
Znajdziesz mnie na forum.subaru.pl :)
http://jazdamiejska.pl/ ZAPRASZAM!
 
 
 
adrian19 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 21-07-2013, 22:25   
   Bolid: Seicento 900 Young 2000 r


Na nowe zawieszenie jednak mnie jeszcze nie stac i mozliwe także ze zdecyduje sie na stalówki. Więc jakie dystanse polecacie? I czy zamontowac także stabilizator?
 
 
Minog 
Nałogowiec


Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Września
Wysłany: 21-07-2013, 22:54   
   Bolid: Seicento


Jeśli masz kasę na dystanse dorzuć jeszcze grosza i wymień zawias. Będą to lepiej wydane pieniądze, dystanse w dużym stopniu nie poprawią prowadzenia, a zawias tak. No i oponki z niskim profilem.
_________________
http://polskajazda.pl/Sam.../Seicento/91252
 
 
adrian19 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 22-07-2013, 00:29   
   Bolid: Seicento 900 Young 2000 r


165/55? Mysle że powinno by ok. :) A orientujecie się ile kosztuje załozenie stabilizatora?
 
 
adrian19 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 22-07-2013, 12:48   
   Bolid: Seicento 900 Young 2000 r


Panowie, słyszałem ze do 900-setki nie było stabilitazorów i musiałbym wymienic wahacze... Jest to opłacalne? I jaki byłbym koszt nowego zawiasa i jaka firme polecacie?
 
 
rysiu 
Nałogowiec
ABG


Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 764
Skąd: Myślenice
Wysłany: 22-07-2013, 13:01   
   Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r.


o ile mi dobrze wiadomo, to wahaczy nie trzeba zmieniać, żeby zamontować staba.

jak dla mnie to lepiej zainwestować te 300zł w sprężyny obniżające niż kupować dystanse+stabilizator. wyjdzie Cie to nie wiele drożej a efekt jest dużo lepszy niż na samych dystansach.

ja mam MTS 40/40, z nimi jest tak, że przód troszkę jest wyżej niż tył ale podczas jazdy to nie przeszkadza. kosztowało mnie to nie całe 300zł za komplet nowy. możesz też kupić używane, jeszcze taniej wyjdzie.
_________________
Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469


"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 
 
 
adrian19 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 22-07-2013, 13:09   
   Bolid: Seicento 900 Young 2000 r


Hehehe gosc w sklepie powiedział ze bez zmiany wahaczy sie nie obejdzie. A dystanse tez chyba bede musiał załozyc bo chce zmienic opony na szersze + felgi. Po tym obnizeniu 4 cm to chyba w zakrety musi sie super wchodzic. :D
 
 
rysiu 
Nałogowiec
ABG


Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 764
Skąd: Myślenice
Wysłany: 22-07-2013, 13:37   
   Bolid: Fiat Seicento 0.9 2000r.


http://www.seicento.pl/vi...lizator&start=0

poczytaj sobie, będziesz już więcej wiedział na ten temat.
_________________
Kamil, mój bolid:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359469


"Naprawa ABS'u bez komputera jest jak macanie kobiety przez ścianę"
 
 
 
adrian19 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 22-07-2013, 15:02   
   Bolid: Seicento 900 Young 2000 r


Wiec radzicie te spreżyny czy stabilizator? I jak wiadomo fiaty sa baardzo miekkie wiec czy na tych sprezynach jest twardszy? nie chciałbym po włozeniu czegos do bagaznika posadzic go na oponach po takim obnizeniu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum