FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Filmiki z Kjs i tym podobnych
Autor Wiadomość
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-03-2016, 00:46   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


DeZ Oglądałem wczoraj relację właśnie z superoesu i Twoje drifty były na samym początku:) Powiem szczerze, że nie wygląda to na normalne zachowanie seja. Coś ewidentnie jest nie tak. Pomyślałem, że może słabe opony z tyłu, ale na filmiku, który wrzuciłeś driftujesz w momencie gdy masz wciśnięty hamulec (świecą się światła stop), może coś jest nie tak z hamulcami? Chyba wspominałeś kiedyś, że Twój sej był VANem. Pewnie układ przerobiłeś, ale może mimo wszystko tył za mocno łapie?
 
 
Adi95 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 38
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-03-2016, 09:25   
   Bolid: Seicento 1.1


DeZ, powiedz jeszcze jaki zawias masz z tyłu?
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-03-2016, 11:46   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Tył już jest zrobiony więc aż tak nie blokuje jak jeszcze rok temu i tym się na razie nie przejmuję. Natomiast bujanko jest wqrzające. Jeśli bez halpasa tylne koło czasem nie dotyka asfaltu to już jest źle.
Zawias jest nowy eibach + B6 gruba laga przód, i B6 tył. Pewnie zerkopol by musiał je poustawiać bo jakoś nie wierzę, że to jest "dziurawy asfalt"
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-03-2016, 15:07   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Ciekawe jak się Twój sej będzie sprawował z tylnym stabem :wink:
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 08-03-2016, 08:13   
   Bolid: Seicento


barkor napisał/a:
DeZ Oglądałem wczoraj relację właśnie z superoesu i Twoje drifty były na samym początku:) Powiem szczerze, że nie wygląda to na normalne zachowanie seja. Coś ewidentnie jest nie tak. Pomyślałem, że może słabe opony z tyłu, ale na filmiku, który wrzuciłeś driftujesz w momencie gdy masz wciśnięty hamulec (świecą się światła stop), może coś jest nie tak z hamulcami? Chyba wspominałeś kiedyś, że Twój sej był VANem. Pewnie układ przerobiłeś, ale może mimo wszystko tył za mocno łapie?


Ja mam van który jes , prawie gotowy do upalania :) ocb z tym korektorem hamowania, jak rozwiązać t problem? Kiedyś Przejzalem układ hamulcowy , za cholere nie mogłem znalesc. Jest na to jakis toturial? Dajcie mi odp na pw jakby co :) że że odbiegać od dzialu.
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 08-03-2016, 09:17   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Z tyłu przy wnęce koła zapasowego masz z jednej i drugiej strony dodatkowy korektor siły hamowania, który zwiększa siłe hamowania wraz z dodatkowym obciązeniem tyłu.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Adi95 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 38
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-03-2016, 12:04   
   Bolid: Seicento 1.1


DeZ, mam taką samą konfigurację i nawet Vana i ten sam problem. Znacznie skróciłem amory z tyłu i odnoszę wrażenie że mocno się poprawiło, ale żeby za dużo nie offtopować, to dam Tobie po prostu znać po najbliższych Bednarach co dokładnie zrobione i czy efekt pożądany ;) .
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-03-2016, 17:27   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


To nie jest żaden dodatkowy korektor tylko rozwiązanie wersji van. Jedyne co można zrobić to przerobić cały układ na cywilny bo docelowo wyjdzie to dużo taniej niż zabawa w poprawianie fabryki. Temat nie raz poruszany na forum. Reszta albo szukajka albo prv.
Adi95 - dzienx, a jak jeszcze będzie Rościszów no to pełnia szczęścia :)
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15-03-2016, 01:44   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


https://www.youtube.com/watch?v=cRxRTKEJOEE

Tyle kit carów na jednym rajdzie:) I chyba większość z sekwencyjnymi skrzyniami z cut offem powodującymi strzały z wydechu przy zmianie biegów, takie rzeczy tylko we Włoszech:)
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 706
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-03-2016, 03:09   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v


Chyba wezmę się za swapa... :))

https://www.youtube.com/w...Y&feature=share
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07

Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 706
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-05-2016, 02:38   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v


Poupalaliśmy trochę forumowo na Bednarach w sobotę :))

Dla mnie był pierwszy start po ponad 8 miesięcznej przerwie, wynik kiepski :-P

Film od RRV:

https://www.youtube.com/watch?v=MYL5o5kTK90

Onboard:

https://www.youtube.com/watch?v=6xjiWkDbXrk

:wink:
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07

Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 
 
PERSZING96PL 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-05-2016, 22:19   
   Bolid: CCS 1.1


KJS Targum Niwiska (Mielec)
Silnik nic nie dłubany, wydech full przelot na standardowym kolektorze z 1.1 SPI i krótki dolot FMIC-a z filtrem SIMOTA.
Debiut w KJS :D
https://www.youtube.com/watch?v=QbdRN8AckJc
 
 
konzi 
Bywalec

Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 94
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-05-2016, 23:58   
   Bolid: sc young


ładnieee... debiut w kjs ale chyba cos było jeżdżone wcześniej? :D

widać dobrze czujesz wielkość auta, tor jazdy też spoko, jedynie jakbym miał coś doradzić to ręczny niepotrzebny, dużo miejsca tam było, więć na 100% bez łapy będzie szybciej (święty nie jestem sam nadużywam)

fajne szybkie odcinki, jaki AK to organizuje?
_________________
https://www.facebook.com/KBRally/
 
 
PERSZING96PL 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 14-05-2016, 14:11   
   Bolid: CCS 1.1


konzi napisał/a:
ładnieee... debiut w kjs ale chyba cos było jeżdżone wcześniej? :D

widać dobrze czujesz wielkość auta, tor jazdy też spoko, jedynie jakbym miał coś doradzić to ręczny niepotrzebny, dużo miejsca tam było, więć na 100% bez łapy będzie szybciej (święty nie jestem sam nadużywam)

fajne szybkie odcinki, jaki AK to organizuje?


Automobilklub Mielecki
Co do ręcznego, to człowiek uczy się na błędach ;)
Bardzo fajne uliczne KJS-y to Targum Mielec, Jasło, Krosno, wszystko w podkarpackim.
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 01-06-2016, 20:41   
   Bolid: Seicento


https://www.youtube.com/watch?v=PN8HHhrssg0

Mój drugi przejazd SC
Pierwszy w "finalnym" setupie na sezon.
Oglądać od 6:50 bo wcześniej musiałem trochę się wczuć.
krytyka bardzo mile widziana.
Opona vr2 i tu miłe zaskoczenie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum