FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie klocki do kjs / pojezdzawek?
Autor Wiadomość
uxon 
Nałogowiec

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 130
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-10-2014, 10:39   Jakie klocki do kjs / pojezdzawek?
   Bolid: CCS


Najprawdopodobniej musze wymienic komplet klockow na przodzie w ccs. Do tej pory jezdzilem na klockach Boscha i zaskakujaco bylem z nich zadowolony (hamulec byl bardzo czuly). Pomyslalem, zeby przy okazji wymienic je na cos lepszego. I wlasciwie zastanawiam sie miedzy Ferodo DS Performance a Ferodo DS 2500.
Nie wiem do konca jakie sa miedzy nimi roznice, i ktore lepiej sie spisza w warunkach OSowych. Samochod jezdzi glownie w okolicznych kjsach, czasem po torze w Kielcach. Uzywam jak na razie opon drogowych (yoko a539, polsliki markgum itp.). Ktore klocki przy takich zastosowaniach spisza sie lepiej?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-10-2014, 12:34   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Pierwsze, drugie lepiej hamują ale na ciepło-na zimno gorzej jak seria.
Pod jaką tarczę bo to też ma znaczenie.
 
 
 
uxon 
Nałogowiec

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 130
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-10-2014, 14:13   
   Bolid: CCS


Nie wiem jakie mam tarcze. Na pewno gladkie :P
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-10-2014, 23:17   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


uxon napisał/a:
Nie wiem jakie mam tarcze. Na pewno gladkie :P

A firmowe czy nie :mg:
Bo no mame spalisz(przegrzejesz) dobrym klockiem i nie będzie to hamowało jak powinno, w firmowych(brembo,ate,trw), jest dużo mniejsza szansa. :wink:
 
 
 
uxon 
Nałogowiec

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 130
Skąd: Krakow
Wysłany: 19-10-2014, 20:21   
   Bolid: CCS


Nie wiem, tarcze byly zakladane przez poprzedniego wlasciciela. Przypuszczam, ze raczej nie no name, skoro on tez uzywal auta do kjsow, a klocki obecnie sa boscha.
 
 
uxon 
Nałogowiec

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 130
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-10-2014, 13:59   
   Bolid: CCS


Rozszerze swe pytanie jeszcze o tarcze, a mianowicie, czy podejda do seja/cieniasa tarcze wentylowane 240mm pod seryjny zacisk?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-10-2014, 18:43   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Nie
 
 
 
T.R.S 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 23-10-2014, 21:25   
   Bolid: SC 1.1


Ja w tym oraz poprzednim seju jezdziłem na BREMBO MAX - tarcze a klocki ferodo 2500 oraz ferodo 3000 + płyn ferodo Racing.

Ferodo 3000 - rewelacja, bardzo fajnie idzie tym dozować siłę hamowania, skutecznosć rewelacyjna, praktycznie nie ma możliwości " spalenia" klocka, nawet na prawdziwych odcinkach po 20 Km i dużo "lewej". Na kjs jednak wydaje mi się to trochę przerost, podobnie jak na amatorskie upalanki na torach. co do dogrzewania, dramatu nie ma - 3-4 hamowania ostre + 200 -300 m na lewej i jest elegancko. Jednak tarcze dość mocno się zużywały przy ds 3000.

Ds 2500 - cena-jakość wydaje mi się najlepsza, nie zużywają tak bardzo tarcz jak 3000, wytrzymałość "cieplna" na podobnym poziomie, jeżeli o dogrzewanie chodzi to 2 hamowania i już to pracuje normalnie, nawet na niedogrzanym skuteczność jest co najmniej porównywalna z seryjnymi. Na odcinkach bez problemu sobie radziły, tylko np po mega spadaniach przez 4 km gdzie cały czas siaę "deptało hebla" minimalny spadek siły hamowania pod sam koniec - ale wystarczyło troche prostszej sekcji, podstygło i dalej hamowało super, podobnie jak na kjs czy też np torach jak WLTA

Tarcze wentylowane jesli chodzi o kjs czy powjeżdżawki to moim skromnym zdaniem przerost formy nad treścią. Miałem okazję jezdzić VK na takim zestawie + tarcze z tyłu + profi klocki i hamuje to rewelacyjnie (aczkolwiek nie ma jakiejś olbrzymiej różnicy pomiedzy dobra tarczą, ds 3000 i w pełni sprawnym układem) ale przydaje sie tylko na odcinkach i to grubych.
_________________
https://www.facebook.com/SolarTransRally
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum