Kierownica - sportowa ? ...czy może orginał w skórze. |
Autor |
Wiadomość |
zwara
Bywalec
Wiek: 44 Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 61 Skąd: Opole
|
Wysłany: 13-07-2011, 10:22 Kierownica - sportowa ? ...czy może orginał w skórze.
Bolid: Seicento 1.1 s |
|
|
Elo. Muszę zmienić kiere bo moja sie rozpada. (Auto na KJS i drogi)
Mam air-bag i mysle o czy nie lepsza od sportowej bedzie orginalna w skórze.
Plusy orginalnej są takie :
- poduszka zostaje (w sumie nie wiem czy to plus)
- koszt dużo mniejszy
- nikt sie nie przyczepi co do homologacji
Jak kupował bym sportową to pewnie też skóre, a i tak nie za małą bo chce krótką przekładnie.
Troche mi brakuje argumentów za sportową kierą.
Zastanawiają mnie tylko właściwości jezdne i bezpieczeństwo, wygląd mnie nie interesuje.
Co radzicie, czy warto kupowac sportową za 200-400zł, czy orginalna skórzana za
100-200zł też bedzie git?
...obu przypadkach chodzi o używki. |
|
|
|
 |
piotreklodz
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 13-07-2011, 20:41
Bolid: sc 1.2 8v |
|
|
Nie wiem gdzie sej ma czujniki od poduszek, ale w kjesach zdarza się zaliczyć szykanę i generalnie "naruszyć" zderzak więc jeśli chcesz testować działąnie poduszki...
Zbyt małej założyć nie możesz i to nie ze względu na przekładnie ale minimalną średnicę która jest określona w załączniku.
To kwestia przyzwyczajenia, ale seryjna kierownica jest tak zabudowana że można sobie kciuki połamać przy szybszym kręceniu.
Wymieniając na sportową masz możliwość regulowania jej odsadzenia a opuszczając jednocześnie kolumnę w dół możesz dobrać sobie lepszą pozycję. |
|
|
|
 |
zwara
Bywalec
Wiek: 44 Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 61 Skąd: Opole
|
Wysłany: 14-07-2011, 10:56
Bolid: Seicento 1.1 s |
|
|
...nie no na kajtki AirBaga bym wyciągał, z tej skórzanej zwykłej.
Ale skłaniam sie ku sportowej skoro kręci sie nią dużo lepiej.
...pewnie jakąś 35,36 bo nie mam wspomagania. |
|
|
|
 |
|