Klatka bezpieczeństwa |
Autor |
Wiadomość |
kamels94
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 2 Skąd: Dankowice
|
Wysłany: 18-04-2016, 12:26 Klatka bezpieczeństwa
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
Witam, chciałbym się zapytać czy jeżeli klatka jest zamontowana do auta tak jak powinna tylko że bez śrub to czy przyczepią sie do tego. Wiem że w załączniku J jest napisane że mają być śruby, lecz czy w kjs gdzie nie jest wymagana klatka będą o to się czepiać? |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18-04-2016, 15:05
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
U mnie na BK by to nie przeszło. Klatka w kjsach nie jest wymagana, ale jeśli już jest to musi być wykonana i zamontowana zgodnie z załącznikiem J. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 18-04-2016, 21:15
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Są kjs'y gdzie przechodzą klatki z rur hydraulicznych cieniutkich z kolankami w pałąku głównym.
Ale prawidłowo powinno być z godnie z załącznikiem. Blaszki powinny mieć swoją powierzchnie .
Klatka powinna być przykręcona śrubami do blaszek.
Są dwa rozwiązania twojego problemu przewiercić się przez blaszki. W nadkolach jest dostęp to nie problem.
Większość w takich przypadkach rozwiązuje problem w jeden sposób.
Przyspawuje czapki śrub.
Są przypadki gdzie zlecasz wykonanie nowej klatki i tak jest robione. |
_________________
|
|
|
|
|
kamels94
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 2 Skąd: Dankowice
|
Wysłany: 19-04-2016, 08:47
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
wfm17- czyli do tylnych podpór i pałąka głównego sie dostanę, gorzej będzie z przednimi stopami mocującymi więc tam pewnie będe musiał przyspawać czapki śrub. W załączniku J nie widziałem nic aby śruba nie mogła być też przyspawana do płytki więc nrozumiem że jest to dozwolone? |
|
|
|
|
|