Klatka zał J a deska |
Autor |
Wiadomość |
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 27-12-2015, 00:48 Klatka zał J a deska
Bolid: Seicento |
|
|
Mam problem zamierzam kupić klatkę od Kałuży skręcana i tutaj mam pytanie jak wygląda sprawa z deską, widziałem takie klatki że deska nie była ruszona a stopki do której klatkę się wkręca były wspawane przed deską, czy to zależy już ode mnie ? czy od klatki ?
Jak wygląda prawidłowe miejsce stopek klatki według zał J ? |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 27-12-2015, 00:52
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Jeżeli są zastrzały z kielichami to tnie się deskę
lub tak bez zastrzałów
|
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 27-12-2015, 01:20
Bolid: Seicento |
|
|
Dzięki za odp, a te stopki dospawane one muszą mieć dana długość grubość itp ? |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 28-12-2015, 15:02
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Muszą mieć swoją powierzchnie. W załaczniku jest napisane ile musza mieć cm2 powierzchni.
Wysokość stopki jest uwarunkowana konstrukcją klatki |
_________________
|
|
|
|
|
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 05-01-2016, 14:06
Bolid: Seicento |
|
|
Czy takie wysokie stopki na błotnikach są zgodne z zał J ?
|
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 06-01-2016, 22:35
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Zał j.
,,Każdy punkt mocowania musi posiadać płytkę mocującą o minimalnej grubości 3 mm.
Każda stopa mocująca musi być zamocowana przy użyciu co najmniej 3 śrub do stalowej płytki
wzmacniającej o minimalnej grubości 3 mm i powierzchni minimalnej 120 cm², która jest
przyspawana do nadwozia.
W samochodach homologowanych po 01/01/2007, powierzchnia 120 cm² musi być
powierzchnią kontaktową pomiędzy płytą wzmacniającą i nadwoziem.
Każda podpora tylna musi być zamocowana co najmniej 2 śrubami M8 ze stopami mocowania
o minimalnej powierzchni 60 cm² ''
Starsze klatki wcale nie były rewelacyjnie osadzane. Klatki kałuży z koncówki lat 90 i innych.
Ale to była masówka.
Na powyższym zdjęciu wygląda to w miare ok.
Wiekszość dawniej blaszki osadzala w powietrzu. Większe pole manewru.
Czynnik ludzki więc powtarzalność mała.
Chociaż po zewnętrznej stronie lepiej by było gdyby to było pospawane. |
_________________
|
|
|
|
|
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-01-2016, 11:21
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Widziałem wiele cc/sc z takimi podporami i nikt na BK nie narzekał. Płytka widać, że dobrze zrobiona jedynie te spawy i śruby do poprawki. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
|
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 07-01-2016, 12:23
Bolid: Seicento |
|
|
No i wszystko super |
|
|
|
|
|