FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka zał J a deska
Autor Wiadomość
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 27-12-2015, 00:48   Klatka zał J a deska
   Bolid: Seicento


Mam problem zamierzam kupić klatkę od Kałuży skręcana i tutaj mam pytanie jak wygląda sprawa z deską, widziałem takie klatki że deska nie była ruszona a stopki do której klatkę się wkręca były wspawane przed deską, czy to zależy już ode mnie ? czy od klatki ?
Jak wygląda prawidłowe miejsce stopek klatki według zał J ?
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 27-12-2015, 00:52   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Jeżeli są zastrzały z kielichami to tnie się deskę :))

lub tak bez zastrzałów







:mg:
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 27-12-2015, 01:20   
   Bolid: Seicento


Dzięki za odp, a te stopki dospawane one muszą mieć dana długość grubość itp ?
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 28-12-2015, 15:02   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Muszą mieć swoją powierzchnie. W załaczniku jest napisane ile musza mieć cm2 powierzchni.
Wysokość stopki jest uwarunkowana konstrukcją klatki :wink:
_________________

 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 05-01-2016, 14:06   
   Bolid: Seicento


Czy takie wysokie stopki na błotnikach są zgodne z zał J ?
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 06-01-2016, 22:35   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Zał j.
,,Każdy punkt mocowania musi posiadać płytkę mocującą o minimalnej grubości 3 mm.
Każda stopa mocująca musi być zamocowana przy użyciu co najmniej 3 śrub do stalowej płytki
wzmacniającej o minimalnej grubości 3 mm i powierzchni minimalnej 120 cm², która jest
przyspawana do nadwozia.

W samochodach homologowanych po 01/01/2007, powierzchnia 120 cm² musi być
powierzchnią kontaktową pomiędzy płytą wzmacniającą i nadwoziem.

Każda podpora tylna musi być zamocowana co najmniej 2 śrubami M8 ze stopami mocowania
o minimalnej powierzchni 60 cm² ''



Starsze klatki wcale nie były rewelacyjnie osadzane. Klatki kałuży z koncówki lat 90 i innych.
Ale to była masówka.

Na powyższym zdjęciu wygląda to w miare ok.
Wiekszość dawniej blaszki osadzala w powietrzu. Większe pole manewru.

Czynnik ludzki więc powtarzalność mała.
Chociaż po zewnętrznej stronie lepiej by było gdyby to było pospawane.
_________________

 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-01-2016, 11:21   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Widziałem wiele cc/sc z takimi podporami i nikt na BK nie narzekał. Płytka widać, że dobrze zrobiona jedynie te spawy i śruby do poprawki.
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 07-01-2016, 12:23   
   Bolid: Seicento


No i wszystko super :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum