krosno pzm-1 |
Autor |
Wiadomość |
Włodarek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 14-01-2013, 17:38
Bolid: Seicento |
|
|
ja jezdze obecnie na krośnie Pzm-1 i Eibach pro kit. Faktycznie jest twardo i na nierownosciach skacze konretnie. Jezeli bedziesz jezdzil po rownym to zawias spoko...na szutry lepiej miec inny zestaw na wymiane |
|
|
|
 |
Krysztal
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: ?widnica
|
Wysłany: 15-01-2013, 18:37
Bolid: CC kit-car 1150, Seicento 1.1s |
|
|
szutrów raczej nie będzie a jeżeli to tylko sporadyczne odcinki więc nie powinno być problemu. Szukam teraz jakiegoś tutoriala do demontażu deski rozdzielczej ale to już nie na temat więc nie będę śmietnika tu robić |
_________________
http://powerecu.pl - montaż, strojenie ECU Master DET III |
|
|
|
 |
rallymaniak2
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 9 Skąd: zgorzelec
|
Wysłany: 15-01-2013, 18:41
Bolid: seiceno 1.1 MPI,cinquecento sporting |
|
|
co do poliuretanów to ja nie mam,ale kolega założył i jego auto mniej nurkuje przy hamowaniu i jest bardziej czułe na wszystko tzn na ruchy kierownicą jak również na nierówności drogi... Nasze auta same w sobie są nerwowe więc trzeba się zastanowić czy nie pogłębimy tej charakterystyki montując sztywniejsze gumy... |
|
|
|
 |
wisnia1989
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 1 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 19-01-2013, 23:22
Bolid: fiat seicento 1.1 |
|
|
W jakiej cenie mogłbym kupić amortyzatory bez sprężyn używane PZM1 jak sprawdzają się w kjs-ach? Jestem tu nowy proszę mnie nie bić |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 25-04-2015, 18:38
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Mam takie pytanko. A co myślicie o połączeniu takim, że przód Eibach+ KYB a tył Eibach + Pzm1 ? Sporo ostatnio jeźdże po torach i auto strasznie sie przechyla. Przód jest ok, bo włożyłem gumę w sprężyny i troche go usztywniło jeszcze, ale tył stoi strasznie wysoko na Eibachu + KYB. |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
MC Grzechu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-04-2015, 15:58
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
Miałem wcześniej KYB na przodzie ze sportowymi sprężynami i o ile auto stało niżej i zrobiło się lekko sztywniejsze nie zmieniło to w żadnym wypadku jego przechylania się bo ten amor jest zwyczajnie za długi. Jeśli chcesz żeby auto się aż nie "gibało" to radzę założyć komplet PZM, ale wtedy licz się z tym, że będziesz miał beton. Ewentualnie oddać amory do skrócenia i utwardzenia. Na tył możesz też dać halt pasy.
Sprężyny seria + KYB - https://www.youtube.com/watch?v=HUnPj7whbBU
Sprężyny sportowe 60/40 + KYB - https://www.youtube.com/watch?v=-zQPqEPYP6g
Sprężyny sportowe 60/40 + PZM-1 - https://www.youtube.com/watch?v=cwhJ7LBEZFE |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-04-2015, 20:43
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
zacho napisał/a: | Mam takie pytanko. A co myślicie o połączeniu takim, że przód Eibach+ KYB a tył Eibach + Pzm1 ? Sporo ostatnio jeźdże po torach i auto strasznie sie przechyla. Przód jest ok, bo włożyłem gumę w sprężyny i troche go usztywniło jeszcze, ale tył stoi strasznie wysoko na Eibachu + KYB. |
Eibach nie jest typowo pod równy tor-to jeden z kompromisów do jazdy ulicznej, pod kjs, itp.
Typowo torowa specyfikacja to sprężyny najtwardsze jakie produkowali do sc AP-40 do tego krosno/Pz1 i to startowało w pucharze cup.
Na tor Pzm + AP czy H&R(+ rozpórki)-jest ok, do normalnej jazdy się nie nadaje w żadnym wypadku-można powiedzieć jestem harcorem-ale budę rozjedziesz w drobny mak.
Jak już pisałem do sc nie ma takiego zawieszenia , które sprawdzi się na równym torze, imprezce KZK i normalnej jeździe-chyba, że sięgniemy po Ohlinsa, Proflexa |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 27-04-2015, 10:57
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Dlatego pytam o poloczenie przod kyb a tylko na tył Krosno. Ewentualnie na szutrowe kjsy będę zamienial krosno tył na kyb. |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
|