FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
krosno pzm-1
Autor Wiadomość
Włodarek 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 14-01-2013, 17:38   
   Bolid: Seicento


ja jezdze obecnie na krośnie Pzm-1 i Eibach pro kit. Faktycznie jest twardo i na nierownosciach skacze konretnie. Jezeli bedziesz jezdzil po rownym to zawias spoko...na szutry lepiej miec inny zestaw na wymiane ;)
 
 
Krysztal 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: ?widnica
Wysłany: 15-01-2013, 18:37   
   Bolid: CC kit-car 1150, Seicento 1.1s


szutrów raczej nie będzie a jeżeli to tylko sporadyczne odcinki więc nie powinno być problemu. Szukam teraz jakiegoś tutoriala do demontażu deski rozdzielczej ale to już nie na temat więc nie będę śmietnika tu robić
_________________

http://powerecu.pl - montaż, strojenie ECU Master DET III
 
 
rallymaniak2 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 9
Skąd: zgorzelec
Wysłany: 15-01-2013, 18:41   
   Bolid: seiceno 1.1 MPI,cinquecento sporting


co do poliuretanów to ja nie mam,ale kolega założył i jego auto mniej nurkuje przy hamowaniu i jest bardziej czułe na wszystko tzn na ruchy kierownicą jak również na nierówności drogi... Nasze auta same w sobie są nerwowe więc trzeba się zastanowić czy nie pogłębimy tej charakterystyki montując sztywniejsze gumy...
 
 
wisnia1989 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 1
Skąd: Sieradz
Wysłany: 19-01-2013, 23:22   
   Bolid: fiat seicento 1.1


W jakiej cenie mogłbym kupić amortyzatory bez sprężyn używane PZM1 jak sprawdzają się w kjs-ach? Jestem tu nowy proszę mnie nie bić :lol:
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 25-04-2015, 18:38   
   Bolid: Seicento 16v


Mam takie pytanko. A co myślicie o połączeniu takim, że przód Eibach+ KYB a tył Eibach + Pzm1 ? Sporo ostatnio jeźdże po torach i auto strasznie sie przechyla. Przód jest ok, bo włożyłem gumę w sprężyny i troche go usztywniło jeszcze, ale tył stoi strasznie wysoko na Eibachu + KYB.
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 706
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-04-2015, 15:58   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v


Miałem wcześniej KYB na przodzie ze sportowymi sprężynami i o ile auto stało niżej i zrobiło się lekko sztywniejsze nie zmieniło to w żadnym wypadku jego przechylania się bo ten amor jest zwyczajnie za długi. Jeśli chcesz żeby auto się aż nie "gibało" to radzę założyć komplet PZM, ale wtedy licz się z tym, że będziesz miał beton. Ewentualnie oddać amory do skrócenia i utwardzenia. Na tył możesz też dać halt pasy.

Sprężyny seria + KYB - https://www.youtube.com/watch?v=HUnPj7whbBU

Sprężyny sportowe 60/40 + KYB - https://www.youtube.com/watch?v=-zQPqEPYP6g

Sprężyny sportowe 60/40 + PZM-1 - https://www.youtube.com/watch?v=cwhJ7LBEZFE
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07

Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-04-2015, 20:43   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


zacho napisał/a:
Mam takie pytanko. A co myślicie o połączeniu takim, że przód Eibach+ KYB a tył Eibach + Pzm1 ? Sporo ostatnio jeźdże po torach i auto strasznie sie przechyla. Przód jest ok, bo włożyłem gumę w sprężyny i troche go usztywniło jeszcze, ale tył stoi strasznie wysoko na Eibachu + KYB.

Eibach nie jest typowo pod równy tor-to jeden z kompromisów do jazdy ulicznej, pod kjs, itp.
Typowo torowa specyfikacja to sprężyny najtwardsze jakie produkowali do sc AP-40 do tego krosno/Pz1 i to startowało w pucharze cup.
Na tor Pzm + AP czy H&R(+ rozpórki)-jest ok, do normalnej jazdy się nie nadaje w żadnym wypadku-można powiedzieć jestem harcorem-ale budę rozjedziesz w drobny mak.
Jak już pisałem do sc nie ma takiego zawieszenia , które sprawdzi się na równym torze, imprezce KZK i normalnej jeździe-chyba, że sięgniemy po Ohlinsa, Proflexa :wink:
 
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 27-04-2015, 10:57   
   Bolid: Seicento 16v


Dlatego pytam o poloczenie przod kyb a tylko na tył Krosno. Ewentualnie na szutrowe kjsy będę zamienial krosno tył na kyb.
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum