LEKKIE KOŁO ZAMACHOWE 1.2 16v... |
Autor |
Wiadomość |
marny02
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lis 2011 Posty: 274 Skąd: wielkopolska PCT
|
Wysłany: 02-04-2014, 09:48
Bolid: sicento 1.1/VB 2.0 16V |
|
|
młody85 napisał/a: | Konto zawieszone. Udało mi sie znaleźć namiary: |
Jakie konto zawieszone. Trzeba trochę poszukać
http://allegro.pl/tuning-...4106742581.html
Dziś dostałem swoje kółko
DeZ napisał/a: | Mała uwaga. Na kole jest znak potrzebny do ustawienia rozrządu. |
Teraz paski rozrządu mają namalowane linie na których się ustawia znaki i musi pasować. |
_________________
|
|
|
|
|
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-04-2014, 17:29
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
młody85 napisał/a: | Teraz paski rozrządu mają namalowane linie na których się ustawia znaki i musi pasować. |
Tak wiem o tym. Ale jak pasek trochę pochodzi to linie znikają i d... blada. Miałem taki przypadek jak mi rozrząd o 3 zęby przeskoczył na jakimś dobrym dohamowaniu. Prościej by było go sprawdzić na zamachu a tak musiałem parę rzeczy dodatkowo porozkręcać.
Pamiętaj również o tym, że nie jednemu już ścięło się małe kółko rozrządu (klin) i żeby to sprawdzić to najprościej porównać ustawienie znacznika na nim i na zamachu. Wtedy jak auto niedomaga to masz 100% pewności że to jest lub nie problem z rozrządem.
Przy okazji przestawienie rozrządu przynajmniej u mnie spowodowało efekt odcinki przy 4 tys. obrotów. Więc jak Wam się coś takiego przytrafi to wiecie od czego zacząć
3.19 - słuszna waga dla noworodka i zamachu |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
|
młody85
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 44 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 03-04-2014, 12:53
Bolid: czerwony sportaś |
|
|
marny02 napisał/a: | młody85 napisał/a: | Konto zawieszone. Udało mi sie znaleźć namiary: |
Jakie konto zawieszone. Trzeba trochę poszukać
|
Kolego popatrz post wyżej dostałem dostałem taki nick i taki właśnie jest zawieszony.
kapitan chaos napisał/a: | p. Otocki, nick ''Otoczak'' |
W razie "w" jest telefon można dzwonić miły i konkretny Pan
A swoją drogą ładnie wygląda zamach. |
|
|
|
|
uxon
Nałogowiec
Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 130 Skąd: Krakow
|
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18-11-2014, 23:57
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Ja kiedyś miałem koło 3,6kg (znalazłem na 1 stronie tego tematu mój stary post gdzie się tym chwalę). Z tego co pamiętam efekt był super, bo sej wkręcał się na obroty jak błyskawica i szybko reagował na gaz a także redukcja biegów odbywała się bardziej gładko, ale jednak nie byłem do końca zadowolony z niego, za mocno zszedłem z masą i czasem silnik przygasał przy schodzeniu z wysokich obrotów i wydawało mi się, że brakuje momentu obrotowego, jakby słabiej ciągnął. Jakiś czas potem miałem koło właśnie 4,5kg i negatywnych efektów nie było, a pozytywy w zasadzie się uchowały, więc ja na twoim miejscu nie schodziłbym już dalej z masą. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
milju
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 2 Skąd: Siechnice
|
Wysłany: 24-04-2015, 21:53
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
DeZ napisał/a: | nie jednemu już ścięło się małe kółko rozrządu (klin) i żeby to sprawdzić to najprościej porównać ustawienie znacznika na nim i na zamachu |
...ehhh, tak wiem coś o tym... Właśnie kończę docierać swój motor . Powiedzcie proszę z czego ma wynikać rzekomy spadek momentu w przypadku lżejszego koła zamachowego (niektórzy piszą również o niższej prędkości max). Jeszcze jedna uwaga: w tym wszystkim nie chodzi tak na prawdę o masę koła, ale o jego moment bezwładności (w ogólności oczywiście jedno z drugim idzie mniej więcej w parze, ale jak się już licytujemy kto ma mniej, to warto by również tą bezwładność obrotową sprawdzić).
Pozdrawiam wszystkim zapaleńców |
|
|
|
|
|