FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatura cieczy przy upalaniu
Autor Wiadomość
uxon 
Nałogowiec

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 130
Skąd: Krakow
Wysłany: 12-06-2014, 14:20   
   Bolid: CCS


Spiro, czyli ta rura doprowadzajaca powietrze pod stozek?
Skrzynia nie jest skowa na pewno, albo sporting, albo abarth.
Wznios wedlug Rewaru mierzy sie tak jak mowilem:
http://www.rewar.republika.pl/images/parametry.jpg
czyli roznica miedzy najmniejszym a najwiekszym promieniem krzywki. Jakie parametry walka moge jeszcze zmierzyc po sciagnieciu pokrywy zaworow, zeby wiedziec na czym stoje

Wracajac do tematu temperatury, sprawdzilem wczoraj jak wyglada plyn chlodniczy, i w zbiorniczku zobaczylem wastwe bialej piany.
Dolot lepiej taki:
http://olx.pl/oferta/dolo...html#6fc02f043c
czy np. taki:
http://olx.pl/oferta/dolo...html#6fc02f043c
I wtedy wystarczy pare dziur wiecej w zderzaku, po stronie stozka? Myslalem tez o wyjeciu tego plastiku co jest miedzy zderzakiem a maska.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-06-2014, 23:26   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


1-tak-w nią wchodzi stożek-grzeje się , można załapać wody-zaleta okierunkowuje przepływ przy 80km/h+
2.To tym bardziej lipa jak idzie słabiutko na takiej skrzyni powyżej 150km/h-moment pewnie przy tych obrotach jest w okolicy 80nm już.
Seryjny van tyle, że mpi ze skrzynią sporting, 377tys. km na blacie(po remoncie i dłubnięciu głowicy dochodzi na równym do 175km/h-opony 155/65/13-zawias seria. :wink:
Nic nie zmierzysz co Ci pomoże-sprawdź stan krzywek i ujednolicenie luzu zaworowego-ile Ci wyszło tą metodą-ten wznios-czyli 1z 8 parametrów wałka.
3.Wypłucz ten układ i zobacz czy olej nie dostaje się do płynu-idzie wywąchać :mg:
4.
Pierwszy-węglar-poprawia głównie charakterystykę momentu na dole i lekko moc na samej górze(wada-metalowy-grzeje się.
5. Laminat dexcraft-obliczony do silników mocno podłubanych-poprawia lekko górę.
6. Tak zrób z głową, żeby syf i błoto nie wyeliminowały szybko efektu dodatkowego powietrza. :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum