|
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
Kupno seja, prośba o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
WestWing
nówka sztuka ;)
|
Wysłany: 30-07-2011, 18:09 Kupno seja, prośba o pomoc
Bolid: planuje kupić SC :) |
|
|
Witam serdecznie,
planuję zakup seja i szukając informacji na temat tego autka trafiłem tutaj. Nie mam za dużo kasy, max 5-5,5 tys mogę wydać. Napiszę otwarcie, że nie znam się za bardzo na samochodach, więc potrzebuję wszelkiej pomocy w wyborze
Takie dwa modele znalazłem:
1736065379
oraz
1738710614
Czy ktoś z Was mógłby na nie rzucić okiem i napisać, czy warto się nimi interesować? Byłbym niezmiernie wdzięczny. Sejaka potrzebuje do poruszania się po Wrocławiu i okolicach oraz okazjonalnych dalszych wyjazdów. Czy w ogóle w mojej sytuacji (potrzebne autko miejskie, zerowa świadomość jak ono działa i jak je naprawiać) warto inwestować w SC czy poszukać innego modelu?? Z góry ogromne dzięki za pomoc i opinie! |
|
|
|
|
automaniak126
Nałogowiec
Pomógł: 25 razy Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 285 Skąd: z rodziny Fiata
|
Wysłany: 31-07-2011, 10:25
Bolid: Seicento |
|
|
no to tak po pierwsze 5-5,5 tys to w sam raz odpowiednia kwota za którą można wymagać zadbanego ładnego i niewyjeźdżonego seja, nawet powiedziałbym że to dużo i spokojnie możesz znajść zadbane 1.1, no chyba że tylko 900 by cię interesowało, ale według mnie lepiej juz 1.1 kupić skoro masz do wydania ok 5tys.
Co do tego czy kupić SC skoro mówisz że nie zabardzo orientujesz się w autkach, no to powiem CI tak według mnei trafiłeś w dziesiątkę sej to bardzo proste autko, ma zwykłe nieskomplikowane zawieszenie a i jak kupisz zadbeny egzemplarz z dobrym silnikiem to nie powinieneś mieć problemów z podzespołami mechaniznymi.
CO do tych dwóch sejków to tu są linki których nie mogłeś wkleić:
1. http://allegro.pl/show_item.php?item=1736065379
2. http://allegro.pl/show_item.php?item=1738710614