FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno seja, prośba o pomoc
Autor Wiadomość
WestWing 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-07-2011, 18:09   Kupno seja, prośba o pomoc
   Bolid: planuje kupić SC :)


Witam serdecznie,
planuję zakup seja i szukając informacji na temat tego autka trafiłem tutaj. Nie mam za dużo kasy, max 5-5,5 tys mogę wydać. Napiszę otwarcie, że nie znam się za bardzo na samochodach, więc potrzebuję wszelkiej pomocy w wyborze :)
Takie dwa modele znalazłem:

1736065379

oraz

1738710614

Czy ktoś z Was mógłby na nie rzucić okiem i napisać, czy warto się nimi interesować? Byłbym niezmiernie wdzięczny. Sejaka potrzebuje do poruszania się po Wrocławiu i okolicach oraz okazjonalnych dalszych wyjazdów. Czy w ogóle w mojej sytuacji (potrzebne autko miejskie, zerowa świadomość jak ono działa i jak je naprawiać) warto inwestować w SC czy poszukać innego modelu?? Z góry ogromne dzięki za pomoc i opinie!
 
 
automaniak126 
Nałogowiec


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 285
Skąd: z rodziny Fiata
Wysłany: 31-07-2011, 10:25   
   Bolid: Seicento


no to tak po pierwsze 5-5,5 tys to w sam raz odpowiednia kwota za którą można wymagać zadbanego ładnego i niewyjeźdżonego seja, nawet powiedziałbym że to dużo i spokojnie możesz znajść zadbane 1.1, no chyba że tylko 900 by cię interesowało, ale według mnie lepiej juz 1.1 kupić skoro masz do wydania ok 5tys.

Co do tego czy kupić SC skoro mówisz że nie zabardzo orientujesz się w autkach, no to powiem CI tak według mnei trafiłeś w dziesiątkę sej to bardzo proste autko, ma zwykłe nieskomplikowane zawieszenie a i jak kupisz zadbeny egzemplarz z dobrym silnikiem to nie powinieneś mieć problemów z podzespołami mechaniznymi.