Seicento z Minimalną masą własną ! |
Autor |
Wiadomość |
Damian93
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 1 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 23-08-2009, 23:11 Seicento z Minimalną masą własną !
Bolid: Brak.. :( |
|
|
Witam wszystkich.
Bardzo proszę o wyrozumienie, jeżeli piszę nie tam gdzie powinienem, ale jestem nowy i szukam pomocy znawców Fiata Seicento
Mam 16 lat.. jestem z niewielkiej miejscowości nieopodal Bielska-Białej, chcę zrobić prawo jazdy kat. B1 (masa własna w tej kategorii wynosi 549kg) czy z jakiegokolwiek seicenta wycisnę taką masę? czy jest to raczej nie realne ?
Bardzo podoba mi się ten samochodzik ale nie znam się zbytnio na opróżnianiu tego auta.. |
|
|
|
|
fender
Nałogowiec
Pomógł: 19 razy Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 457 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 23-08-2009, 23:53
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
Masa własna to masa wpisana w dowodzie rejestracyjnym i w świadectwie homologacji. Nie ma takiej możliwości, że wypatroszysz seja i będziesz nim jeździł na kategorii B1.
Musiałbyś go zarejestrować jako pojazd typu SAM, zrobić odrębne badania techniczne i decyzją starosty uzyskać nowe numery nadwozia oraz tabliczkę znamionową pojazdu. Po przeprowadzonej kontroli stacja diagnostyczna wyda dokument stwierdzający zgodność (lub jej brak) z warunkami technicznymi oraz dokumentację identyfikacyjną na podstawie których można będzie taki pojazd zarejestrować w wydziale komunikacji. |
|
|
Endymion
nówka sztuka ;)
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 03-10-2009, 15:31
Bolid: SC 0,9-LPG-2000r-99kkm + DaciaLoganMCV 202kkm |
|
|
Radzę ci poczekać jeszcze troszkę i zrobić kat.B bo z B1 to chyba tylko kaszlakiem można jeździć... |
|
|
|
|
TresH
Nałogowiec Spamer Przodowy!
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 381 Skąd: south west
|
Wysłany: 03-10-2009, 18:55
Bolid: sc |
|
|