Sejek 1.2 |
Autor |
Wiadomość |
gng
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 2 Skąd: krk
|
Wysłany: 19-01-2011, 22:54 Sejek 1.2
Bolid: autobus |
|
|
Witam wszystkich
Powoli się przymierzam do zakupu autka. Jako że kiedyś miałem peugeota 205 gti szukam czegoś co by dostarczało miłych wrażeń z jazdy. Poczytałem trochę o Seicento z silnikiem 1.2 i wydaje mi się że byłby to dla mnie kompromis pomiędzy frajdą z jazdy i stosunkowo niskimi kosztami utrzymania. Na autko mam przeznaczone około 5-6 tys złotych i tu się pojawia pytanie czy szukać od razu sejka ze swapem czy może kupić jakiegoś tańszego i samemu pobawić się w swap (mam dostęp do warsztatu). Wiem, że seicento nie będzie miało takiego przyspieszenia jak mój stary peugeot, ale jeśli będzie miał poniżej 9s do setki to już będę zadowolony (przynajmniej na początku )
Co sądzicie o tym modelu:
http://moto.allegro.pl/fi...1415027880.html
Z tego co mi się wydaje jest to 1.2 8v i miał jakąś przygodę z przodu.
Potencjalni konkurenci dla seicento w tych pieniądzach: Swift Gti, 205 Gti, 106 Xsi, ewentualnie dozbierać na saxo vts/106 s16, ale w przypadku tych samochodów koszty utrzymania (części i spalanie) wydaje mi się że będą znacząco wyższe no i cieżko znaleźć zadbany(nie zajezdzony) egzemplarz. |
|
|
|
|
fiksiu
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 76 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-01-2011, 17:55
Bolid: Seicento 1.2 T |
|
|
Chyba lepiej kupić już po Swapie.
Koszt dopieszczenia auta raczej będzie dużo mniejszy niż robienie wszystkiego od początku.
Przyspieszenie jest bardzo zależne od masy auta i od skrzyni biegów.
Silnik oczywiście ale to raczej wiadome.
Jeśli nie będziesz woził zbędnych gratów to będzie ok.
Dużo osób w 1.2 nie wozi w ogóle tyłu aby zmniejszyć masę.
Najlepsza skrzynia 6ka.
Co do linku to na pewno miało przygodę.
Widać ze jest trochę zaniedbane i rzeźbione,brakuje kawałek uszczelki,jakiś elementów w środku i pod maską(pasek rozrządu chyba jest na wierzchu co dla mnie było by niedopuszczalne ) .
Trzeba by się nim przejechać.
Ale raczej bym go olał.
No chyba że cena będzie bardzo atrakcyjna ze 4tyś i technicznie jednak będzie nie najgorzej. |
_________________ Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm |
|
|
|
|
matitnb
nówka sztuka ;)
Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 43 Skąd: KDA
|
Wysłany: 20-01-2011, 20:37
Bolid: Fiat uno,seicento 900 |
|
|
Z tego co widze tył chyba też był bity zobaczcie na spasowanie klapy bagażnika do błotnika z lewej strony |
|
|
|
|
Loqa
Nałogowiec
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 117 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 20-01-2011, 20:58
Bolid: VW Golf V |
|
|
Widać że miał kiedyś klatkę;) nadkola ma powypychane pod szerszą felgę (przez co lakier jest spękany). Ogólnie nie za dobrze to wygląda |
|
|
|
|
Steffan
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-01-2011, 01:16
Bolid: e91 |
|
|
matitnb napisał/a: | Z tego co widze tył chyba też był bity zobaczcie na spasowanie klapy bagażnika do błotnika z lewej strony |
Jak auto rozbierane do malowania i poszerzane w tą i w tamtą ma być spasowane
A co do stanu, kiedyś był w Łodzi przez parę dni i miałem okazję go obejrzeć mniej więcej i tam gdzie zaznaczone już coś się działo z rudą
Foto robione telefonem dlatego słabo, gdzieś mniej więcej w tych miejscach |
_________________
|
|
|
|
|
gng
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 2 Skąd: krk
|
Wysłany: 22-01-2011, 19:54
Bolid: autobus |
|
|
Dzieki wszystkim za odpowiedzi... Chyba na razie się wstrzymam z tym egzemplarzem i poczekam na jakiś bardziej zadbany. Chociaż zawsze mogę się umówić na jazde i sprawdzić jak sobie radzi 1.2 z tym autkiem. |
|
|
|
|
Steffan
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-01-2011, 02:21
Bolid: e91 |
|
|
gng napisał/a: | Dzieki wszystkim za odpowiedzi... Chyba na razie się wstrzymam z tym egzemplarzem i poczekam na jakiś bardziej zadbany. Chociaż zawsze mogę się umówić na jazde i sprawdzić jak sobie radzi 1.2 z tym autkiem. |
8V jest bez szału więc nie oczekuj uj wie czego |
_________________
|
|
|
|
|
|