FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszkodzone seicento do oceny
Autor Wiadomość
arex1515 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Witonia
  Wysłany: 10-08-2013, 12:08   Uszkodzone seicento do oceny
   Bolid: Corsa C


Witam. Jestem nowy na forum, więc przy okazji pierwszego posta pragnę się przywitać.
Zdążyłem się zorientować, że są tu spece, którzy nawet z foto potrafią sporo "wyczytać".

Link: seicento

Chodzi mi o ocenę, że tak to nazwę 'zgodności elementów'. Już na pierwszy rzut oka zwróciłem uwagę na literkę S na tylnej klapie. Czy jest ona w zgodzie z wyposażeniem/kolorem zderzaków?

Jestem młodym kierowcą. Zafascynowałem się seicento. Potrzebuję auta na dojazdy do szkoły, ale koniecznie ze wspomaganiem, dlatego akurat to ogłoszenie. Poziom uszkodzeń ocenię na miejscu z ojcem (pasjonat mechaniki samochodowej), ale potrzebuję argumentów do negocjacji ceny.
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2148
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 10-08-2013, 12:23   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Silnik 900 ze wspomaganiem- poduszką - pewnie sprowadzony z zagranicy.
Sama literka S nic nie mówi można np skompletować było tak younga w 1999 roku - sam brałem nowego i mogłem go skonfigurować jak bym chciał pod kolor zderzaki itp.
Cena 1700 zł wg mnie wysoka jak na ten rocznik plus uszkodzenia. Mojego jeden program sieciowy wycenił na 2500 a nie jest bity i też z gazem. No ale niech inni "twardogłowi" się wypowiedzą.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
arex1515 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Witonia
Wysłany: 10-08-2013, 12:46   
   Bolid: Corsa C