FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawe informacje nt. gazu - Stare ale nadal aktualne
Autor Wiadomość
rudiov 
Nałogowiec
POlski osioł


Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 343
Skąd: Krk
Wysłany: 05-01-2010, 10:50   Ciekawe informacje nt. gazu - Stare ale nadal aktualne
   Bolid: 1.1 mpi van / Zafira 1.6


http://www.auto-swiat.pl/...=13083&Strona=1
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 05-01-2010, 15:47   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Nie czytałbym w pełni sponsorowanego przez szwabów pisma, w którym wygra ten co zapłaci więcej(w kopercie). Po za tym ten sam "artykuł" był w wszystkich mas mediach-interia,wp,onet....
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Pucek 
Nałogowiec

Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 168
Skąd: Wołomin
Wysłany: 05-01-2010, 20:52   
   Bolid: Fiat Punto 2002 1.2 16V 80KM HLX !


no ale w sumie o reduktorze dobrze pisza. tylko nie kapuje tego z glowicą. co ma gaz do samej glowicy ? chyba nic. do UPG to tak, ale do samej glowicy to nie wiem. jezeli wszytsko jest cacy wyregulowane to chyba nic tam sie nie wypala ani nie wysamaza
_________________
Hurtownia wyrobów ciastkarskich i cukierniczych !

www.niemirka.pl

 
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 05-01-2010, 21:05   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Pucek napisał/a:
co ma gaz do samej glowicy ?


Mają pewnie na myśli odpalanie od razu na lpg w zimie-ciekły lpg dość mocno reaguje z aluminium, powodując po czasie wżery. Mimo, że odpalić odpali i będzie pracować bo temperatura mieszaniny w stosunku do aktualnych temperatur(bynajmniej w środkowej Polsce nie ma na dzień dzisiejszy niższej niż -10* w dzień) na to pozwoli, ale wolę zdecydowanie robić "po Bożemu"-nagrzać do ok +20*C i dopiero jechać na drugim paliwie. Szkoda reduktora, kolektora, głowicy. Co innego sytuacje awaryjne, a co innego nagminna oszczędność. Myślę, że 95% użytkowników lpg nie będzie świadomie psuć sobie samochodu, dla pozornych(w czasie) oszczędności i robi jak trzeba(względnie robi to automatycznie za nich osprzęt danej instalacji gazowej).
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Pucek 
Nałogowiec

Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 168
Skąd: Wołomin
Wysłany: 06-01-2010, 17:29   
   Bolid: Fiat Punto 2002 1.2 16V 80KM HLX !


barthez, jak jest cos w okolicy -10C to ja odpalam fure, postoji sobie z minute , przejade 1km i na lpg. czy dobrze robie czy dluzej powinienem przejechac ? jak jest od 0 do 5 stopni to zazwyczaj ruszam od razu i po kilkunastu metrach przełączam na lpg
_________________
Hurtownia wyrobów ciastkarskich i cukierniczych !

www.niemirka.pl

 
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 06-01-2010, 17:34   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Zależy to głównie od termostatu i ilości płynu. Ja przy dzisiejszej temperaturze, oscylującej na poziomie -7*C(w nocy było ok -10+powiewy wiatru, co dawało efekt skrzypienia śniegu i dość dużą zmarzlinę na szybach), po oskrobaniu szyb(zajęło to dobre 5-6 minut bo przetestowałem fatalny spray do odmrażania-nie polecam żadnego, jak już to w płynie), miałem już ciepłe powietrze po włączeniu nawiewu na szybę i od biedy mógłbym włączyć lpg, ale uczyniłem to dopiero za 200 metrów dalej po wyjeździe z osiedla. Z tym, że ja od dawien dawna odpalam wpierw silnik przed usuwaniem szronu/śniegu i mam głęboko gdzieś opinie ekologów-niech spróbują od razu ruszyć samochodem z automatem.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Pucek 
Nałogowiec

Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 168
Skąd: Wołomin
Wysłany: 06-01-2010, 22:28   
   Bolid: Fiat Punto 2002 1.2 16V 80KM HLX !


termostat mam ok. wymieialem go na oryginalny w kwietiu. plynu mam troche poyzej minimum.
_________________
Hurtownia wyrobów ciastkarskich i cukierniczych !

www.niemirka.pl

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum