FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie przy ostrym skręcie w prawo
Autor Wiadomość
ptum 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 167
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-07-2013, 22:44   Gaśnie przy ostrym skręcie w prawo
   Bolid: Seicento 900 SPI + LPG


Witajcie, od pewnego czasu mam taki problem że przy jeździe na LPG
przy ostrym zakręcie w prawo silnik gaśnie.
Z tego co wyczytałem to z powodu przeciążenia które dociska membranę, i odcina dopływ gazu. Natomiast gaz powinien przechodzić jeszcze przez zawór by-pass (chyba to ten od regulacji wolnych obrotów), i że albo kanał jest przytkany, albo zawór za słabo odkręcony.
W sumie zgadzało by się to z odrobinę nierówną/niskoobrotową pracą na wolnych obrotach przy zasilaniu lpg, jednak śruba od regulacji tego zaworu nie chce u mnie drgnąć ani w jedną, ani w drugą stronę, tym bardziej iż reduktor został tak zamontowany że ciężki jest do niej dostęp.
Obejdzie się jakoś bez wyciągania reduktora? jakieś pomysły?
Mój reduktor to Emmegas ML 94 2R
 
 
menelki 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 39
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 03-07-2013, 08:31   
   Bolid: SC 900


Jak masz zbyt ubogą mieszankę na wolnych obrotach, to gaśnięcie na zakręcie może wystąpić.
Dodatkowo reduktor powinien być zamontowany pozycją do osi jazdy - może jest to podstawa,ale wielu gazowników się do tego nie stosuje...
 
 
ptum 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 167
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-07-2013, 09:07   
   Bolid: Seicento 900 SPI + LPG


Zamontowany jest pozycją do osi jazdy, tzn. tak jak powinien być... w innym przypadku gasł by przy hamowaniu/przyśpieszaniu. Tylko za nic nie chce ta śruba od wolnych obrotów drgnąć, dodam iż jest ona w moim reduktorze plastikowa.
 
 
Fiatek 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-10-2013, 21:11   
   Bolid: Seicento


Miałem podobny problem i okazał się uszkodzony reduktor. Wymieniłem i OK:) :smile:
 
 
lukaszm 
nówka sztuka ;)


Wiek: 36
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 49
Skąd: śląskie / łódzkie
Wysłany: 14-11-2013, 17:39   
   Bolid: Mazda3 BK, Fiat Seicento Young


u mnie ten sam problem zauważyłem że gaśnie najczęściej gdy mam wciśnięte sprzęgło i skręcę niekoniecznie ostro, zdarza się to np przy wjeździe na rondo. Mam instalacje II generacji o takiej specyfikacji:


Gazownik zdemontował kolanko od dolotu, i twierdzi że wszystko jest w porządku.
_________________
Fiat Seicento Young
 
 
sylwesterop 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 45
Skąd: Op
Wysłany: 14-11-2013, 17:56   
   Bolid: seicento


Mam to samo bywa tak że przejadę 150km i nic się nie dzieje jak ostatnio a na drugi dzień jadę do pracy 4km i 3 razy mi zgasł a z powrotem 4 razy i od tamtej pory znowu przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i nic podejrzewam zaśniedziałe styki zacząłem od przeczyszczenia styków przekaźników głównych i impregnacji kontaktem oraz od zmierzenia oporności czujnika położenia wału i spryskaniu kontaktem styków zobaczymy ale obstawiam te przekaźniki.... na razie przejechałem 10km od wczoraj i nie zgasł zobaczymy...
 
 
lukaszm 
nówka sztuka ;)


Wiek: 36
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 49
Skąd: śląskie / łódzkie
Wysłany: 14-11-2013, 18:01   
   Bolid: Mazda3 BK, Fiat Seicento Young


u mnie problem ten występuje tylko na gazie, a ten jest nie dawno założony.
_________________
Fiat Seicento Young
 
 
yarccom 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 6
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-11-2013, 18:07   
   Bolid: SC 1.1 MPI 2003


mam to samo
i niby membrany parownika do wymiany
_________________
SC 1.1 MPI VAN 2000 - 210000 km - sold
SC 1.1 MPI VAN 2006 - 211000 km - sold
SC 1.1 MPI VAN 2003 - 125000 km

części i akcesoria motocyklowe
 
 
sylwesterop 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 45
Skąd: Op
Wysłany: 17-11-2013, 20:50   
   Bolid: seicento


Niestety czyszczenie styków nic nie dało... Muszę kupić interfejs do LPG bo chyba coś tam nie tak jednak...
 
 
ChilloutPL 
Nałogowiec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 151
Skąd: Gliwice
Wysłany: 03-12-2013, 21:04   
   Bolid: Seicento Sporting


jak gasnie na zakretach to ponowna regulacja, jak nie pomoze to nowy reduktor.

Mialem to samo w Octavii 1 (inst. lpg 2 gen) i pomogła regulacja instalacji :)
_________________
Moje Seicento :)
http://www.seicento.pl/vi...p=486858#486858
 
 
lukaszm 
nówka sztuka ;)


Wiek: 36
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 49
Skąd: śląskie / łódzkie
Wysłany: 03-12-2013, 21:10   
   Bolid: Mazda3 BK, Fiat Seicento Young


okazało się ze musieli wymienić reduktor Tomasetto na innej firmy bo był problem z wadliwą serią. Tylko czemu naciągnęli mnie na wymianę dobrych świec żarowych na NGK i wymianę termostatu wrrrr :twisted: :evil:
_________________
Fiat Seicento Young
 
 
ChilloutPL 
Nałogowiec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 151
Skąd: Gliwice
Wysłany: 04-12-2013, 21:23   
   Bolid: Seicento Sporting


lukaszm, norma :/ ale coz, bedziesz mial spokoj na jakis czas
_________________
Moje Seicento :)
http://www.seicento.pl/vi...p=486858#486858
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 04-12-2013, 21:34   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


U mnie występował ten sam problem ale tylko w tedy gdy bardzo gwałtownie obracałem się autem o 180 stopni :lol:
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum