gaz do spi |
Autor |
Wiadomość |
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 16-03-2014, 14:50 gaz do spi
Bolid: fiat seicento |
|
|
Witam! takie mam pytanie czy mozna włozyc sekwencje do silnika 1.1 SPI?
w poprzednim sejaku (900) mialem II generacje i nie bylo zle ale jak chcialem zrobic konkretny dolot to mialem problemy silnik gasl itd myślę ze jakbym pojechał do gaziarza to by mi to ustawił .
I teraz własnie chce założyć gaz do drugiego ale myślę nad sekwencja bo jak wiadomo to jest znacznie lepsze niz stare instalacje
da się zrobić w tym silniku czego bym chciał czy muszę zostać przy II generacji? |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 16-03-2014, 14:55
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Spi to jedno punkt u mnie na 2 generacji brc śmiga 11 lat bezproblemowo |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 16-03-2014, 15:22
Bolid: fiat seicento |
|
|
nie powiedziałem ze jeździć nie będzie bo moja 900 tez jeździ z 10 lat na II gen ale pytam czy da sie włożyć do spi sekwencje czy nie bo to dla mnie ważne |
|
|
|
|
kaczy15
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 16-03-2014, 15:54
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
nie będę się rozpisywał,po prostu nie da rady |
|
|
|
|
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 16-03-2014, 16:02
Bolid: fiat seicento |
|
|
nie da rady bo?
jest jednopunkt a nie wielopunkt roznica tylko iloscia wtryskow wiec co jest powodem ze sie nie da bo to dla mnie jest dziwne |
|
|
|
|
ManDragon
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 26 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 16-03-2014, 16:38
Bolid: Seicento Van 2003 |
|
|
siwucha170 napisał/a: | nie da rady bo?
jest jednopunkt a nie wielopunkt roznica tylko iloscia wtryskow wiec co jest powodem ze sie nie da bo to dla mnie jest dziwne |
Jak zamierzasz wysterować 4 osobne wtryskiwacze gazu za pomocą 1 benzynowego?
Jak nie chcesz dławić dolotu mikserem to jedyna opcja to gaz III generacji (np landi renzo IGS) ale to mega rzadkość i raczej nie dostępne jako nowe. |
_________________ Blue Seicento VAN 1.1MPI LPG 2003 |
|
|
|
|
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 16-03-2014, 16:40
Bolid: fiat seicento |
|
|
i wszystko w temacie teraz wiem ze sie nie da dzieki za info
mozna zamknac :d |
|
|
|
|
GrimlocK
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 16-03-2014, 17:51
Bolid: Fiat SC 1.1 |
|
|
ManDragon napisał/a: | siwucha170 napisał/a: | nie da rady bo?
jest jednopunkt a nie wielopunkt roznica tylko iloscia wtryskow wiec co jest powodem ze sie nie da bo to dla mnie jest dziwne |
Jak zamierzasz wysterować 4 osobne wtryskiwacze gazu za pomocą 1 benzynowego?
Jak nie chcesz dławić dolotu mikserem to jedyna opcja to gaz III generacji (np landi renzo IGS) ale to mega rzadkość i raczej nie dostępne jako nowe. |
Niestety ale nie masz racji. Da się założyć "sekwencyjną" instalację LPG do auta z jednopunktowym wtryskiem. Problemem nie jest sterowanie wtryskiwaczami, a dobór odpowiednio szybkich wtryskiwaczy (np. Matrix), bo czas wtrysku na wolnych obrotach w SPI wynosi <2ms. Poza tym, występuje też cos takiego jak podtrzymanie prądowe wtryskiwacza i tutaj trzeba znaleźć sterownik LPG, który sobie z tym poradzi.
Co do sterowania 4-ma wtryskiwaczami LPG to przeciez instalacje MPI typu full-group również korzystają z jednego sygnału sterującego, więc tak naprawdę ich system sterowania wtryskiem nie różni się od tego z SPI. Więc jak widać da się ale osobiście i tak wolałbym założyć 2 generacje typu Bingo M, bo silnik bez problemu na tym dobrze chodzi. |
_________________
|
|
|
|
|
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 17-03-2014, 16:11
Bolid: fiat seicento |
|
|
czyli na sammym poczatku dobrze myslalem ze da sie ale wszyscy mowili ze sie nie da i tez tak zaczalem twierdzic, koszty instalacji sekwencyjnej aby silnik dobrze pracowal sa duzo wyzsze niz np II generacja. zostane pewnie przy tej drugiej generacji a jak bede myslal o swapie to pomysle nad sekwencja bo na pewno bedzie mpi |
|
|
|
|
|