FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Koniecznosc regulacji lpg ?
Autor Wiadomość
_zakix_ 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-12-2009, 10:58   Koniecznosc regulacji lpg ?
   Bolid: Fiat Seicento


Mam takie pytanie, wymieniłem sobie filterek lpg. Filtra powietrza nie wymieniłem, czy konieczna jest regulacja w takim razie czy można sobie latać do czasu wymiany filtra powietrza?
 
 
Danielek 
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 447
Skąd: WWL
Wysłany: 22-12-2009, 12:17   
   Bolid: Toledo 1.8 20V


Ja jak wymienialem filt gazu i powietrza nie regulowalem lpg bo nie zauważyłem żadnej zmiany wszystko chodzi normalnie
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 22-12-2009, 12:58   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Nie ma potrzeby regulować po każdorazowej wymianie filtrów. Na benzynie też nie jedziesz po tych operacjach na autoadaptację.
Kto w ogóle szerzy takie treści, żeby po wymianie filtrów jeździć coś regulować ?!. Reguluje się raz przy montażu, ewentualnie poprawia po pierwszym przeglądzie. Jak wszystko jest sprawne to bezsensowne ruszanie śrub na reduktorze tylko przyczynia się do większego ubywania pieniędzy z portfela.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
_zakix_ 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-12-2009, 13:36   
   Bolid: Fiat Seicento


barthez napisał/a:
Kto w ogóle szerzy takie treści, żeby po wymianie filtrów jeździć coś regulować ?!


Gazownicy ...


Tak czy inaczej dzięki za info, mam nadzieję że teraz sej będzie nieco mniej palić gazu i troszkę lepiej jeździć jak dotychczas. Mówią że trzeba wymieniać filtr co 15k ja zrobiłem 40k ;p
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 23-12-2009, 13:37   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


_zakix_ napisał/a:
Gazownicy


Myślą tylko portfelem-ich wieści należy traktować przez dwa.

_zakix_ napisał/a:
Mówią że trzeba wymieniać filtr co 15k ja zrobiłem 40k


Wymienia się wtedy kiedy będzie naprawdę brudny, a jak jest łatwe dojście to sprawdzić w jakim stanie jest to kwestia 10 minut. Głównie zależy to od jakości lpg-są przykłady, że trzeba wymienić już po 5 tyś itp.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
maciejmojusz 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 11
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 24-03-2010, 18:19   
   Bolid: seicento 1.1 spi 1998 sporting


Mam problem z moim sejem 1.1 SPI wymieniłem reduktor do gazu bo tam ten był do niczego.
I dalej pali 12 litrów gazu. Gazownik wyregulował i dalej to samo a więc byłem znów u gazownika a on że musi być jakieś uszkodzenie mechaniczne. Jak myślicie co to może być
?? z góry dzięki za odpowiedz
_________________

 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 24-03-2010, 19:49   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


maciejmojusz napisał/a:
I dalej pali 12 litrów gazu


Sonda lambda działa?, dolot w 100% szczelny?.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
maciejmojusz 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 11
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 24-03-2010, 22:12   
   Bolid: seicento 1.1 spi 1998 sporting


myślałem o sądzie lambda. Ale jedno przyciągneło moją uwage jak wyjme stożek i przyłoże ręke do dolotu zasłaniając połowe ruru to jakby odrazu lepiej chodzi nie wiem czy lepiej jeździ bo nie wiem jak to sprawdzić. Czy jest możliwe że za dużo zaciąga powietrza i przez to dużo pali gazu. co może być przyczną.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum