Przesunięty przez: admin 22-02-2008, 01:32 |
kontrolka rezerwy gazu |
Autor |
Wiadomość |
jerzyk
Loża szyderców
Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-06-2009, 09:37
Bolid: Audi |
|
|
Michal86 napisał/a: | Dzisiaj rano zapaliła mi sie rezerwa gazu (nigdy wczesniej sie nie zapalila, bo tankowalem co 300mk) problem w tym ze mialem przejechane dopiero 200km
pojechalem na stacja zatankowalem do pelna (weszlo 17 litrow) i dalej to samo.
Zauważylem ze na zakrętach kontrolka gasnie.
Jest cos takiego jak plywak w zbiorniku gazu? Moze sie zawiesil? Jak go "odwiesic"?
Lepiej robic to na pustym zbiorniku czy moge teraz na pelnym? |
kontrolka w gazie jest bardzo awaryjna, najlepiej ją odłączyć i korzystac z licznika dziennego |
_________________
|
|
|
|
|
Michal86
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 14 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 23-06-2009, 09:59
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
jerzyk napisał/a: | najlepiej ją odłączyć |
jak ja odłączyć? |
|
|
|
|
elmo
Nałogowiec maruda
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 338 Skąd: Radom
|
Wysłany: 23-06-2009, 14:47
Bolid: mobil: 00' S 1.1śpi na gazie |
|
|
Michal86 napisał/a: | jerzyk napisał/a: | najlepiej ją odłączyć |
jak ja odłączyć? |
wypiąć przewód? |
_________________ [moje auto] |
|
|
|
|
barthez
Nałogowiec professional audio
Pomógł: 74 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 23-06-2009, 21:46
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
jerzyk napisał/a: | kontrolka w gazie jest bardzo awaryjna |
Prawda-nie ma co specjalnie zwracać uwagi na kontrolkę rezerwy. Mi się zapala ciągłym światłem jak mam jeszcze w butli spokojnie 7L . A to, że się zapala czasem gdy mam więcej propanu-butanu to sprawa oczywista-lpg w butli jest w stanie ciekłym, a jak każda ciecz(zupa tak samo) przelewa się podczas przechylenia samochodu(pokonywanie zakrętów) i wskaźnik chwilowo wskazuje inną wartość. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
|
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 27-06-2009, 15:02
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
kierować się dziennym licznikiem? Najpierw trzeba go mieć ... co prawda nie narzekam na jego brak gdyż mam w jego miejscu obrotomierz cyfrowy.Wracając do meritum.... zapalała mi się kontrolka po ok. 90 kilometrach.Nie pomogła regulacja w warsztacie montażu. Kręciłem pozatym kontaktronem(na tej zasadzie działa) i nic. Więc zrobiłem tak ze w szkiełku wywierciłem obok drugi otwór na kontaktron i tam go przełożyłem. Oczywiście w linii obrotu strzałki z magnesem. Teraz działa bez zarzutu i zawsze się zapali jak mogę jeszcze przejechać około 80 kilometrów.Jedyny mankament to taki że jak zatankuję do odbicia zaworu to rezerwa potrafi się palić kilka kilometrów i gaśnie. Cóż przesunięcie w jedną stronę powoduje zabranie z drugiej.mimo to jestem zadowolony i na diodzie polegam |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
|
|