LPG do 1.1 MPI |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek07p
nówka sztuka ;)
Dołączył: 05 Maj 2015 Posty: 1 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 05-05-2015, 20:06 LPG do 1.1 MPI
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Ile może kosztować instalacja lpg do takiego sejka 1.1 2003r ? |
|
|
|
|
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 05-05-2015, 20:08
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
W pandzie z tego rocznika (ten sam silnik) rok temu zakładałem za 2800. Ale sam dobierałem komponenty które mi założono |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
|
Adam B
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 140 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: 06-05-2015, 18:18
Bolid: SCV 1.2 |
|
|
za dobry licz 2500+ |
|
|
|
|
miXol2607
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 06-05-2015, 21:11
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Do sejka a w życiu. 1850 masz na STAGU valtek czerowny do takiej mocy nic lepszego nie potrzeba. 2 lata temu zakładałem do primery 2.0 1500zł mnie to kosztowało bo bez butli i wlewu bo to miałem, natomiast wtryski HANA no i oczywiście STAG. |
|
|
|
|
jeendrek
nówka sztuka ;)
Wiek: 42 Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 3 Skąd: Beskidy, ?LUNSK TYŻ
|
Wysłany: 18-05-2015, 12:27
Bolid: MONDEO, FIESTA |
|
|
2500 sekwencja STAGa, warsztat polecany i sprawdzony.
za ok. 2100 zwykła mieszalnikowa - miałem ELPIGAZ, zrobione 85 tys. bez żadnych problemów |
_________________ --
Sej MPI LPG > MONDEO & FIESTA
|
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 18-05-2015, 15:36
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Swojego mpi kupiłem z instalacja 2 gen elpigaz i jeździ bez problemowo
W sumie powinna być sekwencja ale.. |
|
|
|
|
marecki01
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 6 Skąd: nl
|
Wysłany: 19-05-2015, 22:32
Bolid: sc mpi |
|
|
Też mam lpg II gen. 180kkm przejechane od montażu i nie ma żadnych problemów więc po co przepłacać |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 20-05-2015, 13:05
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Do turlania się owszem ale jak się chce przemieszczać w normalny sposób tzn. przyspieszanie i wyprzedzanie to 2gen się nie nadaje bo w końcu zrobi buum Ala emeryta 2 gen styknie ale jak ktoś chce jeździć sparwnie i bezproblemowo to tylko sekwencja |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 20-05-2015, 19:49
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | Do turlania się owszem ale jak się chce przemieszczać w normalny sposób tzn. przyspieszanie i wyprzedzanie to 2gen się nie nadaje bo w końcu zrobi buum Ala emeryta 2 gen styknie ale jak ktoś chce jeździć sparwnie i bezproblemowo to tylko sekwencja |
Nigdy 1.1 mpi mi nie strzeliło na drugiej generacji, ale bez dwóch zdań do tego silnika nadaje się tylko sekwencja. Za dużo mocy się traci na drugiej generacji, a i tak ten silnik dupy nie urywa. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 20-05-2015, 21:12
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
U mnie kichał na gazie jak reduktor zakończył żywot
Po regeneracji jakieś 6 tys temu nie zdarzyło się nigdy
Na spokojny dojazd do prazy po WSI daje radę
choć zdarzały się ostre przeloty typu stówa na dwójce
Lub w pięć osób na pace 150 km/h
Masz do wyboru tanio lub dobrze zdecydujesz sam
Wszystko zależy od osoby która to montuje i przeprowadza regulację |
|
|
|
|
|