ocieplenie przewodow lpg |
Autor |
Wiadomość |
biznesik
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-10-2013, 14:35 ocieplenie przewodow lpg
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
slyszalem ze warto ocieplic przewody idące od reduktora do wtryskiwaczy i do chlodnicy, czy to ma sens??? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
|
sej600
Nałogowiec
Pomógł: 27 razy Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 120 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 28-10-2013, 18:12
Bolid: 1,2 8V |
|
|
W drógim aucie mam ocieplone i efekt jak najbardziej jest odczuwalny, auto poprostu szybciej się przełancza. :głupi: :głupi: po głowie mi chodzi jeszcze montaż elektrycznego pogrzewacza pistwy wtryskowej. |
|
|
|
|
biznesik
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-10-2013, 18:50
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
daj jakies zdjecie jak wyglada twoje ocieplenie |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
|
krysy
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 145 Skąd: czeladź
|
Wysłany: 28-10-2013, 21:50
Bolid: sc75/vwg4/161 |
|
|
A na ile masz ustawione przełączanie? |
_________________ 75Hp |
|
|
|
|
biznesik
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-10-2013, 08:25
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
krysy napisał/a: | A na ile masz ustawione przełączanie? |
na 28stopni |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
|
krysy
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 145 Skąd: czeladź
|
Wysłany: 29-10-2013, 17:44
Bolid: sc75/vwg4/161 |
|
|
Spróbuj ustawić na 25 i zobacz czy jest ok. Ja odpalam auto, otwieram bramę, wyjeżdżam do pierwszego skrzyżowania i już mam przełączone oczywiście w zimie. |
_________________ 75Hp |
|
|
|
|
biznesik
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2013, 13:36
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
najlepiej nie wlaczac ogrzewania zanim sie nie przelaczy, zuwazylem ze troche to przyszpiesza, mam nadzieje ze w niczym nie szkodzi, ja zostawilem tak jak mialem czyli na 28stopni |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
|
TTL
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 29 Skąd: Pawłowice/Gliwice
|
Wysłany: 13-12-2013, 00:56
Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG |
|
|
sej600, mógłbyś wrzucić te fotki? Jestem ciekawy jak to rozwiązałeś |
_________________
|
|
|
|
|
sej600
Nałogowiec
Pomógł: 27 razy Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 120 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 13-12-2013, 08:50
Bolid: 1,2 8V |
|
|
TTL, ale to w Volvo |
|
|
|
|
TTL
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 29 Skąd: Pawłowice/Gliwice
|
Wysłany: 13-12-2013, 10:06
Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG |
|
|
spoko, chodzi o sam sposób, przecież tam też masz reduktor i wtryski |
_________________
|
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14-12-2013, 18:44
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Dzisiaj wpadłem na podobny pomysł i od razu go zrealizowałem. Wygląda to mniej więcej tak:
Mały obieg odizolowany, nawet przy mocno rozgrzanym silniku otulina jest ledwo ciepła.
1.2 16V LPG
Już widać pierwsze efekty na wskaźniku temp. Jutro rano zobaczę jak się zachowa po całonocnym postoju. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
TTL
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 29 Skąd: Pawłowice/Gliwice
|
Wysłany: 16-12-2013, 18:13
Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG |
|
|
Z niecierpliwością czekam na testy! |
_________________
|
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 16-12-2013, 19:54
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Prawdę mówiąc to nic nie dało. Rano tak samo się rozgrzewa, nie ma jakiejś tam znaczącej różnicy. Jedynie podczas jazdy po mieście znacznie szybciej uruchamia się wentylator, ale to pewnie dlatego, że mam lekko przysłoniętą chłodnicę(termostat sprawny). Także jak ktoś chce to niech próbuje, otulina w praktikerze 3zł i kilkanaście opasek do tego. Może u Was z 1.1/900 coś to da. Przy 1.2 16V praktycznie jest tak jak było. Ciekawe jak się zachowa przy dużych mrozach. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
TTL
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 29 Skąd: Pawłowice/Gliwice
|
Wysłany: 19-12-2013, 11:13
Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG |
|
|
Czyli sztuka dla sztuki.... Choć w sumie miało by to sens, gdyby ktoś np. jeździł samochodem co 2 godziny - może nie zdążyłoby całkiem ostygnąć. |
_________________
|
|
|
|
|
|