FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ocieplenie przewodow lpg
Autor Wiadomość
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2013, 14:35   ocieplenie przewodow lpg
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


slyszalem ze warto ocieplic przewody idące od reduktora do wtryskiwaczy i do chlodnicy, czy to ma sens???
_________________
Fiat 600 2009
 
 
sej600 
Nałogowiec

Pomógł: 27 razy
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 120
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 28-10-2013, 18:12   
   Bolid: 1,2 8V


W drógim aucie mam ocieplone i efekt jak najbardziej jest odczuwalny, auto poprostu szybciej się przełancza. :ok: :głupi: :głupi: po głowie mi chodzi jeszcze montaż elektrycznego pogrzewacza pistwy wtryskowej.
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2013, 18:50   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


daj jakies zdjecie jak wyglada twoje ocieplenie :roll:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
krysy 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 145
Skąd: czeladź
Wysłany: 28-10-2013, 21:50   
   Bolid: sc75/vwg4/161


A na ile masz ustawione przełączanie?
_________________
75Hp
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-10-2013, 08:25   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


krysy napisał/a:
A na ile masz ustawione przełączanie?

na 28stopni
_________________
Fiat 600 2009
 
 
krysy 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 145
Skąd: czeladź
Wysłany: 29-10-2013, 17:44   
   Bolid: sc75/vwg4/161


Spróbuj ustawić na 25 i zobacz czy jest ok. Ja odpalam auto, otwieram bramę, wyjeżdżam do pierwszego skrzyżowania i już mam przełączone oczywiście w zimie.
_________________
75Hp
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2013, 13:36   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


najlepiej nie wlaczac ogrzewania zanim sie nie przelaczy, zuwazylem ze troche to przyszpiesza, mam nadzieje ze w niczym nie szkodzi, ja zostawilem tak jak mialem czyli na 28stopni
_________________
Fiat 600 2009
 
 
TTL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 29
Skąd: Pawłowice/Gliwice
Wysłany: 13-12-2013, 00:56   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG


sej600, mógłbyś wrzucić te fotki? Jestem ciekawy jak to rozwiązałeś ;)
_________________

 
 
sej600 
Nałogowiec

Pomógł: 27 razy
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 120
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 13-12-2013, 08:50   
   Bolid: 1,2 8V


TTL, ale to w Volvo
 
 
TTL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 29
Skąd: Pawłowice/Gliwice
Wysłany: 13-12-2013, 10:06   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG


spoko, chodzi o sam sposób, przecież tam też masz reduktor i wtryski :P
_________________

 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 14-12-2013, 18:44   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Dzisiaj wpadłem na podobny pomysł i od razu go zrealizowałem. Wygląda to mniej więcej tak:

Mały obieg odizolowany, nawet przy mocno rozgrzanym silniku otulina jest ledwo ciepła.

1.2 16V LPG

Już widać pierwsze efekty na wskaźniku temp. Jutro rano zobaczę jak się zachowa po całonocnym postoju.
_________________
Moje Seicento
 
 
TTL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 29
Skąd: Pawłowice/Gliwice
Wysłany: 16-12-2013, 18:13   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG


Z niecierpliwością czekam na testy!
_________________

 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 16-12-2013, 19:54   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Prawdę mówiąc to nic nie dało. Rano tak samo się rozgrzewa, nie ma jakiejś tam znaczącej różnicy. Jedynie podczas jazdy po mieście znacznie szybciej uruchamia się wentylator, ale to pewnie dlatego, że mam lekko przysłoniętą chłodnicę(termostat sprawny). Także jak ktoś chce to niech próbuje, otulina w praktikerze 3zł i kilkanaście opasek do tego. Może u Was z 1.1/900 coś to da. Przy 1.2 16V praktycznie jest tak jak było. Ciekawe jak się zachowa przy dużych mrozach.
_________________
Moje Seicento
 
 
TTL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 29
Skąd: Pawłowice/Gliwice
Wysłany: 19-12-2013, 11:13   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG


Czyli sztuka dla sztuki.... Choć w sumie miało by to sens, gdyby ktoś np. jeździł samochodem co 2 godziny - może nie zdążyłoby całkiem ostygnąć.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum