FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z gazem
Autor Wiadomość
Uszol 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 2
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 08-07-2010, 11:39   Problem z gazem
   Bolid: Fiat Seicento 900+LPG


Cześć,
Jakis miesiąc temu mialem wymieniany parownik w moim seju. Było wszystko ok ale od jakiegos tygodnia mam ogromne spalanie 19l/100km (było max 9l/100km i to jak mocno cisnąłem w pedał :) ), a do tego auto muli tzn jedzie ok na bardzo niskich obrotach ale jak tylko wiecej gazu dodam to auto jakby traci obroty, cos jakby gaz się kończył. Dodam że na benzynie śmiga bez problemu. Wymieniłem filtr powietrza ale chwile jeździłem bez, to troche lepiej było z mocą ale dalej to spalanie ;/
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć co to może być? Dodam że na mechanice nie znam się prawie wogule.
Dzięki za odpowiedź
 
 
Dj Kris 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 148
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 08-07-2010, 11:48   
   Bolid: Opel Astra G 2,0 DI 16V 99r - Full Opcja


Podjedz do gazownika i powiedz mu te objawy po mojemu to trzeba wyregulowac sklad mieszanki na kompie [analizator spalin] potem sie przejechac i zobaczyc jak chodzi no i filtr gazu przy okazji wymienic. A jak swiece i przewody kiedy wymieniales? gaz ile ma lat?
 
 
 
Uszol 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 2
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 08-07-2010, 12:26   
   Bolid: Fiat Seicento 900+LPG