FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z gazem
Autor Wiadomość
BIOPOL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 49
Skąd: Woj.łódzkie
Wysłany: 25-06-2014, 07:15   Problem z gazem
   Bolid: SC 1.1


Witam mam pewien problem, gdzieś od 2 biegu nie mogę przyspieszyć na gazie jak próbuje za mocno to zaczyna telepać i słysze jak próbuje coś sie przełączyć, czy to możliwe ze mieszanka możne byc za bardzo rozrzedzona bo ostatnio zostało zatankowane na jakiejś stacji z tych tańszych, np jak skręcam ostro w lewo to trochę się poprawia ale jak za ostro w prawo to traci totalnie moc, dodam ze dotankowalem z orlenu 19, a miesci sie 30
_________________
HP: 75KM @ 6300

 
 
menelki 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 39
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 25-06-2014, 12:04   
   Bolid: SC 900


Tu może być wiele różnych przyczyn. Na podstawie Twoich informacji ciężko wybrać jedną. Może to być:
- złe paliwo
- uszkodzony/brudny reduktor
- filtry gazu?
- nieprawidłowa regulacja (zbyt bogata/uboga mieszanka)
- źle pracujący elektrozawór
.......

Generalnie - układ gazowy do wnikliwej analizy i eliminacji problemów.
Napisz przede wszystkim co to za instalacja i jakie ma komponenty.
 
 
BIOPOL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 49
Skąd: Woj.łódzkie
Wysłany: 25-06-2014, 12:09   
   Bolid: SC 1.1


czyli paliwo moze byc problemem jesli tak to wiem juz jaki jest problem.
bo jak dotankowywalem 19L przez 17 normalnie lecialo ale przy 18 zaczelo zwalniac czuje ze mi zatankowal zbyt rorzedzone.
_________________
HP: 75KM @ 6300

 
 
BIOPOL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 49
Skąd: Woj.łódzkie
  Wysłany: 25-06-2014, 12:14   
   Bolid: SC 1.1


ale zastanawia mnie jedno skrecam w lewo to mi lepiej chodzi a jak a prawo to zaczyna wariowac i nie daje rady przyspieszyc
_________________
HP: 75KM @ 6300

 
 
menelki 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 39
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 25-06-2014, 19:26   
   Bolid: SC 900


Daje się we znaki bezwładność membran parownika.
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 26-06-2014, 20:51   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


menelki, uważam że to bzdura. Jeżdżę na torze, także czasami na gazie i pokonywanie ostrych łuków z prędkościami 80-100km/h na granicy przyczepności nie ma żadnego wpływu na pracę silnika na LPG. AFR utrzymuje się na odpowiednim poziomie. A mam glebę, rozpórki, gumę o niskim profilu na 13 calach zatem przyczepność i przeciążenia są nieporównywalnie większe jak w serii, która w takim warunkach pewnie by efektowanie rolowała. Najprostszy sposób to wywalić tzw. śrubę i zamontować np. Bingo M będzie cały czasu korygował.

Poza tym skargi odnośnie gazu najlepiej składać od razu do Putina. :twisted: :twisted: :)) :))
_________________
Moje Seicento
 
 
BIOPOL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 49
Skąd: Woj.łódzkie
Wysłany: 27-06-2014, 00:19   
   Bolid: SC 1.1


mam proprostu parownik wyregulowany na max oszczedzania i tyle ;D dziek czemu moze i przyspieszenie mam 0-100 74sec ale zato pali mi podobnie przy 70 co i 160 ;D oczywiscie jak z górki rozpedzam sie bo pod górke daje tylko do 125 rade i dalej nie
_________________
HP: 75KM @ 6300

 
 
TTL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 29
Skąd: Pawłowice/Gliwice
Wysłany: 27-06-2014, 00:22   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG


jak dla mnie to masz za ubogą mieszankę.
_________________

 
 
BIOPOL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 49
Skąd: Woj.łódzkie
Wysłany: 27-06-2014, 00:43   
   Bolid: SC 1.1


tez tak myslalem az wyjezdzilem cale i zatankowalem pożądna, tak samo sprawdzalem i sie zapytalem sie wczoraj, parownik byl regulowany
_________________
HP: 75KM @ 6300

 
 
MAXIMUS 
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 103
Skąd: opole
Wysłany: 27-06-2014, 05:57   
   Bolid: golf


jeśli parownik masz na minimum to nie znaczy ze oszczędzasz bo musisz mocniej gaz naciskać niż przy wyregulowanym setupie

golf 4 z silnikiem 1.4 palił mi 9 litrów i był bardzo słaby
a golf 4 z silnikiem 2.0 był dużo żwawszy a też palił 9 litrów
 
 
menelki 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 39
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 27-06-2014, 11:04   
   Bolid: SC 900


ir3n3usz napisał/a:
menelki, uważam że to bzdura. Jeżdżę na torze, także czasami na gazie i pokonywanie ostrych łuków z prędkościami 80-100km/h na granicy przyczepności nie ma żadnego wpływu na pracę silnika na LPG.


Nie jest to do końca bzduwa, ponieważ Ty masz dobrze wyregulowany parownik (+ pewnie miękkie membrany) więc jest OK.
A kolega ma pewnie problem tego rodzaju, że ma bardzo ubogo, co w połączeniu z jakimś dodatkowym problemem (złe paliwo, brudne filtry i mase innych rzeczy) może powodować taki stan jaki jest, czyli gaśnięcie.
 
 
BIOPOL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 49
Skąd: Woj.łódzkie
Wysłany: 27-06-2014, 21:41   
   Bolid: SC 1.1


no niewiem instalacja wychodzi ponad 5,000zł wiec chyba nie tak ubogo
_________________
HP: 75KM @ 6300

 
 
menelki 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 39
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 28-06-2014, 20:46   
   Bolid: SC 900


Ubogo w sensie mieszanki paliwowo-powietrznej do spalenia.

Uboga mieszanka jest bardzo zła dla silnika i jego żywotności.
Najlepiej będzie jak pojedziesz na regulację układu gazowego.
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 02-07-2014, 21:17   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


menelki napisał/a:
Uboga mieszanka jest bardzo zła dla silnika i jego żywotności.


Prosta droga do przepalenia uszczelki pod głowicą, wypalenia gniazd zaworowych. Pieniądze zaoszczędzone na LPG później pójdą w naprawę silnika. Nie rozumiem idei "przykręcania" LPG, które i tak jest dwa razy tańsze od noPB. Jak kogoś nie stać na normalne eksploatowanie LPG, najwyższa pora przesiąść się na komunikację publiczną.
_________________
Moje Seicento
 
 
BIOPOL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 49
Skąd: Woj.łódzkie
Wysłany: 04-07-2014, 18:56   
   Bolid: SC 1.1


menelki, gaz regulowal ojciec mechanik którego to auto jest, on naprawia wiec jak cos sie popsuje to naprawi.
ir3n3usz, no stac mnie ojciec porostu tak zrobil widac jakis mial cel moze jakis powód by to auto niewiem poszło na czesci jak dla mnie spoko bo nowe mi znajdzie, jako student nie stac mnie na auta, wiec pewnie jak padnie to, to mi da vana zeby podatek odliczac.
sam niewiem
_________________
HP: 75KM @ 6300

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime - Mapa Forum