Problem z gazem |
Autor |
Wiadomość |
turbo-daniel
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 45 Skąd: Łaziska Dolne
|
Wysłany: 24-06-2015, 12:13 Problem z gazem
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
Witam jako że powróciłem spowrotem do jazdy na LPG mam z nim pewien problem. Instalacja ma 9lat z tym że komputer jest nowy wiązka kabli też nowa ,reduktor nowy ,przewody nowe problem polega na tym że któregoś piękna dnia po przejechaniu 30km auto zaczeło szarpać itp chodziło tylko na wolnych obrotach (stary reduktor) wymieniłem na nowy objaw dalej taki sam. Kolega gazownik wywalił silniczek krokowy i założył śrubę na tym wyregulował auto i chodzi normalnie po kupnie nowego reduktora założyłem go założyłem spowrotem krokowy i znowu tylko trzyma wolne obroty po założeniu śruby i regulacji auto znowu chodzi normalnie.Czy ktoś coś może doradzić jak sprawdzić ten krokowy albo czy da sie to jakoś ustawić ? Nie mam czasu żeby podjechać gdzieś do gazownika albo tego kolegi bo mam zmiane na rano a że praca na magazynie roboty w cholere to często kończę wieczorem jak już wszystko zamknięte. Z góry dzięki za rady
Auto obecnie ma złożony nowy reduktor +śruba regulacji Instalacja jest 2 generacji landi renzo sterownik lambda control av1 czy jakos tak |
_________________ turbo-daniel |
|
|
|
|
biznesik
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-06-2015, 18:57
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Kupic nowy silniczek krokowy i wtedy sprawdzic nie jest to jakis duzy koszt. A na benzynie z silniczkiem krokowym prawidlowo chodzi? Jaki masz dokladnie silnik spi czy mpi? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
|
turbo-daniel
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 45 Skąd: Łaziska Dolne
|
Wysłany: 24-06-2015, 23:17
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
biznesik napisał/a: | Kupic nowy silniczek krokowy i wtedy sprawdzic nie jest to jakis duzy koszt. A na benzynie z silniczkiem krokowym prawidlowo chodzi? Jaki masz dokladnie silnik spi czy mpi? |
1.1 SPI na benzynie normalnie chodzi. Na gazie tylko chodzi wtedy jak jest wyjety krokowiec i zalozona sruba do relugacji. Na krokowcu sa tylko wolne obroty po dodaniu gazu od razu gasnie a na srubie da sie normalnie jezdzic tylko ze muli. Jak był krokowiec i wszystko działało autko o duzo lepiej chodzilo |
_________________ turbo-daniel |
|
|
|
|
biznesik
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-06-2015, 20:13
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Ja bym zaryzykowal i kupil nowy krokowiec ale decyzja nalezy do ciebie |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
|
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 26-06-2015, 16:30
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Zanik kupisz silniczek podepnij pod program diagnostyczny i zobacz czy fizycznie sterownik LPG steruje krokami aktuatora w programie. Będzie to widać jak kroki się zmieniają |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
|
|