FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z gazem
Autor Wiadomość
turbo-daniel 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 45
Skąd: Łaziska Dolne
Wysłany: 24-06-2015, 12:13   Problem z gazem
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


Witam jako że powróciłem spowrotem do jazdy na LPG mam z nim pewien problem. Instalacja ma 9lat z tym że komputer jest nowy wiązka kabli też nowa ,reduktor nowy ,przewody nowe problem polega na tym że któregoś piękna dnia po przejechaniu 30km auto zaczeło szarpać itp chodziło tylko na wolnych obrotach (stary reduktor) wymieniłem na nowy objaw dalej taki sam. Kolega gazownik wywalił silniczek krokowy i założył śrubę na tym wyregulował auto i chodzi normalnie po kupnie nowego reduktora założyłem go założyłem spowrotem krokowy i znowu tylko trzyma wolne obroty po założeniu śruby i regulacji auto znowu chodzi normalnie.Czy ktoś coś może doradzić jak sprawdzić ten krokowy albo czy da sie to jakoś ustawić ? Nie mam czasu żeby podjechać gdzieś do gazownika albo tego kolegi bo mam zmiane na rano a że praca na magazynie roboty w cholere to często kończę wieczorem jak już wszystko zamknięte. Z góry dzięki za rady

Auto obecnie ma złożony nowy reduktor +śruba regulacji Instalacja jest 2 generacji landi renzo sterownik lambda control av1 czy jakos tak
_________________
turbo-daniel
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-06-2015, 18:57   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Kupic nowy silniczek krokowy i wtedy sprawdzic nie jest to jakis duzy koszt. A na benzynie z silniczkiem krokowym prawidlowo chodzi? Jaki masz dokladnie silnik spi czy mpi?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
turbo-daniel 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 45
Skąd: Łaziska Dolne
Wysłany: 24-06-2015, 23:17   
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


biznesik napisał/a:
Kupic nowy silniczek krokowy i wtedy sprawdzic nie jest to jakis duzy koszt. A na benzynie z silniczkiem krokowym prawidlowo chodzi? Jaki masz dokladnie silnik spi czy mpi?

1.1 SPI na benzynie normalnie chodzi. Na gazie tylko chodzi wtedy jak jest wyjety krokowiec i zalozona sruba do relugacji. Na krokowcu sa tylko wolne obroty po dodaniu gazu od razu gasnie a na srubie da sie normalnie jezdzic tylko ze muli. Jak był krokowiec i wszystko działało autko o duzo lepiej chodzilo
_________________
turbo-daniel
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2015, 20:13   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Ja bym zaryzykowal i kupil nowy krokowiec ale decyzja nalezy do ciebie
_________________
Fiat 600 2009
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 26-06-2015, 16:30   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Zanik kupisz silniczek podepnij pod program diagnostyczny i zobacz czy fizycznie sterownik LPG steruje krokami aktuatora w programie. Będzie to widać jak kroki się zmieniają
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum