FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z mocą na gazie
Autor Wiadomość
Michaelslon 
Bywalec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 76
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-05-2010, 08:19   Problem z mocą na gazie
   Bolid: Fiat Seicento 1.1 SPI Benzyna + LPG


Witam. Miałem problem z gazem, a mianowicie czasem, gdy postałem na skrzyżowaniu w korku na chwilkę zableszczyła kontrolka ciśnienia oleju i wtedy mogłem już tylko się zastanawiać czy samochodzik ruszy na kolejnym skrzyżowaniu czy nie.
Czasami nie ruszał a wyglądało to tak, że dociskałem gaz do dechy, a samochód ani drgnął i gasł tak jakby miał na holu Boeinga 747. Po kilku próbach i mocnym gazowaniu samochód ruszał, a w środku czuć było dziwny zapach tak jakby "zepsutego" gazu :P
Z zapachu wynikało, że konieczna będzie wizyta u gazownika. Opisałem mu problem, on powiedział, że jako przyczynę obstawiałby ponad 6 letni parownik, ale spróbujemy na początek tylko wymienić filtr. Wymienił filtr gazu + regulacja, ucieszyłem się bo zapłaciłem tylko 20 zł. Jazda próbna po okolicy blisko warsztatu wypadła bardzo dobrze i nic dziwnego nie zauważyłem.
Problemy zaczęły się następnego dnia kiedy to pod górkę na którą normalnie seicento cisnęło na 4, musiałem bieg redukować do 2. Teraz górki to zmora, toczę się pod nie jakbym jechał starym trabantem :/ W dodatku zauważyłem jadąc po trasie, że teraz 100 km/h to jest jego prędkość maksymalna i to przy porządnym rozpędzie. Przy 90 km/h w tyle samochodu tam gdzie znajduje się butla coś strasznie drży. Tam znajduje się parownik/reduktor? Czy ten brak mocy to wina parownika? Miał ktoś z forumowiczów podobny problem?

P.S.
Aha dodam jeszcze, że wcześniejsze problemy z ciśnieniem oleju i nagłymi utratami mocy zniknęły po wymianie filtra. Jaki ewentualnie mógłby być koszt naprawy?
 
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 12-05-2010, 11:22   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Reduktor zdycha oraz profilaktycznie sprawdź czy sonda lambda jeszcze reguluje skład mieszanki-piszę dlatego żeby sprawdzić bo objawy są dość podobne.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Michaelslon 
Bywalec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 76
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-05-2010, 14:41   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1 SPI Benzyna + LPG


Dzięki :wink:
_________________
 
 
 
Morcin 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 36
Skąd: Tychy
Wysłany: 17-05-2010, 22:17   
   Bolid: Seicento 900+gas


Witam Mam podobny problem z tym że muli seja na benzynie tzn. nie przyśpiesza płynnie tylko delikatnie szarpie po przełączeniu na gaz problem jakby ustawał Sej 1.1 mpi. Kable i świece nowe i dalej to samo.
_________________
Morcin
 
 
Dj Kris 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 148
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 18-05-2010, 09:46   
   Bolid: Opel Astra G 2,0 DI 16V 99r - Full Opcja


sprawdz filtry i sonde lambda.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum