Seicento 0.9 - brak mocy na lpg |
Autor |
Wiadomość |
nitro22
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Lis 2015 Posty: 1 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-11-2015, 21:56 Seicento 0.9 - brak mocy na lpg
Bolid: Seicento 0.9 LPG |
|
|
Witam, posiadam swieżą instalację gazową w swoim seicento 0.9 2001 rok. Do tej pory na instalacji przejechane jedynie ok. 350 km. Od samego początku pojawił się pewien problem, a mianowicie czasami występował brak mocy podczas ruszania na swiatlach. Sytuacja ma miejsce również na rozgrzanym silniku. Po kilkuminutowym staniu "na luzie" na światłach, samochód nie ma mocy na jedynce, muszę więc przelaczyc się na benzynę, aby nie korkować miasta. Dzisiaj podczas takiego zdarzenia zapaliła się kontrolka akumulatora i oleju, ale samochod nie zgasl. Gazownik był o tym informowany i po ok. 200 km miala miejsce regulacja, jednak nie wyeliminowala problemu. Na benzynie wszystko jest ok. Wiecie gdzie może leżec tutaj problem? |
|
|
|
|
pawwel
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 27 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 06-11-2015, 10:42
Bolid: Seicento Van 1.1 MPI 2004 |
|
|
Skoro źle jest tylko na gazie, to wina tylko i wyłacznie gazownika, trzeba go zmienić. Może dawno nie były zmieniane świece i przewody wysokiego napięcia? Lecz to objawialo by się utrudnioną jazda na benzynie, w mniejszym stopniu niz na gazie, ale zawsze. Nie wiemy też jaki masz typ instalacji, czy regulowaby śrubą, czy z jakims juz komputerem np. Z napisaem lambda control system. Z tym na śrubę moglbys poeksprerymentować sam. Pozdrawiam |
|
|
|
|
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 06-11-2015, 16:39
Bolid: Seicento 900 |
|
|
może butla zamontowana do jazdy na wstecznym, może reduktor źle zamontowany, może pętla z rurki nie tak. moja skoda przy skręcie w lewo zubażała mieszankę ale nic nie gasło. chodzi o to, że przy ruszaniu czyli jakimśtam przeciążeniu membrana się napina i nie pracuje |
|
|
|
|
TTL
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 29 Skąd: Pawłowice/Gliwice
|
Wysłany: 10-11-2015, 09:32
Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG |
|
|
wrzuć przynajmniej fotki instalacji. |
_________________
|
|
|
|
|
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 12-12-2015, 22:05
Bolid: fiat seicento |
|
|
ja z 900ccm wstawialem instalacje do 1.1, miedz olalem i wstawilem faro 6mm
nie ma zdnych zawijasów i giec jak w beznadziejnej miedzi,
butle sobie obroc tak abys wielozawor mial maksymalnie blisko tylu samochodu w momencie przyspieszania i malej ilosci lpg, gaz przeleje sie na tyl samochodu i bedzie blisko wielozaworu,
ogolnie to gaz w butli ma swoje cisnienie a samochod ma z tym silnikiem za malo mocy aby nagle mu gazu braklo i nie chcial jechac,
samochod jezeli na wolnych obrotach nie przebiera tylko rowno pracuje to wedlug mnie jest zalany,
najprosciej zapiac sonde szerokopasmowa z afr i wszystko dokladnie pokaze co sie dzieje jaka mieszanka jest na jalowych a jaka w trakcie jazdy i przy mocnym przyspieszeniu
jezeli samochod na postoja pracuje na lpg i bardzo przebiera ma za niskie obroty to ma zdecydowanie za sucho, ja tak mialem wczesniej i tez nie chcial starotwac, jak juz pojechalem na strojenie to afr pokazal na postoju 7 a to jest strasznie sucho, afr musi byc 12/13 to jest najlepszy sklad mieszanki, samochod wtedy smiga jak trzeba! |
|
|
|
|
|