FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento 0.9 - brak mocy na lpg
Autor Wiadomość
nitro22 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 1
Skąd: Białystok
  Wysłany: 04-11-2015, 21:56   Seicento 0.9 - brak mocy na lpg
   Bolid: Seicento 0.9 LPG


Witam, posiadam swieżą instalację gazową w swoim seicento 0.9 2001 rok. Do tej pory na instalacji przejechane jedynie ok. 350 km. Od samego początku pojawił się pewien problem, a mianowicie czasami występował brak mocy podczas ruszania na swiatlach. Sytuacja ma miejsce również na rozgrzanym silniku. Po kilkuminutowym staniu "na luzie" na światłach, samochód nie ma mocy na jedynce, muszę więc przelaczyc się na benzynę, aby nie korkować miasta. Dzisiaj podczas takiego zdarzenia zapaliła się kontrolka akumulatora i oleju, ale samochod nie zgasl. Gazownik był o tym informowany i po ok. 200 km miala miejsce regulacja, jednak nie wyeliminowala problemu. Na benzynie wszystko jest ok. Wiecie gdzie może leżec tutaj problem?
 
 
pawwel 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 27
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 06-11-2015, 10:42   
   Bolid: Seicento Van 1.1 MPI 2004


Skoro źle jest tylko na gazie, to wina tylko i wyłacznie gazownika, trzeba go zmienić. Może dawno nie były zmieniane świece i przewody wysokiego napięcia? Lecz to objawialo by się utrudnioną jazda na benzynie, w mniejszym stopniu niz na gazie, ale zawsze. Nie wiemy też jaki masz typ instalacji, czy regulowaby śrubą, czy z jakims juz komputerem np. Z napisaem lambda control system. Z tym na śrubę moglbys poeksprerymentować sam. Pozdrawiam
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 06-11-2015, 16:39   
   Bolid: Seicento 900


może butla zamontowana do jazdy na wstecznym, może reduktor źle zamontowany, może pętla z rurki nie tak. moja skoda przy skręcie w lewo zubażała mieszankę ale nic nie gasło. chodzi o to, że przy ruszaniu czyli jakimśtam przeciążeniu membrana się napina i nie pracuje
 
 
TTL 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 29
Skąd: Pawłowice/Gliwice
Wysłany: 10-11-2015, 09:32   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI LPG


wrzuć przynajmniej fotki instalacji.
_________________

 
 
siwucha170 
Bywalec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 12-12-2015, 22:05   
   Bolid: fiat seicento


ja z 900ccm wstawialem instalacje do 1.1, miedz olalem i wstawilem faro 6mm

nie ma zdnych zawijasów i giec jak w beznadziejnej miedzi,

butle sobie obroc tak abys wielozawor mial maksymalnie blisko tylu samochodu w momencie przyspieszania i malej ilosci lpg, gaz przeleje sie na tyl samochodu i bedzie blisko wielozaworu,


ogolnie to gaz w butli ma swoje cisnienie a samochod ma z tym silnikiem za malo mocy aby nagle mu gazu braklo i nie chcial jechac,

samochod jezeli na wolnych obrotach nie przebiera tylko rowno pracuje to wedlug mnie jest zalany,

najprosciej zapiac sonde szerokopasmowa z afr i wszystko dokladnie pokaze co sie dzieje jaka mieszanka jest na jalowych a jaka w trakcie jazdy i przy mocnym przyspieszeniu


jezeli samochod na postoja pracuje na lpg i bardzo przebiera ma za niskie obroty to ma zdecydowanie za sucho, ja tak mialem wczesniej i tez nie chcial starotwac, jak juz pojechalem na strojenie to afr pokazal na postoju 7 a to jest strasznie sucho, afr musi byc 12/13 to jest najlepszy sklad mieszanki, samochod wtedy smiga jak trzeba!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum