FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento 1.1 MPI i Bingo S4 współpraca
Autor Wiadomość
BOGUSS 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 19
Skąd: zdolnyśląsk
Wysłany: 17-08-2018, 10:49   Seicento 1.1 MPI i Bingo S4 współpraca
   Bolid: Seicento 1.1


Ma może ktoś takie rozwiązanie jak w tytule i mógłby wrzucić screeny ustawień w swoim aucie.
Wiem jest sporo napisane ale potrzebuję pozycję startową do dalszej regulacji.
Mam kabelek i program.
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 29-08-2018, 16:31   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Bingo S4...II generacja - ryzykowna jak na plastikowy kolektor.

Sprawdź najpierw jaką masz średnicę mixera w stosunku do szerokości dopływu powietrza. Tu jest emulator wtryskiwaczy dla 4 cylindrów zintegrowany. (miałem taki sam sterownik X lat temu ;) )

Cewki 2 - 4 cylindry.

Emulacje sondy lambda zmasuj (jeśli będzie pluł "checkiem" daj na przebieg).

Temperatura przełączania około 15-17 stopni.

Próg przełączania 2000-2500 obrotów rosnąco (bądź jeśli nie chcesz efektu "dopalacza" to opadająco).

Zrób autoadaptacje - jeśli reduktor jest dobrze ustawiony to elektronika ustawi się sama.

Krokowca miałem w okolicach 120.


Na ten czas tyle. Jeśli oczywiście temat nadal aktualny.
 
 
BOGUSS 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 19
Skąd: zdolnyśląsk
Wysłany: 29-08-2018, 18:26   
   Bolid: Seicento 1.1


Emulacja sondy na masę, na razie co by nie wpływał na mapę benzyny.
Temperatura przełączanie brak czujnika.
Próg przełączania ustawiony na 2200 opadająco.
Autoadaptacja nie działa stary sterownik bez rozruchu awaryjnego.
Krokowiec na 110 ale przy dużym obciążeniu muli.
Reduktor ustawiony na słuch.
Po prostu potrzebny stan w działającym aucie.
 
 
BOGUSS 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 19
Skąd: zdolnyśląsk
Wysłany: 30-08-2018, 18:50   
   Bolid: Seicento 1.1


Uzupełnienie.
Dodałem czujnik temperatury.
Podłączyłem do TPS bo nie był podłączony.
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 11-09-2018, 12:32   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Czujnik temperatury wkręcony na reduktor?

Wrzuć jakiś filmik jak się to auto zachowuje nieobciążone i obciążone - w sensie co pokazuje program (TPS, kroki, TEMP, sonde)
Jaki reduktor masz?
 
 
BOGUSS 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 19
Skąd: zdolnyśląsk
Wysłany: 11-09-2018, 13:20   
   Bolid: Seicento 1.1


Czujnik wkręcony w reduktor ale jakiś nietypowy, bo pokazuje dziwną temperaturę.
Musiałem ustawić próg przełączania na 40` bo gasł na LPG.
Reduktor typu AT07.
Teraz jakoś to chodzi, ale mogą też być problemy z zapłonem na LPG.
Świece BOSCH YR7DC z przerwą 0,8 .
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 14-09-2018, 10:45   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Z tym czujnikiem to będziesz miał temperaturę odniesienia jak po przestanej nocy, rano podejdziesz do auta i sprawdzisz odczyt na komputerze. Później jak silnik będzie nagrzany to zobaczysz co Ci pokazuje. Wtedy wyciągniesz wniosek jak to ustawić żeby było dobrze. Podejrzewam, że reduktor masz do strojenia i wtedy Ci to będzie banglać - musisz uważać bo 1.1 MPI ma plastikowy kolektor dolotowy...jak Ci strzeli w kolektorze to może go uszkodzić.

Świece mają przerwę ok ale jaki mają przebieg? Nowe? Ja miałem NGK i przerwę zmniejszyłem na 0,6 i problemów nie miałem :) Aczkolwiek teraz w innym aucie mam Denso i też nie narzekam :)
 
 
BOGUSS 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 19
Skąd: zdolnyśląsk
Wysłany: 14-09-2018, 14:26   
   Bolid: Seicento 1.1


Kolektor ma coś w rodzaju klapy wybuchowej.
Reduktor ustawiany na słuch.
To stare tomasetto ma złą opinię ale inwestycji nie będzie na wiosnę na handel.
Czyli aby do wiosny :lol:
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 17-09-2018, 10:59   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Tyle dobrze, że klapa tam jest...
Reduktor nie jest zły...sam miałem go przez parę lat.
Cóż...żeby do wiosny zawory były w całości :D
 
 
BOGUSS 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 19
Skąd: zdolnyśląsk
Wysłany: 17-09-2018, 20:02   
   Bolid: Seicento 1.1


Wskaźnik sondy lata od prawego do lewego, chyba dolata do wiosny.
Jeszcze się okazało termostat do wymiany, bo za długo na gaz przełącza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum