Wymiana filtra gazu stanu ciekłego i lotnego |
Autor |
Wiadomość |
bielakpan
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16-03-2015, 13:56 Wymiana filtra gazu stanu ciekłego i lotnego
Bolid: Seicento Young 99' |
|
|
Witam
Kupiłem niedawno seicento 900 99r 125tys km lovato sekwencja i po obliczeniach wyszło, że pali dosyć sporo a dokladnie 10,4lpg. Wymieniłem świece na ngk v line ale czy warto je wymienić na ngk lpg laserline. ponadto czekam na przewody przewody zapłonowe janmor linii ProLine o symbolu S06.P i chciałbym wymienić jeszcze owe filtry lecz jako laik nie wiem gdzie sie znajduja, na jakie wymienic i inne przydatne informacje zanim udam się ewentualnie do specjalisty.
Pozdrawiam
imgur.com/RCeKjFp,4eCkqAL,DlNKPB3,HDxZlBm,UG0RutG,VXwrEbN,5tBcwzk,ymGIHUn#0 |
Ostatnio zmieniony przez bielakpan 16-03-2015, 15:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 16-03-2015, 15:08 Re: Wymiana filtra gazu stanu ciekłego i lotnego
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
bielakpan napisał/a: | Witam
Kupiłem niedawno seicento 900 98r 125tys km lovato sekwencja |
Masz II generacji . Lub nawet I bo takie zdjęcia że nie widać silniczka krokowego (może być usuniętyy i zastąpiony tzw registrem).Sekwencja niewykonalna w tym silniku
bielakpan napisał/a: |
chciałbym wymienić jeszcze owe filtry lecz jako laik nie wiem gdzie sie znajduja, na jakie wymienic i inne przydatne informacje zanim udam się ewentualnie do specjalisty. |
Masz co najwyżej filtr fazy ciekłej. Lotna to jak napisałem sekwencja której nie masz.
Filtr od fazy ciekłej przy reduktorze lovato masz prawdopodobnie osobno na pzrzewodzie gazowym i wygląda mniej więcej tak
http://extern.pl/samochod/filtr_gazu/
Tam masz opis co zrobić po kolei
Z tego co widzę to masz chyba sterownik LPG KME Bingo S.
Proszę zerknąć również tutaj
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=20967
EDIT Tak jam pisałem- dojrzałem chyba register na przewodzie do miksera takie coś
http://www.phjacus.pl/upload/sklep/hGtnia.jpg
Czyli instalacja II generacji przerobiona na I generacjię jak dla gaźnika |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
|
bielakpan
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 17-03-2015, 00:43
Bolid: Seicento Young 99' |
|
|
Witam
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Sterownik dokładnie taki jaki podałeś, a co do rodzaju generacji to zapewne masz rację, tylko nie wiem czy przeróbka na I generacja to na plus? Jutro postaram się zlokalizować ten filtr fazy ciekłej i go wymienić! Jeśli chodzi o zmniejszenie spalania co jeszcze mógłbyś doradzić?
Pozdrawiam |
_________________ the truth is everybody lies |
|
|
|
|
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 17-03-2015, 21:00
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli sonda lambda żyje można wstawić silniczek krokowy i wyregulować programem dla bingo. Niedawno regulowałem taką instalację i po regulacji około 7 litrów spala.
I generacja to dla gaźników typu polonez itp. Silnik (głowica i zawory) cierpi jeśli jest ubogo. Silniczek krokowy na podstawie sygnału lambdy reguluje by to "cierpienie" było mniejsze
Można też wyregulować register ale to już najlepiej pod analizatorem spalin |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
|
bielakpan
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 27-03-2015, 10:55
Bolid: Seicento Young 99' |
|
|
Witam trochę zeszło ale całe szczęście zadanie wykonane. Filtr znajdował się koło chłodnicy, wymieniony na nowy za 4zl z oringami. Magnes to był cały oblepiony, aż zwiększył objętość trzykrotnie hehe. Dzisiaj tankuje do pełna i zobaczę jak teraz ma się spalanie po wymienieniu świec, przewodów, filtra. Jak dalej będzie niezadawalające to będziemy kombinować.
Elektrozawór z filtrem pokazany na zdjęciu http://imgur.com/4HeerZX
Pozdrawiam |
_________________ the truth is everybody lies |
|
|
|
|
|