Wysokie obroty na jalowym biegu |
Autor |
Wiadomość |
kujaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 7 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-01-2015, 12:27 Wysokie obroty na jalowym biegu
Bolid: Seicento 1.1 Actual |
|
|
Witam. Silnik po rozgrzaniu w ogole nie schodzi z obrotow, hamowanie silnikiem praktycznoe jie dziala, na jalowym obroty sa wysokie.
Jesli jezdze tykko na benzynie to jest ok. Jesli przelacze na gaz to po chwili pojawia sie problem. Jesli potem przelacze na benzyne to samochod automatycznie traci obroty i gasnie, jak go zapale z powrotem juz na benxynie to dalej obroty na jalowyn sa bardzo wysokie.
Dwa tyg temu wymienione zostaly swiece, mechanik powiedzial ze od strony mechanicznej jesy wszystko ok. Pojechalen do gazownika, wyregulowal mieszanke i przez dwa dni samochod jezdzil dobrze. Do tego wskaznik poziomu gazu jest ciagle na ostatniej, zielonej kropce niezaleznie od tego ile gazu jest w butli. Po tej regulacji gazownika tez dzialal dobrze przez dwa dni.
Jakies sugestie? Z gory dziekuje |
|
|
|
|
miXol2607
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 19-01-2015, 16:22
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
sprawdź regulacje parownika, i czy linka ci się gdzieś nie zacina? |
|
|
|
|
owen
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 20-01-2015, 14:17
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
Zobacz czy wężyki z podciśnienia są szczelne to raz. Druga sprawa wykręć silnik krokowy z przepustnicy i sprawdź w jakiej jest formie. Kolejna rada taka jak wyżej od kolegi - sprawdź linkę. Jeszcze sprawdź szczelność przepustnicy. |
|
|
|
|
kujaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 7 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-03-2015, 11:39
Bolid: Seicento 1.1 Actual |
|
|
Silnik krokowy wyczyszczony, przepustnica wymieniona. Teraz problem jest w drugą stronę, po włączeniu gazu samochód gaśnie na jałowym. W trasie normalnie jedzie, jedynie przy bardzo niskich obrotach starsznie zamula (potrafi zgasnąć przy ruszaniu).
Facet od gazu powiedział, że auto ma problem z dobraniem mieszanki na benzynie i zalecił sprawdzenie luzów zaworowych u mechanika, bo nawet jak wyreguluje LPG to i tak może za niedlugi czas z powrotem problem wrócić.
W tym seju (silnik 1.1) zawory mają hydrauliczną regulację, także tu nie ma chyba co regulować (chyba, że się mylę?).
Wydaje mi się, że powinienem wrócić do mechanika, który tę przepustnicę robił, żeby to wszystko jeszcze raz sprawdził? |
|
|
|
|
kujaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 7 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-03-2015, 11:40
Bolid: Seicento 1.1 Actual |
|
|
podwojny post .. |
|
|
|
|
pwwp
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 42 Skąd: stąd
|
Wysłany: 18-03-2015, 11:58
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Silnik 1.1 ma regulacje zaworów na "płytki" |
|
|
|
|
kujaw
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 7 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-03-2015, 12:20
Bolid: Seicento 1.1 Actual |
|
|
Czyli da się wyregulować. Czyli mechanik do wymiany, twierdzi, że to się automatycznie reguluje
Nie znacie w Łodzi kogoś, kto czymś takim się zajmuje? Bo obdzwoniłem kilku ludzi, ale mówią, że oni tych płytek nie mają, cośtam cośtam i żebym dzwonił gdzie indziej. |
|
|
|
|
|