FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty na jalowym biegu
Autor Wiadomość
kujaw 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 17-01-2015, 12:27   Wysokie obroty na jalowym biegu
   Bolid: Seicento 1.1 Actual


Witam. Silnik po rozgrzaniu w ogole nie schodzi z obrotow, hamowanie silnikiem praktycznoe jie dziala, na jalowym obroty sa wysokie.
Jesli jezdze tykko na benzynie to jest ok. Jesli przelacze na gaz to po chwili pojawia sie problem. Jesli potem przelacze na benzyne to samochod automatycznie traci obroty i gasnie, jak go zapale z powrotem juz na benxynie to dalej obroty na jalowyn sa bardzo wysokie.
Dwa tyg temu wymienione zostaly swiece, mechanik powiedzial ze od strony mechanicznej jesy wszystko ok. Pojechalen do gazownika, wyregulowal mieszanke i przez dwa dni samochod jezdzil dobrze. Do tego wskaznik poziomu gazu jest ciagle na ostatniej, zielonej kropce niezaleznie od tego ile gazu jest w butli. Po tej regulacji gazownika tez dzialal dobrze przez dwa dni.
Jakies sugestie? Z gory dziekuje :)
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 19-01-2015, 16:22   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


sprawdź regulacje parownika, i czy linka ci się gdzieś nie zacina?
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 20-01-2015, 14:17   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Zobacz czy wężyki z podciśnienia są szczelne to raz. Druga sprawa wykręć silnik krokowy z przepustnicy i sprawdź w jakiej jest formie. Kolejna rada taka jak wyżej od kolegi - sprawdź linkę. Jeszcze sprawdź szczelność przepustnicy.
 
 
kujaw 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 18-03-2015, 11:39   
   Bolid: Seicento 1.1 Actual


Silnik krokowy wyczyszczony, przepustnica wymieniona. Teraz problem jest w drugą stronę, po włączeniu gazu samochód gaśnie na jałowym. W trasie normalnie jedzie, jedynie przy bardzo niskich obrotach starsznie zamula (potrafi zgasnąć przy ruszaniu).
Facet od gazu powiedział, że auto ma problem z dobraniem mieszanki na benzynie i zalecił sprawdzenie luzów zaworowych u mechanika, bo nawet jak wyreguluje LPG to i tak może za niedlugi czas z powrotem problem wrócić.
W tym seju (silnik 1.1) zawory mają hydrauliczną regulację, także tu nie ma chyba co regulować (chyba, że się mylę?).

Wydaje mi się, że powinienem wrócić do mechanika, który tę przepustnicę robił, żeby to wszystko jeszcze raz sprawdził?
 
 
kujaw 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 18-03-2015, 11:40   
   Bolid: Seicento 1.1 Actual


podwojny post ..
 
 
pwwp 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 42
Skąd: stąd
Wysłany: 18-03-2015, 11:58   
   Bolid: Seicento 1.1


Silnik 1.1 ma regulacje zaworów na "płytki"
 
 
kujaw 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 18-03-2015, 12:20   
   Bolid: Seicento 1.1 Actual


Czyli da się wyregulować. Czyli mechanik do wymiany, twierdzi, że to się automatycznie reguluje ;)

Nie znacie w Łodzi kogoś, kto czymś takim się zajmuje? Bo obdzwoniłem kilku ludzi, ale mówią, że oni tych płytek nie mają, cośtam cośtam i żebym dzwonił gdzie indziej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum