FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwężony otwór nad mikserem uszczelką
Autor Wiadomość
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 27-09-2015, 14:23   Zwężony otwór nad mikserem uszczelką
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


Witam.
Ściągając ostatnio kopułkę, zobaczyłem że w otworze od wolnych obrotów uszczelka nie jest wycięta do końca. Rozbierając przepustnice, okazało się że uszczelka nad mikserem gazu nie jest wycięta pod otwór w 100%, zaś z kolei uszczelka pod mikserem jest dokładnie docięta pod ten otwór i przepustowość jest 100% że to tak określę. Robiąc nową uszczelkę z preszpanu, zrobiłem otwór ze 100% przepustowością. Gdy wszystko złożyłem i odpaliłem samochód, na benzynie było ok, a na gazie nie trzymał wolnych obrotów lub zaczęły tak falować że zaraz gasł. Zrobiłem kolejną uszczelkę i zrobiłem mały otworek i metodą prób i błędów powiększałem otwór by pracował na gazie. Udało mi się uzyskać wolne na gazie, ale lekko faluje. Gaz 2 gen na krokowcu z mikserem nad przepustnicą.
Moje pytanie:
Czemu to tak mogło być zrobione ?
Czy ten otwór ma mieć 100% przepustowości i jechać wtedy gaz wyregulować ?
Czy może mieć to wpływ hmm, na dynamike, zamulanie auta ?

Dodaje zdjęcie jak to wyglądało.
Otworek
_________________


899->1242->?
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 28-09-2015, 15:49   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


To jest dopływ powietrza do silnika krokowego i tam powinien być pełny przelot. Jeśli nie trzyma obrotów to trzeba przeregulować gaz. W parowniku odkręcić mu gazu.
_________________
Moje Seicento
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 28-09-2015, 20:24   
   Bolid: Seicento 900


sam nie kombinuj jeśli nie widzisz jak sonda pracuje bo możesz małe kuku zrobić
 
 
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 28-09-2015, 21:17   
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


Ok, dzięki. Zrobię pełny przelot, wymienie filterek od gazu i przejade się na regulacje. Sam nie będe kręcił bo to bez sensu, nie ma opcji wyregulować tego na wyczucie.
_________________


899->1242->?
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 29-09-2015, 20:48   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


zegarek900 napisał/a:
Ok, dzięki. Zrobię pełny przelot, wymienie filterek od gazu i przejade się na regulacje. Sam nie będe kręcił bo to bez sensu, nie ma opcji wyregulować tego na wyczucie.


da się bez problemu wyregulować, ale musisz widzieć napięcie z sondy lambda. Albo podpinając komputer pod sterownik od silnika krokowego albo wpinając się w pierwszy pin sondy miernikiem.
_________________
Moje Seicento
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum