FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
1.1 spi |Brak mocy, szarpanie.
Autor Wiadomość
Kempsky 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Maj 2015
Posty: 3
Skąd: Szczyrk
Wysłany: 11-09-2015, 16:36   1.1 spi |Brak mocy, szarpanie.
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI


Witam szanownych.

Pacjent SC 1.1 SPI z LPG.

Ostatnio robiłem remont głowicy (padnięte UPG), rozrząd, uszczelniacze. Po odebraniu auta od mechanika wszystko wydawało się cacy, lecz już na drugi dzień silnik zaczął się krztusić na benzynie, obroty dochodzą max do 3k (bardzo wolno, z gazem w podłodze), gaśnie na wolnych, pracuje nie równo, praktycznie nie da się jeździć. Na gazie leci jak przecinak.

Jakie mogą być tego przyczyny? Filtr paliwa? Pompka paliwa? Może wtrysk?
 
 
Kempsky 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Maj 2015
Posty: 3
Skąd: Szczyrk
Wysłany: 18-09-2015, 16:37   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI


No więc tak:

-Wymieniony filtr paliwa (zawalony jak skur*syn), sej przestał szarpać,
-Nowa cewka, gdyż poprzednia miała spore przebicie,
-Sprawdzona została kompresja na 1 cylindrze (był zalany po walnięciu UPG) i jest wporzo.

Silnik chodzi dalej jakby na 3 garach, w przyszłym tygodniu jadę sprawdzić kompresję na pozostałych cylindrach. Sonda lambda nie była sprawdzana jak i również sej nie był podłączany do kompa. Kontrolka wtrysku od dwóch dni nie zapala się.

Ktoś miał podobne objawy?

(Z góry przepraszam modów za podwójny wpis ale nie mam możliwości edycji postu :)) )
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-09-2015, 17:24   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Sprawdź tą kompresję żeby wyeliminować mechaniczne przyczyny w samym silniku. Jeśli silnik okaże się OK, to obstawiałbym układ paliwowy. Albo wtrysk (można sprawdzić jak pracuje po ściągnięciu dolotu) a może to pompa paliwa odmówiła współpracy. Skoro na LPG "idzie jak przecinak" to raczej silnik jest w porządku oraz układ zapłonowy. Pozostaje tylko układ paliwowy, pewnie pompa paliwa.
Nie znam się na LPG ale sprawdziłbym też czujniki z których sterownik LPG nie korzysta. Nie wiem np czy LPG korzysta z seryjnego map sensora czy ma jakiś swój oddzielny. Jeśli nie to sprawdziłbym map sensor i wężyki które go łączą z kolektorem ssącym.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum