|
Auto nie odpala |
| Autor |
Wiadomość |
wichura
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 119 Skąd: Piła
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:39 Auto nie odpala
Bolid: Skoda Rapid |
|
|
dzis zajechałem do pracy, i o 18,00 czełnto już nie odpaliło,
po przekręceni kluczykiem słychać napierdzielanie morsa, obrotomierz skacze od 0 do 8 tys obr, kontrolki mrugają,
podnisłem maske i napierdziela morsem taki coś
Samochód seicento sporting 1100 rok 1999 |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:42
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
| Załóż czerwony przekaźnik ze skrzynki bezpieczników na próbę. Ale to pewnie słaba masa dla sterownika wtrysku. To nie Twoje auto na zdjęciu bo masz sportinga prawda? |
|
|
|
 |
wichura
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 119 Skąd: Piła
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:43
Bolid: Skoda Rapid |
|
|
1 zdjęcie poglądowe, ja mam 1100 sporting
a z ta masą sterownika wtrysku, można rozwinąć temat?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:44
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
| Można przekręcić rozrusznikiem ? |
|
|
|
 |
wichura
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 119 Skąd: Piła
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:46
Bolid: Skoda Rapid |
|
|
| Nie, jak przekrecam kluczyk to ten przekaźnik jakby przewstawal napierdzielać i słychać pompke paliwa jak chodzi |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:49
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
| Jak dasz na rozruch to kontrolki gasną? Jeśli tak to sprawdź akumulator, jego połączenie przewodu minusowego z masą jak i od karoserii do silnika . |
|
|
|
 |
wichura
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 119 Skąd: Piła
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:49
Bolid: Skoda Rapid |
|
|
| Kurde, chyba przygasały kontrolki, ale na 100% teraz nie wiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
wichura
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 119 Skąd: Piła
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:50
Bolid: Skoda Rapid |
|
|
| W ogle ten przekaźnik od miesiaca czasem napierdzielał podczas jazdy, nie wiedzielm co to, ale po dodaniu gazu i puszczeniu przestawało |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:51
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
| Objawy tak jakby słaby akumulator albo kiepska masa. Jeśli pompka chodzi cały czas a nie przez dwie sekundy po kluczyku na MAR przed odpaleniem to też może sam sterownik poszedł ale wpierw trzeba sprawdzić zasilanie (masę bo na niej większość się opiera) |
|
|
|
 |
wichura
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 119 Skąd: Piła
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:52
Bolid: Skoda Rapid |
|
|
Aku jest ok, jutro zobaczę tą masę,
a sterownik??? jaki ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:59
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
| Srterownik wtrysku IAW16FM . On wysterowuje masą ten czerwony przekaźnik a jeśli masa słaba to kotwica cewki przekaźnika odskakuje i na nowo ją próbuje przyciągnąć dlatego tyrkoli. Przez dwie sekundy po przekręceniu kluczyka przekaźnik powinien się załączyć , powinno być słychać pompę i stop po dwóch sekundach ., Jeśli auto nie zostanie odpalone to pzrekaźnik jest przez sterownik wyłączany . A u Ciebie pompa chodzi to tak jakby cały czas pzrekaźnik był załączony przez sterwonik. Dlatego pisałem byś podmienił na czerwony ze skrzynki bezpieczników w kabinie. |
|
|
|
 |
wichura
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 119 Skąd: Piła
|
Wysłany: 09-04-2013, 18:03
Bolid: Skoda Rapid |
|
|
Auto stoi kawałek ode mnie,
jutro zobaczę z tym czerwonym pierdolnikiem,
z masą,
a potem już sterownik wtrysku ew do wymiany by był? |
_________________
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-04-2013, 18:05
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
| Zobaczysz jak z masą . Sterowniki tak często nie padają. Jest tylko taka ewentualność. Ten obrotomierz tak skakał bo tak szybko ten przekaźnik się załączał i wyłączał. Jest podpięty oryginalnie właśnie pod masę wysterowania czerwonego przekaźnika przez sterownik wtrysku |
|
|
|
 |
wichura
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 119 Skąd: Piła
|
Wysłany: 09-04-2013, 18:08
Bolid: Skoda Rapid |
|
|
Dobra, jutro bede miał tam na miejscu cinquacento 900 do dyspozycji, wiec gdyby ten czerony nie pomogl i masa, to sterownik wtrysku by podszedl od 900, oba auta spi przeciez, co myslisz?
Ten sterownik wtrysku to takie cos?
http://allegro.pl/przekaz...3095284127.html
taka bliższa lokalizacja tego??
Wiem mówię chaotycznie itp, ale wiadomo jak sie auto popsuje:) |
_________________
 |
| Ostatnio zmieniony przez wichura 09-04-2013, 18:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 09-04-2013, 18:11
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
| wichura napisał/a: | | sterownik wtrysku by podszedl od 900, oba auta spi przeciez, co myslisz? |
Na odpalenie tak ale warunek - Nie może mieć Fiata Code a jak masz u siebie - odepnij centralkę Fiata code . Do kontroli możesz założyć od 900 ale później poszukaj od 1100- mają trochę inne mapy paliwowe |
|
|
|
 |
|
|