Centralny zamek ! i Alarm YOP |
Autor |
Wiadomość |
seba84_2005
Bywalec
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 69 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 01-06-2013, 20:08
Bolid: sc 900 brush |
|
|
Miałem u siebie takie badziewia. Polecam zmienić na fiatowskie siłowniki montowane w zamek. Pasują od Punto 1 na szrocie za 50zl kupisz oba z wtyczkami i podepniesz je pod centralke zamka. Mam takie juz ponad rok i żadnych problemów. |
|
|
|
 |
jsand
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 63 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 16 Skąd: Chrzanów, małopolska
|
Wysłany: 01-06-2013, 21:18
Bolid: SC 1100, Pug 406 2.0/16v, staruszek CC900 |
|
|
http://imageshack.us/g/1/10174956/
Mam te siłowniki założone w SC dwa lata, mam sześć lat w CC, a wcześniej miałem w pugu 306 i dobrze chodziły pięć lat. Taki sam siłownik obsługuje u mnie zamek drzwi garażowych już od 2008 roku. Dużo zależy od dokładności i sposobu montażu.
Myślę, że jak wyciągniesz zamek i porównasz ze zdjęciami to będziesz wiedział o co chodzi. Nie da się tego wyregulować na stole bo kołek (ten od zamykania) zamka musi tkwić w prowadnicy w drzwiach. Zwróć uwagę na podwójnę blaszkę mocującą siłownik przedzieloną podkładkami. Jest tak po to, żeby ją usztywnić w czasie pracy. Oczywiście można założyć odpowiednio grubszą i sztywniejszą pojedynczą blaszkę.
Dwa zdjęcia zamka masz zamontowanego w drzwiach po wyjęciu styropianu i odkręceniu prowadnicy szyby, oraz osłony pręta otwierania z wewnątrz. Reszta pokazuje zamek wyjęty.
J |
|
|
|
 |
Bboymate
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Maj 2013 Posty: 25 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 06-06-2013, 16:45
Bolid: Seicento |
|
|
Mam tylko jeszcze jeden problem wszystko śmiga a czy ktoś wie jak te zworki przestawić aby wyłączyć autouzbrojenie?? całą lekturę przeczytałem hmmm ...? |
|
|
|
 |
jsand
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 63 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 16 Skąd: Chrzanów, małopolska
|
Wysłany: 07-06-2013, 06:51
Bolid: SC 1100, Pug 406 2.0/16v, staruszek CC900 |
|
|
Daj typ i model alarmu, albo czytelny skan instrukcji.
J |
|
|
|
 |
Bboymate
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Maj 2013 Posty: 25 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 08-06-2013, 18:16
Bolid: Seicento |
|
|
Dzięki raz jeszcze za fotki i instrukcje zworki zrobiłem metoda prób i błędów. Pieczar szczególne dzięki za poradę elektryki pomogles bardzo jsand a tobie za fotki bomba. Wszystko ppięknie smiga.
Dziękuję raz jeszcze za pomoc i pozdrawiam
Eot |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-06-2013, 19:44
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Bboymate, niech działa jak najdłużej |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
jsand
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 63 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 16 Skąd: Chrzanów, małopolska
|
Wysłany: 09-06-2013, 08:13
Bolid: SC 1100, Pug 406 2.0/16v, staruszek CC900 |
|
|
Baw się nową zabawką
. |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 13-07-2013, 20:24
Bolid: One Point One MPI |
|
|
chciałem odkopać temat xD
czy trzeba zdjąć ten zamek? nie ma sposobu na montaż w "drzwiach" i nie dorabianie dziur w obudowie osłony ?? |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-07-2013, 21:23
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Olonor, oryginalny siłownik jest montowany do zamka i trzeba go zdemontować. Nie oryginalny można przykręcić do śruby mocującej silnik elektrycznych szyb lub ewentualnie wykorzystać otwór na taki silnik Są zdjęcia na poprzedniej stronie, montaż odbywa się od strony wewnętrznej drzwi |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
jsand
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 63 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 16 Skąd: Chrzanów, małopolska
|
Wysłany: 15-07-2013, 20:34
Bolid: SC 1100, Pug 406 2.0/16v, staruszek CC900 |
|
|
Zdjęcia na poprzedniej stronie pokazują jak kolega Bboymate chciał zamontować, ale mu się nie udało, a nie jak zamontował, i dlatego pytał dalej.
Myślę, że można by spróbować przykręcić te siłowniki poniżej zamka pionowo w linii cięgna do kołka i przedłużyć do tego cięgna, ale musiałbyś siłownik przykręcić do blachy drzwi i zrobić w niej wcześniej otwory. To ja już zdecydowanie wolę przymocować siłownik do plastikowej osłony zamka, którą można w razie czego łatwo wymienić, co w przypadku drzwi jest trochę trudniejsze.
A co ci przeszkadzają otwory w osłonie?
J |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 15-07-2013, 21:24
Bolid: One Point One MPI |
|
|
myślałem ze będzie to P&P a jednak nie jest...
a dziur nie chcę robić bo to za duzo fatygi z wyjmowaniem zamka... |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
seba84_2005
Bywalec
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 69 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 16-07-2013, 08:08
Bolid: sc 900 brush |
|
|
P&P masz na oryginalnych silownikach przykreconych do zamka (pasują od Punto 1). |
|
|
|
 |
jsand
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 63 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 16 Skąd: Chrzanów, małopolska
|
Wysłany: 16-07-2013, 11:37
Bolid: SC 1100, Pug 406 2.0/16v, staruszek CC900 |
|
|
I jak pamiętam to żeby je przykręcić to też trzeba zamek wyjąć.
J |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-07-2013, 12:55
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
jsand, dokładnie tak |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
seba84_2005
Bywalec
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 69 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 16-07-2013, 15:19
Bolid: sc 900 brush |
|
|
Ale nie trzeba niczego dziurawic. |
|
|
|
 |
|