Centralny zamek ! i Alarm YOP |
Autor |
Wiadomość |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 16-07-2013, 22:13
Bolid: One Point One MPI |
|
|
czy kable od oryginalnych siłowników są tak samo kolorowe jak te z zestawów ?
bo mam jakiś kawałek od siebie szrot... był sej z elektryką w szybach to bankowo miał by i centralby to bym zajumał te siłowniczki ^^ |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17-07-2013, 02:01
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Olonor, nie są tego samego koloru ,trzeba troszkę się pobawić z miernikiem |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 17-07-2013, 10:09
Bolid: One Point One MPI |
|
|
oj to ja juz jakoś sie pobawie z tym co mam xD |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
jsand
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 63 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 16 Skąd: Chrzanów, małopolska
|
Wysłany: 17-07-2013, 13:37
Bolid: SC 1100, Pug 406 2.0/16v, staruszek CC900 |
|
|
Olonor napisał/a: | ... był sej z elektryką w szybach to bankowo miał by i centralby |
Niekoniecznie, w zeszłym tygodniu zakładałem siłowniki do centralnego i zamka klapy w SC z fabrycznymi szybami elektrycznymi.
J |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17-07-2013, 13:42
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
No ja mam el. szyby, a wiązkę musiałem dorabiać sam |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 17-07-2013, 20:00
Bolid: One Point One MPI |
|
|
aha ale temat dla mnie wyczerpany jedne drzwi juz chodzą... jutro drugi robię |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
jsand
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 63 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 16 Skąd: Chrzanów, małopolska
|
Wysłany: 17-07-2013, 21:33
Bolid: SC 1100, Pug 406 2.0/16v, staruszek CC900 |
|
|
Czekamy na opis i fotorelację .
A ja mam za to sc i cc z zamkami i bez szyb elektrycznych
J |
|
|
|
 |
wojtasek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Mosina-Poznań
|
Wysłany: 23-07-2013, 17:15
Bolid: seicento |
|
|
hej, tylko się podpytam bo jestem na etapie montowania siłownika uniwersalnego do zamka w klapie bagażnika i w sumie nie wiem jak to zrobić. czy jest może do tego jakiś manual? dodam tylko że w środku przy fotelu nie mam cięgna do otwierania bagażnika od środka- muszę to robić kluczykiem. mam sc z 2002 roku fun/olimpia. może mi ktoś podpowiedzieć jak to wykonać , najlepiej jakieś fotaski jak to badziewie zamontować |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 23-07-2013, 17:20
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Tutaj jest troszku
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=33391
Tylko nie wiem czy nie masz innych ilości styków bo co fiat to inny śfiat |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
wojtasek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Mosina-Poznań
|
Wysłany: 23-07-2013, 23:05
Bolid: seicento |
|
|
dzięki ale jakoś nadal nie mam pojęcia jak ten siłownik uniwersalny zamontować. na tych fotkach widać jeszcze taki dzyndzel którego i u mnie przy zamku nie ma. |
|
|
|
 |
jsand
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 63 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 16 Skąd: Chrzanów, małopolska
|
Wysłany: 24-07-2013, 06:58
Bolid: SC 1100, Pug 406 2.0/16v, staruszek CC900 |
|
|
Mam zdjęcia z montażu siłownika do zamka klapy, ja to robię po stronie belki, a nie klapy, więc odpada problem z wolnymi stykami w złączu klapy.
http://imageshack.us/g/1/10250265/
Ten jak napisałeś "dzyndzel" wyginam z drutu, który jest w komplecie z siłownikiem.
Śrubka oczywiście zakręcona tak, żeby było bez luzów, ale lekko chodziło, ucięta i zaklepana.
Siłownik podłącz przez przekaźnik, nie zapomnij o diodzie gaszącej na cewce przekaźnika, przycisk montuję na osłonie kierownicy, jeśli alarm ma taką funkcję to możesz podłączyć otwieranie klapy pod pilota, czasem daję diodę sygnalizującą nie zamkniętą klapę po załączeniu zapłonu, ale to już buzery, guziczek wystarczy.
Można też połączyć siłownik linką i dać go np. w okolicy mocowania lewego tylnego pasa bezpieczeństwa.
Linkę, pancerz (bowden) i końcówki pancerza kupisz z metra w sklepie rowerowym.
J |
|
|
|
 |
D_Mrozu
nówka sztuka ;)
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 37 Skąd: łódzkie EZG
|
Wysłany: 15-08-2013, 00:40
Bolid: SC 1,1 MPI 2005 LPG model rocznikowy 2004 VAN |
|
|
Witam.
Jeżeli nie podłączyłeś pomarańczowego przewodu do włącznika świateł STOP - nie będziesz miał automatycznego zamykania i otwierania centralnego zamka i programowania nowych pilotów.
Po 15 sek. od uruchomienia silnika (włączenia zapłonu) i wciśnięciu pedału hamulca zamki zamykają się.
Po wyłączeniu zapłonu zamki otwierają się.
Zakupiłem oryginalne zamki fiata + uniwersalny zestaw centralnego zamka STIG (ze względu na sterownik). Kable z zestawu uniwersalnego zakończyłem wtykami OHW-6 SUPERSEAL (pasujące do gniazd w zamkach, zakupiłem 2 wtyki żeńskie + 7 konektorów + 7 uszczelek). Lewy z funkcją MASTER (5 przewodów, otworzenie/zamknięcie kluczykiem/słupkiem otwiera/zamyka również drzwi pasażera), prawy SLAVE (podłączyłem tylko 2 przewody, otworzenie/zamknięcie kluczykiem/słupkiem nie otwiera/zamyka drzwi kierowcy).
W prawy przedni słupek oryginalny wyłącznik krańcowy (nie wiem, czy tylko w mojej wersji go nie było).
Sterownik STIG podłączony pod alarm i wszystko działa poprawnie (w wolnej chwili muszę jeszcze odłączyć moduł radiowy od sterownika - teraz dodatkowo jeszcze działają piloty od centralnego zamka).
Pozostały mi jeszcze 2 siłowniki uniwersalne - planuję zrobić otwieranie tylnej klapy z pilota (zielony przewód).
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|