FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Cewka
Autor Wiadomość
mirek_1101 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 11
Skąd: Krosno
Wysłany: 28-09-2013, 15:57   Cewka
   Bolid: Seicento 900


Wczoraj przez przypadek wykryłem w swoim bolidzie przebicie na cewce zapłonowej i w związku z tym mam pytanie:
Wystarczy, że wymienię tylko tą uszkodzoną cewkę czy muszę wymienić obydwie?
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 28-09-2013, 15:59   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Rok temu wymieniłem jedną i do tej pory śmigam bezproblemowo :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 28-09-2013, 16:55   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


to nie zawieszenie ze wymieniamy parami :)
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 28-09-2013, 18:19   
   Bolid: One Point One MPI


ja tez wymieniłem jedną i śmiga jak nowy ^^
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
szyszunia 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 138
Skąd: ELA - Łask
Wysłany: 28-09-2013, 19:50   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


Skoro został poruszony temat cewek, opisze swój przypadek:
otóż nie zawsze lecz mam tak, że jadąc w granicach 90-120 km/h wywala mi marchewka migając sobie jakieś trzy sekundy lub dopóki nie zwolnię.
Byłem z tym na kompie i wyskoczył błąd cewki B lub cewka druga zanik napięcia lub przebicie tak określił to koleś od kompa tylko, że dziwne bo poza mruganiem marchewki nic konkretnego z autem się nie dzieje ma moc itd. więc mam pytanko czy owa cewka B ( cewka druga) to cewka od strony podszybia czy ta od przodu auta???
Wydaje mi się, że to ta od podszybia lecz wolę się upewnić ponieważ mam plan ją zmienić jeszcze przed zimą i zobaczyć czy owy błąd będzie nadal wyskakiwał czy się uspokoi.
Pozdrawiam Wszystkich.
_________________
Bzyk - http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=361686

,, Nauczycielem wszystkiego jest praktyka "
 
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 28-09-2013, 19:55   
   Bolid: One Point One MPI


jedź na szrot i znajdź jakąś używaną cewkę dobrze wyglądającą i sprawdź
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
szyszunia 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 138
Skąd: ELA - Łask
Wysłany: 28-09-2013, 19:58   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


Olonor napisał/a:
jedź na szrot i znajdź jakąś używaną cewkę dobrze wyglądającą i sprawdź

no oki tylko czy ta niby cewka B to ta od podszybia czy od zderzaka strony?
_________________
Bzyk - http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=361686

,, Nauczycielem wszystkiego jest praktyka "
 
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 28-09-2013, 22:12   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


a czy to wazne ? kupujesz jedna - podmieniasz. objaw ten sam zamieniasz druga. objaw znikł to znaczy ze trafiłeś. jak po podmianie i jednej i drugiej nie daje to efektu to raczej cos innego jest przyczyna
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
szyszunia 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 138
Skąd: ELA - Łask
Wysłany: 29-09-2013, 09:19   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


Uncrossed napisał/a:
a czy to wazne ? kupujesz jedna - podmieniasz. objaw ten sam zamieniasz druga. objaw znikł to znaczy ze trafiłeś. jak po podmianie i jednej i drugiej nie daje to efektu to raczej cos innego jest przyczyna

no nie ważne lubię robić tą sama robotę dwa razy, już wszystko wiem.
nie było pytania.
_________________
Bzyk - http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=361686

,, Nauczycielem wszystkiego jest praktyka "
 
 
 
krysy 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 145
Skąd: czeladź
Wysłany: 29-09-2013, 09:27   
   Bolid: sc75/vwg4/161


U mnie jak popsikałem wodą w nocy latają malutkie iskierki po obu cewkach i kapturkach kabli na cewkach. To norma w tych samochodach czy cewki powoli się kończą? Długich iskier nie ma - przeskoków do masy.
Obroty mam równe z tym że czuć nierówne spalanie jak się trzyma kierownice( poduszki nowe) i zdarza się podczas przyspieszania że silnik na ułamek sekundy nie przyspiesza jakby brakło prądu. Na jednej z cewek mam trochę podwyższoną rezystancję na wtórnym ( 9k)
_________________
75Hp
 
 
krysy 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 145
Skąd: czeladź
Wysłany: 29-09-2013, 09:31   
   Bolid: sc75/vwg4/161


U mnie jak popsikałem wodą w nocy latają malutkie iskierki po obu cewkach i kapturkach kabli na cewkach. To norma w tych samochodach czy cewki powoli się kończą? Długich iskier nie ma - przeskoków do masy.
Obroty mam równe z tym że czuć nierówne spalanie jak się trzyma kierownice( poduszki nowe) i zdarza się podczas przyspieszania że silnik na ułamek sekundy nie przyspiesza jakby brakło prądu. Na jednej z cewek mam trochę podwyższoną rezystancję na wtórnym ( 9k)
_________________
75Hp
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum