Chodzi na 2 cylindry |
Autor |
Wiadomość |
miXol2607
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 20-02-2016, 08:46 Chodzi na 2 cylindry
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Witam mam problem z seikiem 1.1MPI, gdy jest wilgotno auto gdy zimne chodzi na 2 cylindry. Gdy się rozgrzeje chodzi na 4. Niestety dziś przejechałem 30 km a autko niestety przy dodatniu gazu np. wyprzedzanie, chodzi na 2 gary, gdy wejdzie na obroty koło 5000 wchodzi na 4. Co to może być? Świece i kable mają po 12 000km. |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 20-02-2016, 09:30
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
no skoro kable i świece są w miarę świeże to jeszcze cewka została do zbadania? |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
freestylo
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-02-2016, 09:44
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Jeśli ewidentnie chodzi na 2 lub 4 to cewka.
Tylko przy cewce pokazałby się błąd na desce. Zwłaszcza w mpi.
A 12tyś na kablach w seyu to sporo. Czasem wytrzymały 20-25tyś a czasem po 3 były przebicia. Niestety tu reguły nie ma. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
miXol2607
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 20-02-2016, 11:27
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
czasem wskakuje na 3 gary, checka migającego wywala jak tylko źle chodzi. Przewody sentechy cewki seria świece NGK. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-02-2016, 11:36
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Syntech to kanał. Omijam to z daleka.
Cewki obojętne jakie. Najpewniejsze są z Champion'a, ngk nie jest złe podobnie MM.
Skoro masz różnie z tym paleniem to obstawiam lipne kable syntechowskie. Kup nowy kpl i zobaczysz jaka będzie różnica. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
miXol2607
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 20-02-2016, 12:44
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Zakupiłem kable NGK wieczorem zamontuje i będę pisał o efektach. |
|
|
|
 |
miXol2607
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 20-02-2016, 18:16
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
I wszystko jasne jeden cylinder 5 bar. A jeszcze miesiac temu miał 13. Zastanawiam sie teraz od czego to |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-02-2016, 13:05
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
miXol2607 napisał/a: | I wszystko jasne jeden cylinder 5 bar. A jeszcze miesiac temu miał 13. Zastanawiam sie teraz od czego to |
myślenie w tej sytuacji to strata czasu, rozbierz silnik i zobaczysz
poza tym praca na 2cyl przy wilgotnym otoczeniu może być spowodowana walniętym ECU jeśli to jest 59F (ta mała hybryda) - zwróć na to uwagę |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 24-02-2016, 15:09
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
a skąd wiesz że miesiąc temu miał 13 bar ? powiedz lepiej, co kombinujesz przy tym silniku, bo nikt nie mierzy co miesiąc kompresji |
_________________
 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-02-2016, 15:14
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Choćby w ogóle nie było kompa na silniku to nie ma to nic wspólnego z ciśnieniem sprężania na 5bar. A to jest trup.
Wiele przyczyn może być, pęknięte pierścienie, ukruszony zawór czy gniazdo zaworowe a może uszkodzony popychacz lub krzywka wałka i źle jest komora napełniana. Trzeba całość rozebrać i sprawdzić co poszło. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|