FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Chodzi na 2 cylindry
Autor Wiadomość
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-02-2016, 08:46   Chodzi na 2 cylindry
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Witam mam problem z seikiem 1.1MPI, gdy jest wilgotno auto gdy zimne chodzi na 2 cylindry. Gdy się rozgrzeje chodzi na 4. Niestety dziś przejechałem 30 km a autko niestety przy dodatniu gazu np. wyprzedzanie, chodzi na 2 gary, gdy wejdzie na obroty koło 5000 wchodzi na 4. Co to może być? Świece i kable mają po 12 000km.
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 20-02-2016, 09:30   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


no skoro kable i świece są w miarę świeże to jeszcze cewka została do zbadania? :roll:
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 20-02-2016, 09:41   
   Bolid: 1.1 MPI


sprawdź stan czujnika położenia wału
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-02-2016, 09:44   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Jeśli ewidentnie chodzi na 2 lub 4 to cewka.
Tylko przy cewce pokazałby się błąd na desce. Zwłaszcza w mpi.
A 12tyś na kablach w seyu to sporo. Czasem wytrzymały 20-25tyś a czasem po 3 były przebicia. Niestety tu reguły nie ma.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-02-2016, 11:27   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


czasem wskakuje na 3 gary, checka migającego wywala jak tylko źle chodzi. Przewody sentechy cewki seria świece NGK.
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-02-2016, 11:36   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Syntech to kanał. Omijam to z daleka.
Cewki obojętne jakie. Najpewniejsze są z Champion'a, ngk nie jest złe podobnie MM.
Skoro masz różnie z tym paleniem to obstawiam lipne kable syntechowskie. Kup nowy kpl i zobaczysz jaka będzie różnica.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-02-2016, 12:44   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Zakupiłem kable NGK wieczorem zamontuje i będę pisał o efektach.
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-02-2016, 18:16   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


I wszystko jasne jeden cylinder 5 bar. A jeszcze miesiac temu miał 13. Zastanawiam sie teraz od czego to
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 24-02-2016, 13:05   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


miXol2607 napisał/a:
I wszystko jasne jeden cylinder 5 bar. A jeszcze miesiac temu miał 13. Zastanawiam sie teraz od czego to


myślenie w tej sytuacji to strata czasu, rozbierz silnik i zobaczysz

poza tym praca na 2cyl przy wilgotnym otoczeniu może być spowodowana walniętym ECU jeśli to jest 59F (ta mała hybryda) - zwróć na to uwagę
_________________
Moje Seicento
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-02-2016, 15:09   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


a skąd wiesz że miesiąc temu miał 13 bar ? powiedz lepiej, co kombinujesz przy tym silniku, bo nikt nie mierzy co miesiąc kompresji ;-)
_________________

 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-02-2016, 15:14   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Choćby w ogóle nie było kompa na silniku to nie ma to nic wspólnego z ciśnieniem sprężania na 5bar. A to jest trup.
Wiele przyczyn może być, pęknięte pierścienie, ukruszony zawór czy gniazdo zaworowe a może uszkodzony popychacz lub krzywka wałka i źle jest komora napełniana. Trzeba całość rozebrać i sprawdzić co poszło.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum