filtr paliwa - jak wymienić |
Autor |
Wiadomość |
shooter
nówka sztuka ;)

Pomógł: 8 razy Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 29 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 09-10-2008, 13:19 filtr paliwa - jak wymienić
Bolid: był Seicento 1.1 `99r. Jest Hyundai Coupe 1,6 |
|
|
Konkretnie nie wiem jak wyjąc dwa przewody z filtra. Mają one takie zgrubienia i zielone prostokąty po obu stronach.
Nie chce wyszarpnąć bo jest kołnierzyk na filtrze i nie chce iść.
Niech ktoś powie co mam z tym zrobić by nie zepsuć. |
|
|
|
 |
mar04
nówka sztuka ;)
Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 2 Skąd: Gogolin
|
Wysłany: 09-10-2008, 14:37 Re: filtr paliwa - jak wymienić
Bolid: sc1,1 SPI+LPG |
|
|
shooter napisał/a: | Konkretnie nie wiem jak wyjąc dwa przewody z filtra. Mają one takie zgrubienia i zielone prostokąty po obu stronach.
Nie chce wyszarpnąć bo jest kołnierzyk na filtrze i nie chce iść.
Niech ktoś powie co mam z tym zrobić by nie zepsuć. |
Te zielone prostokaty to sa szybkozłączki jesli nie sa nabite syfem to podstawiasz naczynie - bo pocieknie ci trochę paliwa, naciskasz i rozłączasz, nowy filtr zakładasz wciskając króćce w szybkozłączki do oporu . mar04 |
|
|
|
 |
shooter
nówka sztuka ;)

Pomógł: 8 razy Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 29 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 09-10-2008, 15:23
Bolid: był Seicento 1.1 `99r. Jest Hyundai Coupe 1,6 |
|
|
sa nabite syfem i nie chca iść.
[ Dodano: 09-10-2008, 20:55 ]
temat można skasowac. |
|
|
|
 |
michu1978
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: koło
|
Wysłany: 09-10-2008, 22:38
Bolid: seivcento 1.1mpi |
|
|
weznje sprubój popsikac wd czy czyms podobnym ja najwiecej i sprubój to pózniej poruszac poruszac troche i znów lej to wd.ja kiedys na warsztacie to jak miałem dostep do sprezarki to silnie sprezonym poiwetrzemz zropa próbowałem takie cos poruszyć i sie udało |
|
|
|
 |
KajtekF1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 10-10-2008, 16:49
Bolid: SC900 |
|
|
michu1978 napisał/a: | weznje sprubój popsikac wd czy czyms podobnym ja najwiecej i sprubój to pózniej poruszac poruszac troche i znów lej to wd.ja kiedys na warsztacie to jak miałem dostep do sprezarki to silnie sprezonym poiwetrzemz zropa próbowałem takie cos poruszyć i sie udało |
Dokładnie kolega dobrze radzi,napsikaj tam wd i odczekaj chwilę aż się przeżre potem spr.odłączyć przewody,powinny puścić te szybkozłączki .
Ja stosuję ten sposób często zimą jak wszystko pomarznięte jest a filtr trzeba wym. i jak dotąd sprawdza się on w 100%. |
_________________ "Silnik czołgu jest taką samą bronią jak działo główne."
Heinz Guderian |
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-10-2008, 17:04
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
Kolega napisał że temat można skasować ale napiszę swoje zdanie, może komuś innemu pomoże
Niedawno wymieniałem filtr pierwszy raz w seju od kilku ładnych lat i nic nie psikałem żadnym WD40 itp tylko wcisnąłem te "prostokąty" wąskimi kombinerkami i przewody zeszły bez żadnego siłowania, bez problemu można było je nasunąć na nowy filtr-cała wymiana trwała w porywach 10 minut |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
simko1
nówka sztuka ;)
Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 37 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 10-10-2008, 19:52
Bolid: 1.1 SPI |
|
|
Cytat: | filtr paliwa - jak wymienić |
Szybko |
|
|
|
 |
KajtekF1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 10-10-2008, 20:29
Bolid: SC900 |
|
|
Znakomity napisał/a: | Kolega napisał że temat można skasować ale napiszę swoje zdanie, może komuś innemu pomoże
Niedawno wymieniałem filtr pierwszy raz w seju od kilku ładnych lat i nic nie psikałem żadnym WD40 itp tylko wcisnąłem te "prostokąty" wąskimi kombinerkami i przewody zeszły bez żadnego siłowania, bez problemu można było je nasunąć na nowy filtr-cała wymiana trwała w porywach 10 minut |
To spr.zrobić tak zimą przy kilkunastostopniowym mrozie,zobaczymy czy tymi kombinerkami nie uszkodzisz szybkozłączek. |
_________________ "Silnik czołgu jest taką samą bronią jak działo główne."
Heinz Guderian |
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-10-2008, 18:08
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
KajtekF1 napisał/a: | To spr.zrobić tak zimą przy kilkunastostopniowym mrozie,zobaczymy czy tymi kombinerkami nie uszkodzisz szybkozłączek. |
Przy jakimś wielkim mrozie to bym sobie odpuścił wymianę albo pojechał do jakiegoś ogrzewanego pomieszczenia |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
KajtekF1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11-10-2008, 19:35
Bolid: SC900 |
|
|
Znakomity napisał/a: | KajtekF1 napisał/a: | To spr.zrobić tak zimą przy kilkunastostopniowym mrozie,zobaczymy czy tymi kombinerkami nie uszkodzisz szybkozłączek. |
Przy jakimś wielkim mrozie to bym sobie odpuścił wymianę albo pojechał do jakiegoś ogrzewanego pomieszczenia |
Niestety nie każdy ma taką możliwość a pewne rzeczy trzeba zrobić bez wzgl.na warunki atmosferyczne i trudności z nimi związane.
Ale wróćmy do autora tematu i zapytajmy go czy dał radę wym.ten filtr paliwa? |
_________________ "Silnik czołgu jest taką samą bronią jak działo główne."
Heinz Guderian |
|
|
|
 |
shooter
nówka sztuka ;)

Pomógł: 8 razy Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 29 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 12-10-2008, 01:24
Bolid: był Seicento 1.1 `99r. Jest Hyundai Coupe 1,6 |
|
|
filtr wymieniłem, pomęczyłem złączkę: wd +kilkadizesiąt wciśnieć na siłe złączek - w końcu odpuściły, pomijajć że jedną rozerwałem na początku by zobaczyc jak to ma dzialać
Samochodzik jeździ ładnie - świeży bak i filterek. Koniec problemu że na paliwie tracił obroty i gasł, za mało paliwa w zbiorniku najzwyczajniej było i pompka nie pobierała. |
|
|
|
 |
leonsr60
Bywalec
Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 51 Skąd: syców
|
Wysłany: 11-07-2009, 11:59
Bolid: seicento sporting |
|
|
Chłopaki powiedzcie mi gdzie jest filtr paliwa w moim sportasiu bo nie moge za chiny go znalesc SPI 99r |
|
|
|
 |
shooter
nówka sztuka ;)

Pomógł: 8 razy Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 29 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 14-07-2009, 19:38
Bolid: był Seicento 1.1 `99r. Jest Hyundai Coupe 1,6 |
|
|
z tyłu auta po prawej stornie baku (od strony wlewu), przykrecony na dwie srubki |
_________________ Sprzedaż części samochodowych do osobówek- nowe, gwarancja |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 15-07-2009, 20:22
Bolid: 1E 187 |
|
|
uważaj na zatrzaski |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
cedric
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 43 Dołączył: 01 Mar 2008 Posty: 304 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 16-07-2009, 08:51
Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE |
|
|
KajtekF1 napisał/a: | To spr.zrobić tak zimą przy kilkunastostopniowym mrozie,zobaczymy czy tymi kombinerkami nie uszkodzisz szybkozłączek. |
no właśnie ja uszkodziłem te szybkozłączki tylko nie wiem czym to teraz zastąpić żeby trzymało....?????? help |
_________________ FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn..... |
|
|
|
 |
|