Hamulce tył |
Autor |
Wiadomość |
mateusz0739
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-06-2016, 19:56 Hamulce tył
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Witam chciałem wymienić dziś szczęki jedna zeszła dobrze drugą zeszła w połowie. Została jej część na tym czpnieniu. Tak się zastała że nic jej nie ruszy. Nie drgnie nic. Czy musiałbym na szrocie znaleźć cały wkład bębna czy jak to mam zrobić? Cylindrrek też się rozlecial.... |
|
|
|
 |
mateusz0739
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-06-2016, 21:11
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Chodzi mi o taki trzpień a którym zamocowana jest szczęka hamulcowe. Mam pomysł by z tyłu bębna zeszlifowac pozostałość o pozbyć się tego trzpienia a zamiast niego dac śrubę a od wewnątrz bębna nakrętką skręcić. I diaksem zeszlifowac gwint i osadzić szczękę. |
|
|
|
 |
wojtek12321
Nałogowiec
Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 443 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 17-06-2016, 21:21
Bolid: Fiat seicento 900 SX |
|
|
mateusz0739 napisał/a: | Mam pomysł by z tyłu bębna zeszlifowac pozostałość o pozbyć się tego trzpienia a zamiast niego dac śrubę a od wewnątrz bębna nakrętką skręcić. |
Ja ci radzę - nie kombinuj - tylko jeżeli już to załóż nową tarczę kotwiczną. |
|
|
|
 |
Peter_1965
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Lip 2010 Posty: 9 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 20-06-2016, 09:00
Bolid: 900 |
|
|
tarcza kotwiczna kosztuje ok 35 złotych; lepiej tak jak kolega poradził wymienić i nie kombinować, tym bardziej że i tak nie unikniesz odpowietrzania układu, bo musisz wymienić cylinderek
tarcza kotwiczna koroduje; korozja osłabia łączenie trzpienia o którym piszesz z tarczą; z czasem może dojść do jego wyrwania i awarii hamulca |
|
|
|
 |
mateusz0739
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-06-2016, 21:29
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Wymieniłem tarcze kotwiczna cylinder szczęki i przewód metalowy od tloczka bo ukrecilem. Tzn nakrętką popuscila Ale przewód też się zagial. Macie swoje patenty na wymianę tloczka a raczej odkrecenie przewodu. |
|
|
|
 |
mati
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 360 Skąd: Ostrów k. Włoszcz.
|
|
|
|
 |
mateusz0739
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-06-2016, 23:00
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Mam takie klucze. Ale przy próbie odkrecenia nakretke idzie a razem z nią metalowy przewód się ukręca. |
|
|
|
 |
mati
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 360 Skąd: Ostrów k. Włoszcz.
|
Wysłany: 25-06-2016, 23:53
Bolid: 900ccm 2001r |
|
|
No to przewodzik do wymiany, nie stworzysz. |
_________________ Słuchaj mnie, a z biedy nie wyjdziesz! |
|
|
|
 |
mateusz0739
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-06-2016, 21:23
Bolid: Seicento 900 |
|
|
No to wiadomo. Ale mechanik powiedział że on by odkręcil bez żadnego uszczerbku na przewodzie... Czyżby palnikiem.. |
|
|
|
 |
patgaw
Bywalec
Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 92 Skąd: wawa
|
Wysłany: 27-06-2016, 21:51
Bolid: Fiat 600 LPG |
|
|
Ja ostatnio zjechalem caly gwint z przedniego odpowietrznika kluczem plaskim a mechanik mimo to jakos go odkrecil, niektorzy spece maja swoje patenty |
|
|
|
 |
|