ile wytrzyma silnik |
Autor |
Wiadomość |
milosz
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 20 Sty 2008 Posty: 3 Skąd: dabrowa gornicza
|
Wysłany: 10-04-2008, 20:23 ile wytrzyma silnik
Bolid: seicento |
|
|
Witam
Mam może dziwne pytanie ale jakie sa granice wytrzymałośc silnika 1100 mam oczywiście przebieg bez remontu słyszałem że około 300000 km czy to prawda |
|
|
|
|
koki
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 235 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10-04-2008, 20:36
Bolid: (Z) Astra II 1.8 16v |
|
|
Tez slyszalem ze 300-400tys
Ja wiem ze dwie 900 maja prawie 200tys i smigaja nadal bez zadnych napraw silnika jedynie chlodnice i hamulce i jeszcze jakis badziew poszedl. |
_________________
4str4 II
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=15436 |
|
|
|
|
blondas
Podróżnik
Pomógł: 28 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 549 Skąd: kocialin
|
Wysłany: 10-04-2008, 20:37
Bolid: seicento |
|
|
jak bedziesz wymienial olej na odpowiedni i czesciej niz co 10 000km to napewno 300 000 wytrzyma |
|
|
|
|
RobDan
nówka sztuka ;)
Pomógł: 12 razy Wiek: 113 Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 20 Skąd: III Swiat
|
Wysłany: 11-04-2008, 10:35
Bolid: Bolid Kubicy |
|
|
Tak jak koledzy napisali OLEJ dodam jeszcze prawidłowa obsługa i rozsądna eksploatacja samochodu.Strzeż się przegrzania silnika jak i niedogrzania. |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-04-2008, 10:46
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
To ile wytrzyma 1.1 to tak naprawdę zależy w 90% od Ciebie-ale zakładając normalną eksploatację na benie,wszyskie czynności serwisowe i szybkie wyłapywanie drobnych usterek,delikatną eksploatację zimnego silnika-to 300tys. i więcej spokojnie.
Pytałeś o remont generalny-tu bym nawet Ci poda e koo 400tys.,oczywiscie troche wczesniej trzeba bedzie wymienic uszczelniacze zaworowe,moze upg,przeszlifowac gniada,ale prawdziwa generalka tzn.szlif walu wzmiana panewek,waka rozrzadu,szlif czlindrow itd.moze sie przeciagnac nawet do 400tys. |
|
|
|
|
|