FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jak wprowadzić code
Autor Wiadomość
ada-mos 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-12-2008, 21:54   jak wprowadzić code
   Bolid: seicento 900


był dzwon, pojazd zgasł (sej 900 ) , pojawiły się kontrolki wtrysk i code, mam kartę kodów, jak to wprowadzić, pozdrawiam
 
 
TOMASZ 27 
Smakosz ... z dziurk? ...

Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 21-12-2008, 23:18   
   Bolid: sc 1.1 MPi Safety Car


Moze nie trzeba wprowadzac kodu , prawdopodobnie zadziałła włącznik bezwładnościowy odcinający dopływ paliwa to taki guzik w gumowej osłonie znajduje sie pod deską rozdzielczą w okolicy tunelu środkowego wciśnij go aż pstryknie jak nie pomoze to zobacze w książce jak wprowadzic kod - ale do wprowadzenia kodu musisz mieć kluczyk - matke
_________________
Uważam,że Polskie Kobiety są Najpiękniejsze :))
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 22-12-2008, 00:32   
   Bolid: 1E 187


napewno to:
TOMASZ 27 napisał/a:
włącznik bezwładnościowy odcinający dopływ paliwa
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
ada-mos 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-12-2008, 20:59   
   Bolid: seicento 900


wielkie dzięki, sprawdzę, jakby co to mam klucz matkę

[ Dodano: 22-12-2008, 21:36 ]
Sprawdziłem ten przycisk jest wciśnięty, tak na prawdę to było tak :był dzwon i wyciekł płyn z chłodnicy, ponieważ do domu miałem ok3 km wsiadłem i przyjechałem ( sej zapalił bez problemu ) ale jak dojechałem i zgasiłem to za chwilę chciałem z nowu otpalić i pojawiła się na chwilę kontrolka od przegrzania silnika jakiś tam termometr, więć nie męczyłem go tylko poczekałem aż ostygnie, po ostygnięcu już nie odpalił i pojawiły się te kontrolki od wtrysku i code.
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 22-12-2008, 21:51   
   Bolid: 1E 187


ada-mos napisał/a:
Sprawdziłem ten przycisk jest wciśnięty, tak na prawdę to było tak :był dzwon i wyciekł płyn z chłodnicy, ponieważ do domu miałem ok3 km wsiadłem i przyjechałem ( sej zapalił bez problemu ) ale jak dojechałem i zgasiłem to za chwilę chciałem z nowu otpalić i pojawiła się na chwilę kontrolka od przegrzania silnika jakiś tam termometr, więć nie męczyłem go tylko poczekałem aż ostygnie, po ostygnięcu już nie odpalił i pojawiły się te kontrolki od wtrysku i code.

no to go Panie zagotowałeś..
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
obcy21 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 153
Skąd: W-wa
Wysłany: 22-12-2008, 22:07   
   Bolid: audi 80 B4 1.9 TD


ja z wyciekającym płynem z chłodnicy zrobiłem jakieś 10km i sejkowi nic się nie stało :D :D - co prawda mało tego wyciekało, ale jak zajechałem na warsztat to już nie miałem płynu w zbiorniczku wyrównawczym :-?
_________________
to nie BÓG stworzył człowieka, a CZŁOWIEK boga
Zbieram na: ??
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 22-12-2008, 22:17   
   Bolid: 1E 187


ada-mos napisał/a:
po ostygnięcu już nie odpalił

na pewno to nie wina code..
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
ada-mos 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-12-2008, 23:07   
   Bolid: seicento 900


szymonek napisał/a:
ada-mos napisał/a:
po ostygnięcu już nie odpalił

na pewno to nie wina code..

no to panowie jak go odpalić, może ktoś chce go kupić 2001r przebieg 112 tyś,
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 24-12-2008, 00:18   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


ada-mos napisał/a:
szymonek napisał/a:
ada-mos napisał/a:
po ostygnięcu już nie odpalił

na pewno to nie wina code..

no to panowie jak go odpalić, może ktoś chce go kupić 2001r przebieg 112 tyś,



zasadnicze pytanie brzmi czy silnik wo gule ci kreci na rozruszniku, bo jak chce zakręcić a nie ma siły to panie usmażyłeś pierścionki i silnik stoi, ewentualnie spróbuj go z pychu odpalić, nie zaszkodzi tez odłączyć akumulatora na jakaś większą chwile co by się komputer zresetował

a i mi się przypomniało sprawa dla mnie oczywista bo przerabiana wielokrotnie, jeżeli zasadziłeś prawą stroną i masz silnik 1.1 albo coś więcej to czujnik położenia walu znajduje się na samym dole zaraz za wiatrakiem od chłodnicy przy nie dużym dzwonku chłodnica cofa się i rozwala na ogół 2 czujniki czujnik cienienia oleju i zaraz za nim czujnik położenia walu , jeśli poleciał pierwszy zacznie ci ciurać olejem jeżeli drugi się uszkodził nie będziesz miał sygnału z walu co zaowocuje brakiem sterowania wtryskiem z stad marchewka

pozdr.

[edit]
sej 900 wiec czujnik gdzie indziej, jeżeli kreci zobacz czy masz iskrę (chociaż jak się code świeci to może nic podawać)

jak juz namierzyłeś ten wyłącznik wstrząsowy to walnij go czymś twardym powinien pstryknąć i potem powinieneś go z podobnym efektem moc wcisnąć może zawiesił się gdzieś w połowie drogi

[ Dodano: 24-12-2008, 00:43 ]
Awaryjne uruchamianie silnika

W przypadku nierozpoznania przez system kodów
kluczyków, objawiającego się brakiem
możliwości uruchomienia silnika przy równoczesnym
sygnalizowaniu tej sytuacji ciągłym
świeceniem diody lampki kontrolnej FIAT CODE
oraz lampki kontrolnej uszkodzenia systemu
wtryskowo-zapłonowego, silnik można uruchomić
w następujący sposób:
• z karty kodowej (1, rys. 1.11) odczytać pięciocyfrowy
kod elektroniczny; wszystkie cyfry
kodu należy zapamiętać lub kartę kodową położyć
w miejscu umożliwiającym odczyt;
• włożyć kluczyk do wyłącznika zapłonu
i obrócić go w położenie „MAR";
• wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia
i przytrzymać go w tym położeniu; po tej czynności
zaświeci się lampka kontrolna uszkodzenia
systemu wtryskowo-zapłonowego w zestawie
wskaźników na ok. 8 s z jedną krótką przerwą
ok.150 ms, a następnie zgaśnie;
• po zgaśnięciu lampki zwolnić nacisk na
pedał przyspieszenia; po zwolnieniu nacisku na
pedał przyspieszenia nastąpi pulsacyjne świecenie
lampki; należy wówczas policzyć liczbę
błysków lampki;
• gdy lampka wykona liczbę błysków równą
pierwszej cyfrze odczytanej z karty kodowej,
należy ponownie nacisnąć pedał przyspieszenia
i przytrzymać go w tym położeniu; wówczas
ponownie zaświeci się lampka kontrolna uszkodzenia
systemu wtryskowo-zapłonowego na
ok. 4 s, a następnie zgaśnie;
• po zgaśnięciu lampki zwolnić nacisk na pedał
przyspieszenia; po zwolnieniu nacisku na
pedał przyspieszenia nastąpi ponowne pulsacyjne
świecenie lampki; należy policzyć liczbę
błysków lampki;
• gdy lampka wykona liczbę błysków równą
drugiej cyfrze odczytanej z karty kodowej, należy
ponownie nacisnąć pedał przyspieszenia
i przytrzymać go w tym położeniu;
• następnie należy powtórzyć procedurę zaświecenia
na ok. 4 s i gaśnięcia lampki kontrolnej
uszkodzenia systemu wtryskowo-zapłonowego,
zwalniania pedału przyspieszenia, odliczania
liczby błysków lampki dla trzeciej, czwartej
i piątej cyfry odczytanej z karty kodowej;
• po odliczeniu liczby błysków dla ostatniej
piątej cyfry należy ponownie wcisnąć pedał
przyspieszenia do oporu i przytrzymać go
w tym położeniu; po tej czynności lampka kontrolna uszkodzenia systemu wtryskowo-zapłonowego
zaświeci się po raz ostatni na 4 s i zgaśnie;
• po tym ostatnim zgaśnięciu należy zwolnić
nacisk na pedał przyspieszenia;
• po ostatnim zwolnieniu pedału przyspieszenia
lampka kontrolna uszkodzenia systemu
wtryskowo-zapłonowego w zestawie wskaźników
będzie emitowała przez 4 s szybkie błyski,
co stanowi potwierdzenie, że procedura przygotowania
systemu FIAT CODE do awaryjnego
uruchomienia silnika została wykonana prawidłowo;
• po czterosekundowych błyskach lampki i jej
zgaśnięciu należy przekręcić kluczyk z położenia
„MAR" w położenie „AW", co spowoduje
uruchomienie silnika.
Opisane czynności awaryjnego uruchamiania
silnika należy wykonać dokładnie według powyższego
opisu.
Jeżeli popełnimy jakikolwiek błąd lub niedokładność
w realizacji procedury, lampka kontrolna
uszkodzenia systemu wtryskowo-zapłonowego
po skończeniu procedury, tj. po ostatnim
zwolnieniu pedału przyspieszenia, będzie
świeciła się światłem ciągłym. Będzie to świadczyło,
że procedura przygotowania do awaryjnego
uruchomienia silnika wykonana została
błędnie lub niedokładnie i należy ją powtórzyć.
Aby powtórzyć procedurę, należy kluczyk wyłącznika
zapłonu przekręcić w położenie
„STOP" i powtórzyć dokładnie wszystkie opisane
czynności.

Książka FIATA:
http://diplodocs.pl/instr...IAT/SEICENTO-_O

opis ze strony 22
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
ada-mos 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-12-2008, 13:27   
   Bolid: seicento 900


silnik kręci bez problemu, aku. odłączony na dwa dni i nic nie pomaga, wątpię abym go zatarł
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 26-12-2008, 14:14   
   Bolid: 1E 187


ada-mos napisał/a:
wątpię abym go zatarł

heh ja watpie zeby bylo inaczej :)
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
ada-mos 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-12-2008, 16:26   
   Bolid: seicento 900


i pewnie byś go chciał za darmo
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 27-12-2008, 16:48   
   Bolid: 1E 187


a chętnie przygarnę jeżeli zdrowa jest buda :)) nawet i bez silnika
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum