kiedy rozrząd 1.1 MPI |
Autor |
Wiadomość |
Cyb0rg
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 57 Skąd: Polska Centralna ;)
|
Wysłany: 27-05-2016, 19:50
Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Nie wiem co tam masz u siebie, ale to może być kompletna rolka - jeśli mówimy o rozrządzie.
Od niedawna mam Seja, niech się wypowie ktoś kto zna go dokładnie.
Wygląda jak samo łożysko, ale niekoniecznie, może być to kompletna rolka (jeśli chodzi o rozrząd), im dłużej patrzę na fotkę to nie mogę się oprzeć wrażeniu że tak właśnie jest.
Trochę inaczej wygląda rolka napinacza do anternatora:
http://www.czesciauto24.p...rolka_napinacza
Mechanik prawdę powie.
Albo poczekaj jak ludzie wrócą z pracy, ktoś na pewno to już przerabiał |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-05-2016, 20:09
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Wszedzie widze w zestwach tez jest taka rolka jak ja kupilem i dalem jej zdjecie wiec nie wiem o jaka kompetna rolke wam chodzi Jak jest jakas inna pasujaca do mojego seja prosze o linka lub zdjecie |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
Cyb0rg
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 57 Skąd: Polska Centralna ;)
|
Wysłany: 27-05-2016, 20:24
Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Poszukałem i chyba znalazłem.
To jest raczej właściwa :
spójrz na film:
Dla ułatwienia od - 11:40
https://www.youtube.com/watch?v=fannKur8pOg
O i jeszcze ta fotka powinna rozwiać Twoje wątpliwości
Silnik ciut inny, ale rolkę dobrze widać:
 |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-05-2016, 20:42
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Widzialem ten film juz wczesniej i jak widac na nim wyjmuje ta rolke bez tego srodka a moje pytanie dotyczylo gdzie mozna kupic srodek rolki i czy ma sens ja wymieniac czy to sie zuzywa i w dalszym ciagu nie dostalem odpowiedzi |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
Cyb0rg
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 57 Skąd: Polska Centralna ;)
|
Wysłany: 27-05-2016, 20:47
Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Chyba Cię nie zrozumiałem od początku.
Wymieniasz to co masz i jest ok. środek służy tylko do naciągnięcia i trzymania tej rolki, nie ma potrzeby tego zmieniać. |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2016, 08:04
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Dobra to jak po vinie w sklepach sprawdzaja ze ma byc np. do moego sejka pasek z 125 zebami a nie ze 104 zebami? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-05-2016, 10:20
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Nie sprawdzisz. Po eperze też nie sprawdzisz.
Kupujesz dwa i jeden później zwracasz.
Jak chcesz to ryzykuj. Ja kupiłem mały pasek pod klimę , do 1.1spi, po nr z epera, przy aucie okazało się że musi być pasek pod mpi żeby szło to złożyć, bo ten niby dedykowany był o 3cm za długi. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2016, 10:42
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
X-raT napisał/a: | Nie sprawdzisz. Po eperze też nie sprawdzisz.
Kupujesz dwa i jeden później zwracasz.
Jak chcesz to ryzykuj. Ja kupiłem mały pasek pod klimę , do 1.1spi, po nr z epera, przy aucie okazało się że musi być pasek pod mpi żeby szło to złożyć, bo ten niby dedykowany był o 3cm za długi. |
To taka lipa mowisz moze byc czyli bez sensu zebym teraz zwracal pompe jak moze okazac sie ze krotszy pasek bedzie pasowal |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
Cyb0rg
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 57 Skąd: Polska Centralna ;)
|
Wysłany: 28-05-2016, 23:16
Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Ja akurat kupuję najczęściej w Focie: www.fota.pl
IC zazwyczaj omijam szerokim łukiem.
Do tej pory raz tylko miałem pomyłkę.
Może mam szczęście.
Ale najpewniej to przed zakupem zdemontować i zobaczyć co masz na prawdę.
Większość mechaników tez tak robi, najpierw demontaż - później zakup.
We focie jak mieli wątpliwości, to sami od razu o tym mówili.
IC - to dla mnie ostateczność, pomimo że czasami u nich kupuję. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-05-2016, 23:20
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Dokładnie. Stare części na porównanie i dopiero brać nowe.
Co sklepów czy IC czy fota to i tak ceny z D. i nawet z ich rabatami finalnie wychodzi drożej niż w małym moto-sklepie . Fakty z życia. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Cyb0rg
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 57 Skąd: Polska Centralna ;)
|
Wysłany: 28-05-2016, 23:27
Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r. |
|
|
No nie wiem (jeśli chodzi o cenę).
Zwyczajne rabaty mechaników są rzędu min.40%
W Focie na szczęście mam rabaty niewiele mniejsze
Bez tego to rzeczywiście ceny w kosmos |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-05-2016, 07:31
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
zawsze moge jeszcze wszystko zwrocic tym IC tylko gdzie tanio kupic pompe Hepu
Za Pasek dalem 39,99zl, rolka napimajaca 35zl, pompa Hepu jedna z najlepszych 125zl,
wiec nie wiem czy to jakos strasznie drogo podobne ceny w necie moze ciut taniej gdzieniegdzie ale to przesylka dochodizi a jakby wymiana miala byc to auto zablokowane na pare dni |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-05-2016, 09:25
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Teoretycznie. Skręcanie paska o 90 w celu spr naciągu to śmiech na sali. A wycięcie zamachu ma być między 0 a 5.
Na fotkach jest za 0 co już w ogóle jest chore.
Ty masz mpi z czujką fazy na deklu zaworów. Musisz idealnie ustawić się w znaki bo inaczej będziesz miał szarpaną pracę silnika i brak mocy w górnych obr.
Pasek ma być napięty z wyczuciem, ani za luźno ani za sztywno. Będzie zbyt napięty, to zacznie kwiczeć wałek na lekkich obr.
Pompa też dostaje po D.
Cyb0rg napisał/a: | No nie wiem (jeśli chodzi o cenę).
Zwyczajne rabaty mechaników są rzędu min.40%
W Focie na szczęście mam rabaty niewiele mniejsze
Bez tego to rzeczywiście ceny w kosmos |
Tylko zauważ na jednym z przykładów ze te rabaty to czysty chwyt marketingowy.
Kupuję loctite w 400ml, w Bielsku, za 65zł. Ten sam w IC kosztuje 110zł! I nawet odliczajac te magiczne 40% rabatu wychodzi czysta cena rynkowa z innego sklepu.
A przecież żeby dostać w IC taki rabat to trzeba u nich mieć konto klienta i duuużo kupować. Więc wpierw im konto zasilasz a potem dadzą 40% 'satysfakcji' co realnie daje przeciętną cenę z innych sklepów. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-05-2016, 09:37
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Ale taka sama sytuacja z ustawieniem rozrządu jest w sejkach po 2005? Czyli ze trzeba wyjac zaślepkę gumową z obudowy sprzęgła i tak ustawiac ze bedzie rowno miedzy 0 a 5 ? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
|