FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
KROKOWY LOKALIZACJA
Autor Wiadomość
Xavier 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-08-2008, 10:07   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI '02


Witajcie.
Mam problem z wolnymi obrotami, a w zasadzie z ich brakiem. Podejrzenie padło na silniczek krokowy. Choć nie jest to pewne. Jak to sprawdzić?
Mam więc parę pytań, bo nie znalazłem na forum:
1. Czy można dokupić sam silniczek krokowy ( 1.1 MPI)? Bo słyszałem, że nie… :cry:
2. Czy można skutecznie przeczyścić ten silniczek? Czym? Jak?
3. Czy ktoś już to robił? Bo wcześniej koledzy przymierzali się do tego. Nie napisali tylko co z tego wyszło… :sad:
4. Gdzie w Łodzi mogę szukać pomocy (mechanik/elektryk)?

Panowie… poradźcie coś bo serwis chce mnie obedrzeć ze skóry wołając za to… 1300 zł. :shock:
 
 
Gruby-Wujo 
Nałogowiec


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 192
Skąd: White Snow WaWa
Wysłany: 30-09-2008, 09:44   
   Bolid: Cinquecento 1.2 :P


a sie dopisze do tematu bo mam pytanie.

Juz wiem że krokowego się nie da wyjąc w moim sejku (MPI) .

Pytanie brzmi czy jak odkręcę przepustnicę to moge ją całą (razem z krokowym) wymoczyć w beznynie ekstrakcyjnej??? Czy ona się nie uszkodzi???

Dzieki z góry
_________________
Jak na razie 120 km/h. Na więcej nie pozwoliła książka gwarancyjna...
Różowy Zając Rlzz :P :P :P !
Gaz...Tylko do zapalniczek!!!

 
 
Kondzio21 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 22
Skąd: Kraków/Krzeszowice
Wysłany: 30-09-2008, 11:16   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


ja wuj wykreciłem z przepustnica.tylko linke zdjełem. a czyściłem tak zatkałem od dolu i zalałem nitro od czasu doczasu poruszałem przepustnica i zobaczyłem jak cały ten 'syf' zypływa po upływi pewnego czasu wylałem i przedmuchałem.
 
 
Gruby-Wujo 
Nałogowiec


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 192
Skąd: White Snow WaWa
Wysłany: 30-09-2008, 11:24   
   Bolid: Cinquecento 1.2 :P


Ale co zatkałes??? Bardzo prosze łopatologicznie :P
_________________
Jak na razie 120 km/h. Na więcej nie pozwoliła książka gwarancyjna...
Różowy Zając Rlzz :P :P :P !
Gaz...Tylko do zapalniczek!!!

 
 
mariusz-wawer
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2008, 12:05   

Kondzio21 napisał/a:
ja wuj wykreciłem z przepustnica.tylko linke zdjełem. a czyściłem tak zatkałem od dolu i zalałem nitro od czasu doczasu poruszałem przepustnica i zobaczyłem jak cały ten 'syf' zypływa po upływi pewnego czasu wylałem i przedmuchałem.


Gruby-Wujo, wypij kilka głębszych to zrozumiesz :D
 
 
Kondzio21 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 22
Skąd: Kraków/Krzeszowice
  Wysłany: 30-09-2008, 12:46   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


zatkałem przepustnice od strony silnika najlepiej czymś co nie przepuszcza cieczy ja uzyłem domowego sposobu kawałek starej( nie ciknącej) dętki kawałek druta scisnąłem i wlałem. a póżniej samo się robiło :sciana:
 
 
shooter 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 29
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 01-10-2008, 17:14   
   Bolid: był Seicento 1.1 `99r. Jest Hyundai Coupe 1,6


moje autko po odpaleniu i po krótkiej jeździe na włączonych światłach i audio:

jak stoje na światłach to widze że podświetlenie stacyjki i światła przygasają. Jak dodam więcej gazu od razu jest dobrze.

To wina krokowca?
 
 
 
Kondzio21 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 22
Skąd: Kraków/Krzeszowice
Wysłany: 01-10-2008, 17:18   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


raczej nie ja bym postawił raczej na alternator lub akumlator
 
 
ToMzzi 
nówka sztuka ;)


Wiek: 40
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 15
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-12-2008, 00:00   Lokalizacja krokowego
   Bolid: Ford Focus, a kiedys Seicento 1.1 s


Sprawa dotyczy sie lokalizacji krokowca i jego wyczyszczenia :)
Jako laik prosiłbym o wskazanie co musze odkrecic zeby sie do łajdaka dostac i prosiłbym rowniez o podpowiedz jakim kluczem go odkrecic, bo jakby co musialbym kupic cos takiego. Zalaczam zdjecie czegos podobnego co mam pod maska :D

_________________
"Seicento zarówno w teście czołowym przy prędkości 64 km/h oraz bocznego przy prędkości 50 km/h osiągnęło wyniki grubo poniżej obowiązujących w 2000 roku norm. Zarówno pasażer, jak i kierowca mają małe szanse na przeżycie wypadku w tym samochodzie..."
 
 
 
ToMzzi 
nówka sztuka ;)


Wiek: 40
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 15
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-12-2008, 18:45   
   Bolid: Ford Focus, a kiedys Seicento 1.1 s


Ok dzisiaj sie za to zabrałem i rezultat jest taki: SUKCES i PORAŻKA :)
Sukces - zlokalizowalem drania. Po zdjeciu obudowy filtra ujrzałem go i te dwie srubki typu TORX. Zestaw odpowiednich kluczy kupiłem, ale tu zaczeły sie schody :)

Porażka - W wykrecenu gamonia przeszkadzaja mi dwie rury od instalacji gazowej,a z tym to ja juz wole nie igrac, bo jeszcze cos rozszczelnie i bedzie afera :) Odkrecilem nawet czesc przepustnicy - dwie duze sruby torx ale to tez za duzo nie pomoglo. Tak wiec zostawie to chyba chlopakom z aso :)
_________________
"Seicento zarówno w teście czołowym przy prędkości 64 km/h oraz bocznego przy prędkości 50 km/h osiągnęło wyniki grubo poniżej obowiązujących w 2000 roku norm. Zarówno pasażer, jak i kierowca mają małe szanse na przeżycie wypadku w tym samochodzie..."
 
 
 
Tomitom 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Zabrze
Wysłany: 01-02-2009, 13:17   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi ActiV


PAnowie a co moze chropotac jak grzechotka w tej przepustnicy?tzn opisze co pisałem w innym poscie, po przekreceniu kluczyka na pozycje off po ok 3 sek słychac tykniecie przekaznika z lewej strony (okolice głosnika) a nastepnie w przepustnicy słychac takie chropotanie/grzechodke jak by sie cos zamykało i trekotało przez ok 3 sek i cisza.dodam ze po każdym wyłączeniu stacyjki ten efekt jest. co to moze powodowac? co tam jest takiego?
 
 
Sonic 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-03-2009, 15:12   
   Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6


cholera misz masz w tym temacie, spieranie sie o mpi spi itp idp. Jak czytam te 4 strony wywodów to co raz bardziej przekonuje sie do kupna nowego i po kłopocie ale moze ktos w koncu napisze jak to zrobic.

Czy ktos (DOŚWIADCZONY W TEJ KWESTII) moze łopatologicznie i najlepiej z fotkami opisac czyszczenie silniczka krokowego, wersja spi.
 
 
 
Albin 
Nałogowiec


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 136
Skąd: Wyszków
Wysłany: 30-03-2009, 20:05   
   Bolid: Seicento 0.9


Też filozofia... Odkręcasz, czyścisz i przykręcasz z powrotem.
_________________

 
 
Sonic 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-03-2009, 21:42   
   Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6


Albin napisał/a:
Też filozofia... Odkręcasz, czyścisz i przykręcasz z powrotem.


Też filozofia, to moze sie podzielisz instrukcja skoro to takie łatwe?? arcymistrzu nie kazdy jest taki wspaniały jak Ty widać. Mam sejka od miesiaca i jak mam cos zepsuc to wole sie upewnic i chyba po to jest to forum a w szczególnosci ten dział :wesoly: .
 
 
 
Albin 
Nałogowiec


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 136
Skąd: Wyszków
Wysłany: 31-03-2009, 14:15   
   Bolid: Seicento 0.9


No ok. W tym wątku jest wszystko opisane, jest pokazane gdzie ten silniczek jest. Odłączasz wtyczkę, odkręcasz dwie śrubki i wyjmujesz krokowca. Czyścisz wg uznania (jedno psikają wd40, inni moczą w benzynie ekstrakcyjnej). Potem wszystko składasz w odwrotnej kolejności... Nie wiem jak jest w 1.1 spi, ale chyba tak jak w 900. W mpi musisz zdjąć przepustnicę, a to już inna bajka...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum