KROKOWY LOKALIZACJA |
Autor |
Wiadomość |
Xavier
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-08-2008, 10:07
Bolid: Seicento 1.1 MPI '02 |
|
|
Witajcie.
Mam problem z wolnymi obrotami, a w zasadzie z ich brakiem. Podejrzenie padło na silniczek krokowy. Choć nie jest to pewne. Jak to sprawdzić?
Mam więc parę pytań, bo nie znalazłem na forum:
1. Czy można dokupić sam silniczek krokowy ( 1.1 MPI)? Bo słyszałem, że nie…
2. Czy można skutecznie przeczyścić ten silniczek? Czym? Jak?
3. Czy ktoś już to robił? Bo wcześniej koledzy przymierzali się do tego. Nie napisali tylko co z tego wyszło…
4. Gdzie w Łodzi mogę szukać pomocy (mechanik/elektryk)?
Panowie… poradźcie coś bo serwis chce mnie obedrzeć ze skóry wołając za to… 1300 zł. |
|
|
|
 |
Gruby-Wujo
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 17 Sty 2007 Posty: 192 Skąd: White Snow WaWa
|
Wysłany: 30-09-2008, 09:44
Bolid: Cinquecento 1.2 :P |
|
|
a sie dopisze do tematu bo mam pytanie.
Juz wiem że krokowego się nie da wyjąc w moim sejku (MPI) .
Pytanie brzmi czy jak odkręcę przepustnicę to moge ją całą (razem z krokowym) wymoczyć w beznynie ekstrakcyjnej??? Czy ona się nie uszkodzi???
Dzieki z góry |
_________________ Jak na razie 120 km/h. Na więcej nie pozwoliła książka gwarancyjna...
Różowy Zając Rlzz !
Gaz...Tylko do zapalniczek!!!
 |
|
|
|
 |
Kondzio21
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 22 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 30-09-2008, 11:16
Bolid: Seicento 1.1 mpi |
|
|
ja wuj wykreciłem z przepustnica.tylko linke zdjełem. a czyściłem tak zatkałem od dolu i zalałem nitro od czasu doczasu poruszałem przepustnica i zobaczyłem jak cały ten 'syf' zypływa po upływi pewnego czasu wylałem i przedmuchałem. |
|
|
|
 |
Gruby-Wujo
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 17 Sty 2007 Posty: 192 Skąd: White Snow WaWa
|
Wysłany: 30-09-2008, 11:24
Bolid: Cinquecento 1.2 :P |
|
|
Ale co zatkałes??? Bardzo prosze łopatologicznie |
_________________ Jak na razie 120 km/h. Na więcej nie pozwoliła książka gwarancyjna...
Różowy Zając Rlzz !
Gaz...Tylko do zapalniczek!!!
 |
|
|
|
 |
mariusz-wawer [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2008, 12:05
|
|
|
Kondzio21 napisał/a: | ja wuj wykreciłem z przepustnica.tylko linke zdjełem. a czyściłem tak zatkałem od dolu i zalałem nitro od czasu doczasu poruszałem przepustnica i zobaczyłem jak cały ten 'syf' zypływa po upływi pewnego czasu wylałem i przedmuchałem. |
Gruby-Wujo, wypij kilka głębszych to zrozumiesz |
|
|
|
 |
Kondzio21
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 22 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 30-09-2008, 12:46
Bolid: Seicento 1.1 mpi |
|
|
zatkałem przepustnice od strony silnika najlepiej czymś co nie przepuszcza cieczy ja uzyłem domowego sposobu kawałek starej( nie ciknącej) dętki kawałek druta scisnąłem i wlałem. a póżniej samo się robiło |
|
|
|
 |
shooter
nówka sztuka ;)

Pomógł: 8 razy Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 29 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 01-10-2008, 17:14
Bolid: był Seicento 1.1 `99r. Jest Hyundai Coupe 1,6 |
|
|
moje autko po odpaleniu i po krótkiej jeździe na włączonych światłach i audio:
jak stoje na światłach to widze że podświetlenie stacyjki i światła przygasają. Jak dodam więcej gazu od razu jest dobrze.
To wina krokowca? |
|
|
|
 |
Kondzio21
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 22 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: 01-10-2008, 17:18
Bolid: Seicento 1.1 mpi |
|
|
raczej nie ja bym postawił raczej na alternator lub akumlator |
|
|
|
 |
ToMzzi
nówka sztuka ;)

Wiek: 40 Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 15 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-12-2008, 00:00 Lokalizacja krokowego
Bolid: Ford Focus, a kiedys Seicento 1.1 s |
|
|
Sprawa dotyczy sie lokalizacji krokowca i jego wyczyszczenia
Jako laik prosiłbym o wskazanie co musze odkrecic zeby sie do łajdaka dostac i prosiłbym rowniez o podpowiedz jakim kluczem go odkrecic, bo jakby co musialbym kupic cos takiego. Zalaczam zdjecie czegos podobnego co mam pod maska
 |
_________________ "Seicento zarówno w teście czołowym przy prędkości 64 km/h oraz bocznego przy prędkości 50 km/h osiągnęło wyniki grubo poniżej obowiązujących w 2000 roku norm. Zarówno pasażer, jak i kierowca mają małe szanse na przeżycie wypadku w tym samochodzie..." |
|
|
|
 |
ToMzzi
nówka sztuka ;)

Wiek: 40 Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 15 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-12-2008, 18:45
Bolid: Ford Focus, a kiedys Seicento 1.1 s |
|
|
Ok dzisiaj sie za to zabrałem i rezultat jest taki: SUKCES i PORAŻKA
Sukces - zlokalizowalem drania. Po zdjeciu obudowy filtra ujrzałem go i te dwie srubki typu TORX. Zestaw odpowiednich kluczy kupiłem, ale tu zaczeły sie schody
Porażka - W wykrecenu gamonia przeszkadzaja mi dwie rury od instalacji gazowej,a z tym to ja juz wole nie igrac, bo jeszcze cos rozszczelnie i bedzie afera Odkrecilem nawet czesc przepustnicy - dwie duze sruby torx ale to tez za duzo nie pomoglo. Tak wiec zostawie to chyba chlopakom z aso |
_________________ "Seicento zarówno w teście czołowym przy prędkości 64 km/h oraz bocznego przy prędkości 50 km/h osiągnęło wyniki grubo poniżej obowiązujących w 2000 roku norm. Zarówno pasażer, jak i kierowca mają małe szanse na przeżycie wypadku w tym samochodzie..." |
|
|
|
 |
Tomitom
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 01-02-2009, 13:17
Bolid: Seicento 1.1 MPi ActiV |
|
|
PAnowie a co moze chropotac jak grzechotka w tej przepustnicy?tzn opisze co pisałem w innym poscie, po przekreceniu kluczyka na pozycje off po ok 3 sek słychac tykniecie przekaznika z lewej strony (okolice głosnika) a nastepnie w przepustnicy słychac takie chropotanie/grzechodke jak by sie cos zamykało i trekotało przez ok 3 sek i cisza.dodam ze po każdym wyłączeniu stacyjki ten efekt jest. co to moze powodowac? co tam jest takiego? |
|
|
|
 |
Sonic
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 54 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-03-2009, 15:12
Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6 |
|
|
cholera misz masz w tym temacie, spieranie sie o mpi spi itp idp. Jak czytam te 4 strony wywodów to co raz bardziej przekonuje sie do kupna nowego i po kłopocie ale moze ktos w koncu napisze jak to zrobic.
Czy ktos (DOŚWIADCZONY W TEJ KWESTII) moze łopatologicznie i najlepiej z fotkami opisac czyszczenie silniczka krokowego, wersja spi. |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 30-03-2009, 20:05
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
Też filozofia... Odkręcasz, czyścisz i przykręcasz z powrotem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sonic
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 54 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-03-2009, 21:42
Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6 |
|
|
Albin napisał/a: | Też filozofia... Odkręcasz, czyścisz i przykręcasz z powrotem. |
Też filozofia, to moze sie podzielisz instrukcja skoro to takie łatwe?? arcymistrzu nie kazdy jest taki wspaniały jak Ty widać. Mam sejka od miesiaca i jak mam cos zepsuc to wole sie upewnic i chyba po to jest to forum a w szczególnosci ten dział . |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 31-03-2009, 14:15
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
No ok. W tym wątku jest wszystko opisane, jest pokazane gdzie ten silniczek jest. Odłączasz wtyczkę, odkręcasz dwie śrubki i wyjmujesz krokowca. Czyścisz wg uznania (jedno psikają wd40, inni moczą w benzynie ekstrakcyjnej). Potem wszystko składasz w odwrotnej kolejności... Nie wiem jak jest w 1.1 spi, ale chyba tak jak w 900. W mpi musisz zdjąć przepustnicę, a to już inna bajka... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|