KROKOWY LOKALIZACJA |
Autor |
Wiadomość |
Darol
nówka sztuka ;)
Pomógł: 10 razy Wiek: 51 Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2009, 12:48
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
Albin napisał/a: | No ok. W tym wątku jest wszystko opisane, jest pokazane gdzie ten silniczek jest. Odłączasz wtyczkę, odkręcasz dwie śrubki i wyjmujesz krokowca. Czyścisz wg uznania (jedno psikają wd40, inni moczą w benzynie ekstrakcyjnej). Potem wszystko składasz w odwrotnej kolejności... Nie wiem jak jest w 1.1 spi, ale chyba tak jak w 900. W mpi musisz zdjąć przepustnicę, a to już inna bajka... |
Pozwolę sobie dodać coś od siebie. wczoraj walczyłem z krokowym w MPI, samo czyszczenie nie pomogło.
Więc kolejne zdjęcie przepustnicy i polanie go preparatem firmy CRC pt. Olej penetrujący z dwusiarczkiem Molibdenu (MoS2).
Po przeschnięciu tegoż preparatu montaż przepustnicy i chwila prawdy. Wszystko działa
Ciekawe tylko na jak długo odłożyłem zakup nowej przepustnicy ?? |
|
|
|
 |
KiMO
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 10 Skąd: że znowu
|
Wysłany: 06-04-2009, 19:22
Bolid: Van / RWD |
|
|
a gdzie jest krokowy w 1,2 mpi |
_________________ punkt G
i tu... i tam ...
Jp
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej
 |
|
|
|
 |
juras01
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-04-2009, 21:39
Bolid: SC 1,1 MPI |
|
|
Darol a jakie miałeś objawy uszkodzenia silniczka krokowego ? Ja od dwóch dni mam spieprzone auto. Jak odpalę na benzynie to obroty rosną bardzo wysoko (nie mam obrotomierza) i tak się trzymają, po przełączeniu na gaz obroty nieco spadają i czasami falują. Objawy wskazują na silniczek krokowy, próbowałem go płukać różnymi specyfikami (po zdjęciu przepustnicy )ale bez rezultatu. Obroty dalej wysokie, aż się boję odpalać. Wymieniłem świece na nowe NGK - nic nie dało. Na razie nie jeżdżę autem, stoi w garażu a ja rozglądam się za porządnym mechanikiem. Może ktoś zna w Gdyni dobrego fachowca od SC ? |
|
|
|
 |
Darol
nówka sztuka ;)
Pomógł: 10 razy Wiek: 51 Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-04-2009, 10:09
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
juras01 napisał/a: | Darol a jakie miałeś objawy uszkodzenia silniczka krokowego ? Ja od dwóch dni mam spieprzone auto. Jak odpalę na benzynie to obroty rosną bardzo wysoko (nie mam obrotomierza) i tak się trzymają, po przełączeniu na gaz obroty nieco spadają i czasami falują. Objawy wskazują na silniczek krokowy, próbowałem go płukać różnymi specyfikami (po zdjęciu przepustnicy )ale bez rezultatu. Obroty dalej wysokie, aż się boję odpalać. Wymieniłem świece na nowe NGK - nic nie dało. Na razie nie jeżdżę autem, stoi w garażu a ja rozglądam się za porządnym mechanikiem. Może ktoś zna w Gdyni dobrego fachowca od SC ? |
Objawy były następujące
podczas jazdy, przy zmianie biegów silnik w 50% przypadków nie schodził z obrotów
pracując na wolnych czasami wskakiwał na wyższe obroty bez wyraźnego powodu
Wyczyściłem wszystkie czujniki włącznie z czujnikiem położenia wału inic nie pomogło
wtedy drugi raz wydłubałem przepustnicę i wypryskałem krokowca preparatem o którym pisałem w poprzednim poście.
W tej chwili już trzeci dzień wszystko działa poprawnie |
|
|
|
 |
Sonic
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 54 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-04-2009, 11:09
Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6 |
|
|
a ja mam jeszcze jedno pytanie, mam auto na gaz i mam drugiego krokowca na jednym z wezy, czy jego tez wymieniac jesli mam zamiar wymienic ten standartowy, i czy jego wymiane moge zrobic sam czy to gazownik powinien ?? nie wiem czy musze gdzies cos zakrecic przy gazie czy tak na sucho moge odkrecic i wymienic, nie chciałbym wyleciec w powietrze
aaa i tak przy okazji jakie srubki trzymaja standartowego krokowca - chodzi mi o wymiar m-ile? i długosc -bo chce je wymienic gdyz sa kompletnie zjechane główki i musze je nacinac pod płaski śrubokret. |
|
|
|
 |
_Mucha_
Bywalec

Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Cze 2010 Posty: 63 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-08-2010, 22:44
Bolid: SC 1.1 MPI - 2002 |
|
|
Więc czy w MPI 1.1 nie da się wymienić krokowca? Jaki jest koszt przepustnicy z tym ustrojstwem ??
|
_________________ SC 1.1 MPI -2002
Lepiej zrobić i żałować,niż nie zrobić i żałować że się nie zrobiło |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-08-2010, 22:49
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
_Mucha_ napisał/a: | Więc czy w MPI 1.1 nie da się wymienić krokowca? Jaki jest koszt przepustnicy z tym ustrojstwem ??
|
300-500 zł. zalezy jak trafisz sam mam MPI wiec sie orientuje.
mi falowało to nie trzeba było czyścić ( przepustnica czyściutka ) tylko poduszać kabelkami co do krokowca idą. poprawić, docisnąć... pomogło.. a falowało samo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|