FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Majonez pod korkiem oleju
Autor Wiadomość
wojtekcbr 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: wawa
Wysłany: 30-04-2009, 22:36   
   Bolid: seicento 1.1 MPI


~hubert20 to masz uszczelkę pod głowica do wymiany. Jeśli masz zdolności manualne to możesz wymienić ją sam. Koszt to 60zł planowanie, 70 komplet uszczelek i dzień roboty :) W warsztacie to pewnie z 500 zł
_________________
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-04-2009, 22:38   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


ja nigdy bym sie nie podjął tego... chyba ze bym z 30 razy widzial jak ktos to robi
 
 
hubert20 
nówka sztuka ;)


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 36
Skąd: TK
Wysłany: 30-04-2009, 23:12   
   Bolid: Pikaczento 0,9 young ;)


Powaznie mowicie ze to uszczlka poszla sie jeb...??
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-04-2009, 23:15   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


jesli olej jest jak masło a z drugiej strony płyn chłodnicy jak zupa tłusty no to wszystko na to wskazuje :-?
 
 
hubert20 
nówka sztuka ;)


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 36
Skąd: TK
Wysłany: 02-05-2009, 10:53   
   Bolid: Pikaczento 0,9 young ;)


Nie no w plynie nie widac tlustych plam olej normalny tylko ten "majonez"
 
 
dedek 
za dużo się czepia do forum

Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 296
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-05-2009, 11:18   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Jak masz majonez pod korkiem, smierdzi spalinami w zbiorniczku wyrowawczym bo UPG gwarantowana. Może Ci jeszcze kopcić na biało nawet po nagrzaniu i płynu chłodniczego ubywać szybciej niż paliwa z baku :))
 
 
hubert20 
nówka sztuka ;)


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 36
Skąd: TK
Wysłany: 03-05-2009, 01:25   
   Bolid: Pikaczento 0,9 young ;)


To co uwazacie s[rzedawac samochod czy naprawiac??
 
 
saper1985
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2009, 09:16   

hubert20 napisał/a:
To co uwazacie s[rzedawac samochod czy naprawiac??


a co to za pytanie ?! :|
 
 
hubert20 
nówka sztuka ;)


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 36
Skąd: TK
Wysłany: 03-05-2009, 10:20   
   Bolid: Pikaczento 0,9 young ;)


Pytam czy jest sens naprawiac czy lepiej pogonic??
 
 
ŁukaszW 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 44
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 03-05-2009, 11:03   
   Bolid: 1.1 MPi 2002


naprawiaj i śmigaj.
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 03-05-2009, 13:17   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


ludzie naprawiaja auta po 10xkrotnym dachowaniu, a ty sie pytasz czy głupią uszczelke wymienic :)
 
 
brava 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 21
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 03-05-2009, 22:09   
   Bolid: Fiat Seicento Young


Witam. Mam taką pilno nietypową sprawę. Zacznę od poczatku. Autko mam od września 2008 kupiony w komisie fiata przy salonie. Przebieg miał 101 tyś. Kazałem im wymienić olej i te filtry no i jeszcze parę innych rzeczy ale to mało istotne. Przejechałem od września do dziś 7 tyś i wczoraj zobaczyłem że poziom oleju na bagnecie jest prawie niewidoczny. Oleju było tylko tyle co na czubku tym takim poskręcanym. Nawet min oleju na bagnecie nie było. Kontrolka nieświeciła. Wczoraj szybko pojechałem kupić olej no i wlewałem po trochu. Cały litr musiałem wlać by poziom oleju na bagnecie był między min a max czyli w połowie. Co moze być przyczyną że po 7 tyś litr oleju ubyło? Zaznaczam że nie mam żadnego wycieku miesiac temu miałem przegląd i przeszedł bez problemu sucho bez wycieków. W garażu i na parkingu też żadnych plam pod nim nie ma. Czyżbym miał silnik dziurawy juz i bierze olej? Jeśli tak to ja już się zajmę tymi panami we fiacie bo mam świadków jak mówili że robili pomiar silnika i jest ok. Miał ktoś taki problem? Wie ktoś co lub skąd takie cos? Olej 10W/40 autko z lpg
 
 
 
Ciacho 
Skoda Lover

Pomógł: 76 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2755
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 03-05-2009, 23:15   
   Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline


brava napisał/a:
Czyżbym miał silnik dziurawy juz i bierze olej? Jeśli tak to ja już się zajmę tymi panami we fiacie bo mam świadków jak mówili że robili pomiar silnika i jest ok. Miał ktoś taki problem? Wie ktoś co lub skąd takie cos? Olej 10W/40 autko z lpg

o jejku jejku że silnik bierze olej to nie znaczy zaraz że jest dziurawy,

jak tylko nie dymi na niebiesko to nie masz sie czym martwić skoro wycieków nie ma

trzeba tylko pilnować stanu oleju, a jak od września nie sprawdzałeś to nie ładnie świadczy :)

a skąd takie coś? bo ja wiem, jeden silnik bierze olej tak że jest to wyraźnie odczuwalne, a inny bierze tak że nie jesteśmy w stanie tego odczuć, różnie to bywa, ważne żeby nie bral tego oleju cholera wie ile. Jeśli chcesz to zjawisko ograniczyć możesz spróbować przejść na olej mineralny 15W-40 ale w sumie nie polecam...
_________________

 
 
TOMASZ 27 
Smakosz ... z dziurk? ...

Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 04-05-2009, 00:05   
   Bolid: sc 1.1 MPi Safety Car


Załóżmy ze spalił ci na 7000km 2 litry to i tak nieźle jak na 100000km w 900 nowe diesle palą więcej bo wg producentów mogą wypić nawet 1,5l/100km sie niczym nie martw tylko olej co 500km sprawdzaj dla pewności . No chyba ze jak Ciacho mówi dymi ci na niebiesko . Np moje sc oleju chyba nie bierze bo narazie nic nie ubywa a juz ma 109000
_________________
Uważam,że Polskie Kobiety są Najpiękniejsze :))
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-05-2009, 00:09   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


dolej do 3\4 miarki na bagnecie i sprawdzaj co 500 km... jak nie kopci, jak nie ma majonezu jak nie dławi to spokojnie obserwuj.... 1L na 7000 to nie tak zle, tutaj niektorzy mowili ze norma "fiatowska" to 1L na 1000 km...

ale dla mnie norma to jest od wymiany do wymiany max litr. czyli na 15 000. zalej i sprawdzaj.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum