odmulanie sc |
Autor |
Wiadomość |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 12-04-2013, 18:27
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
tomazi89 napisał/a: | ej ja nie ogarniam was teraz mialem na mysli silnik 0,9 i chciałem bezpieczny sposób odmulenia a tu jakies dziwaczne teorie wychodza |
bo na tym forum tematy zawsze schodza na inny trop. zaczynamy gadac o wydechu a poprzez swap silnika konczymy na zupelnie czyms innym niz na poczatku.
trzeba sie przyzwyczaic.
saper jak to sie nie nadaje ? u mnie jezdzil tak(czeste odciny na pierwszych trzech biegach - wiem ze to bezsens i glupota ale odcinka ma fajny dzwiek) przez dwa lata ale teraz jest swap na tapecie i wgl ale jezdzilby dalej jeszcze sporo czasu mam nadzieje.
co do docierania to saper musze ci racje przyznac:) |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 12-04-2013, 18:31
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Uncrossed, no wiem że do odcinki idzie go wyciągnąć Ale nie to że na dotarciu
Nic się nie musi stać ,aczkolwiek przy takich obrotach silnik jest bardziej podatny na urazy, spalanie znacznie wyższe
Po wybuchach 2 silników wyczynowych i znacznych stratach stwierdziłem że nie warto |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 12-04-2013, 18:40
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Poczytajcie o przekręceniu silnika spalinowego. Odmulanie to nie tylko wysokie obroty ale dostarczenie odpowiedniej ilości tlenu do spalania jak i zapewnienie odpowiedniego odprowadzenia spalin. Jeśli coś będzie miało trudności to silnik nie pociągnie. |
|
|
|
 |
tomazi89
Nałogowiec przyjaciel

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 10 Paź 2012 Posty: 463 Skąd: EKU
|
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 12-04-2013, 18:54
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Toż to sama praktyka |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-04-2013, 19:27
|
|
|
macher napisał/a: | Poczytajcie o przekręceniu silnika spalinowego. Odmulanie to nie tylko wysokie obroty ale dostarczenie odpowiedniej ilości tlenu do spalania jak i zapewnienie odpowiedniego odprowadzenia spalin. Jeśli coś będzie miało trudności to silnik nie pociągnie. | - o to to - silnik może być po kapitalce ale co z tego jak wcześniej żłopał oleju na potęgę i katalizator jest zapchany - to nie jest tak że jak silnik jest na dotarciu to opory są tak wielkie że nie można przekroczyć 100km/h bo nawet świeżo odpalony na nowych pierścieniach i panewkach spokojnie uzyska te książkowe 140km/h - jakby po remoncie były tak wielkie opory to nie znam oleju którego "film" by się nie zrywał na gładzi cylindra |
|
|
|
 |
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-04-2013, 20:52
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
Też mi się wydaje dziwne, że nie jedzie tak jak powinien, ale ja nigdy nie jechałem samochodem z nowym/po remoncie silnikiem więc nie wiem co i jak.
A może faktycznie zapchany wydech i mocno brudny filtr powietrza nie pozwalają na odpowiednią pracę.
Też nie pisałem o prędkościach do odcinki tylko tak do 5800-6000 obr/min. To daje na II biegu niecałe 80km/h w 900 z seryjną skrzynią i kołami. |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
 |
|