FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
odmulanie sc
Autor Wiadomość
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 12-04-2013, 18:27   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


tomazi89 napisał/a:
ej ja nie ogarniam was teraz mialem na mysli silnik 0,9 i chciałem bezpieczny sposób odmulenia a tu jakies dziwaczne teorie wychodza

bo na tym forum tematy zawsze schodza na inny trop. zaczynamy gadac o wydechu a poprzez swap silnika konczymy na zupelnie czyms innym niz na poczatku.
trzeba sie przyzwyczaic.

saper jak to sie nie nadaje ? u mnie jezdzil tak(czeste odciny na pierwszych trzech biegach - wiem ze to bezsens i glupota ale odcinka ma fajny dzwiek) przez dwa lata ale teraz jest swap na tapecie i wgl ale jezdzilby dalej jeszcze sporo czasu mam nadzieje.
co do docierania to saper musze ci racje przyznac:)
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 12-04-2013, 18:31   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Uncrossed, no wiem że do odcinki idzie go wyciągnąć :)) Ale nie to że na dotarciu :P
Nic się nie musi stać ,aczkolwiek przy takich obrotach silnik jest bardziej podatny na urazy, spalanie znacznie wyższe ;)
Po wybuchach 2 silników wyczynowych i znacznych stratach stwierdziłem że nie warto :D
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 12-04-2013, 18:40   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Poczytajcie o przekręceniu silnika spalinowego. Odmulanie to nie tylko wysokie obroty ale dostarczenie odpowiedniej ilości tlenu do spalania jak i zapewnienie odpowiedniego odprowadzenia spalin. Jeśli coś będzie miało trudności to silnik nie pociągnie.
 
 
tomazi89 
Nałogowiec
przyjaciel


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 463
Skąd: EKU
Wysłany: 12-04-2013, 18:42   
   Bolid: seicento 899ccm s


eh w ciul teorii i nie wiem sam juz nic
_________________
http://www.polskajazda.pl...Seicento/143598


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359604
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 12-04-2013, 18:54   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Toż to sama praktyka :P
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 12-04-2013, 19:27   

macher napisał/a:
Poczytajcie o przekręceniu silnika spalinowego. Odmulanie to nie tylko wysokie obroty ale dostarczenie odpowiedniej ilości tlenu do spalania jak i zapewnienie odpowiedniego odprowadzenia spalin. Jeśli coś będzie miało trudności to silnik nie pociągnie.
- o to to - silnik może być po kapitalce ale co z tego jak wcześniej żłopał oleju na potęgę i katalizator jest zapchany - to nie jest tak że jak silnik jest na dotarciu to opory są tak wielkie że nie można przekroczyć 100km/h bo nawet świeżo odpalony na nowych pierścieniach i panewkach spokojnie uzyska te książkowe 140km/h - jakby po remoncie były tak wielkie opory to nie znam oleju którego "film" by się nie zrywał na gładzi cylindra !!!
 
 
kamilen 
Bywalec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 67
Skąd: Pruszków
Wysłany: 12-04-2013, 20:52   
   Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V


Też mi się wydaje dziwne, że nie jedzie tak jak powinien, ale ja nigdy nie jechałem samochodem z nowym/po remoncie silnikiem więc nie wiem co i jak.
A może faktycznie zapchany wydech i mocno brudny filtr powietrza nie pozwalają na odpowiednią pracę.
Też nie pisałem o prędkościach do odcinki tylko tak do 5800-6000 obr/min. To daje na II biegu niecałe 80km/h w 900 z seryjną skrzynią i kołami.
_________________
No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum