olej w filtrze powietrza |
Autor |
Wiadomość |
tata41
nówka sztuka ;)
Wiek: 58 Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 3 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 25-08-2008, 13:13 olej w filtrze powietrza
Bolid: sc 900 |
|
|
witam serdecznie
czy ktoś wie co zrobic jak pojawia sie olej w filtrze powietrza ( SC 900 przebieg 180 tys km)
pozdrawiam |
|
|
|
 |
POKSI
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 12 Skąd: poznan
|
Wysłany: 25-08-2008, 13:36
Bolid: sejek 899 |
|
|
olej??bydzmoze z odmy.taki przewod ktory jest polaczony z dolotem powietrza.ow przewod doprowadza przedmuchy ze skrzyni korbowej i kapy zaworow do dolotu zeby niezanieczyszczac srodowiska.jesli masz tak duzo oluju w filtrze to moze swiadczyc o jakims juz zuzyciu silnika |
_________________ najpiekniejsza seria w miescie:P |
|
|
|
 |
tata41
nówka sztuka ;)
Wiek: 58 Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 3 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 25-08-2008, 13:41
Bolid: sc 900 |
|
|
moze tak być ale jeździ dobrze pomomo przebiegu 180 000 km, czy ktos iwe czy sie opłaca zrobic jakis remont i ile on kosztuje |
|
|
|
 |
POKSI
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 12 Skąd: poznan
|
Wysłany: 25-08-2008, 13:44
Bolid: sejek 899 |
|
|
remontu silnika nie oplaca sie robic bo koszty porownywalne z wymiana silnika.jesli dobrze jezdzi to mozna smigac az sie skonczy a potem nowy silnik uzywke 900 mozna tanio dostac |
_________________ najpiekniejsza seria w miescie:P |
|
|
|
 |
ralfpa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 4 Skąd: Mazańcowice
|
Wysłany: 12-09-2008, 06:38 Olej w filtrze
Bolid: Seicento |
|
|
Witam!
Ja na początku miałem niewielkie ilości oleju w filtrze, ale teraz mocno mi ucieka do filtra, wiec mam pytanie do speców czy wymiana uszczelki jeszcze coś da czy trzeba wymienić zawory, jeżdżę na gazie przejechane mam 113000 km, z tego co zauważyłem olej wychodzi z odmy do filtra powietrza i dwa samochód zaczął mi kopcić jak lokomotywa teraz kopcenie ustało w w filtrze oleju jak w wannie, Jeszcze jedno pytanie jeśli już remont zaworów czy resztę można zostawić jak jest ( tłoki pierścienie)
pozdrawiam |
|
|
|
 |
niemiec
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"

Pomógł: 62 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 222 Skąd: LHR/WWE
|
Wysłany: 12-09-2008, 12:31
Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00 |
|
|
Jeśli ucieka olej, to przez uszczelniacze zaworowe, nie przez same zawory.
Co do remontu, to w jakim stanie jest silnik widać dopiero po jego rozebraniu. Jeśli dymi, to pierścienie mogą być na wykończeniu, więc także pasowałoby wymienić.
Ogólnie remont generalny raczej przekracza wartość silnika, więc wykonywałbym go tylko wtedy, gdy miałbym naprawdę dobrego mechanika (tak aby nie okazało się, że mimo wydanych pieniędzy wciąż coś jest nie tak..).
Kupić silnik można łatwo, niestety również jest ryzyko, że zakupiony silnik nie będzie do końca OK.
ralfpa napisał/a: | w filtrze oleju jak w wannie | tego akurat nie rozumiem - poproszę o tłumaczenie.. |
_________________ Nie ma mnie na forum |
|
|
|
 |
ralfpa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 4 Skąd: Mazańcowice
|
Wysłany: 12-09-2008, 13:51
Bolid: Seicento |
|
|
czyli tyle oleju ze można zrobić sobie kąpiel.
nara |
|
|
|
 |
niemiec
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"

Pomógł: 62 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 222 Skąd: LHR/WWE
|
Wysłany: 12-09-2008, 15:55
Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00 |
|
|
Aaaaa, załapałem...
Tak więc silnik dogorywa. Uszczelniacze zaworowe poszły się...
Sprawdź cenę remontu w twoich stronach oraz ceny silników i wybierz odpowiednią opcję.
A na obecnym silniku jeszcze trochę pojeździsz - aż umrze... |
_________________ Nie ma mnie na forum |
|
|
|
 |
madzia
nówka sztuka ;)
Wiek: 45 Dołączyła: 18 Mar 2008 Posty: 2 Skąd: UK
|
Wysłany: 12-09-2008, 21:48
Bolid: seicento900 |
|
|
jak jezdzi dobrze to dolewac olej mineral TANI LEPKI i jezdzic do konca. To juz ten przebieg |
|
|
|
 |
|