Piszczący pasek |
Autor |
Wiadomość |
Nowaczek
Bywalec

Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 55 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 18-11-2017, 10:15 Piszczący pasek
Bolid: Fiat Seicento S 900cc SPI '99 |
|
|
Witam Wszystkich.
Mam problem z moim autkiem. Coś strasznie piszczy. Im wyższe obroty, tym głośniejszy hałas. Zauważyłem, że po wyłączeniu nawiewu, piszczenie trwa jeszcze sekundę lub dwie i hałas znika. Mogę wtedy włączyć nawiew z powrotem i hałasu nie ma, ale wystarczy zmiana biegu i hałas powraca. Wciśnięcie sprzęgła również powoduje, że pisk znika. Po zmianie biegu hałas czasami się pojawia, a czasami nie, nie ma reguły. Tak samo nie można powiedzieć, że hałas jest zawsze. Zdarza się, że po odpaleniu silnika, zrobię jakiś 1 km i dopiero wtedy pojawia się pisk.
Czy Ktoś wie, jak to naprawić?
Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie. |
_________________
Moja Błękitna Strzała
Sej(czento) You Love Me |
|
|
|
 |
MichałFIAT
Nałogowiec
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 165 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 18-11-2017, 14:22
Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r |
|
|
Witam , sprawdził bym pasek alternatora , łożyska alternatora . Wysokie obroty i dodatkowe obciążenie prądowe , i stan naładowania akumulatora wpływa na regulację napięcia alternatora. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-11-2017, 16:10 Re: Piszczący pasek
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Nowaczek napisał/a: | Witam Wszystkich.
Mam problem z moim autkiem. Coś strasznie piszczy. Im wyższe obroty, tym głośniejszy hałas. Zauważyłem, że po wyłączeniu nawiewu, piszczenie trwa jeszcze sekundę lub dwie i hałas znika. Mogę wtedy włączyć nawiew z powrotem i hałasu nie ma, ale wystarczy zmiana biegu i hałas powraca. Wciśnięcie sprzęgła również powoduje, że pisk znika. Po zmianie biegu hałas czasami się pojawia, a czasami nie, nie ma reguły. Tak samo nie można powiedzieć, że hałas jest zawsze. Zdarza się, że po odpaleniu silnika, zrobię jakiś 1 km i dopiero wtedy pojawia się pisk.
Czy Ktoś wie, jak to naprawić?
Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie. | po prostu napnij pasek albo zmień na nowy . |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 18-11-2017, 17:49
Bolid: seicento 899 |
|
|
No i oby to był luźny pasek, czasem to kończące się łożysko ślizgowe przy pompie płynu chłodniczego daje takie objawy, płyn nie cieknie a coś piszczy. |
|
|
|
 |
Nowaczek
Bywalec

Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 55 Skąd: WLKP
|
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-11-2017, 13:15
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Te paski są.gorsze niż z pralek.
Rok czasu i kupujemy nowy. Z resztą cena 12zł niczego dobrego nie wróży. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|