FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
praca silnika
Autor Wiadomość
putek85 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: warszawa
  Wysłany: 23-04-2008, 23:35   praca silnika
   Bolid: 1.1 SPI


I znowu problem z tym moim ukochanym autkiem. Auto stało z 4 miechy. Dzisiaj odpaliłem go na próbe akumulatora i jego sprawnosci (wszczesniej stał bez prądu). Zwróciło mi uwage zachowanie silnika na wolnych obrotach (jałowy bieg) chodzi jak ciagnik z przerwami w dzieku. Silnk jest po remnocie planowanie głowicy mycie silnika nowa uszczelka, po tych zabiegu chodził jak mazenie. A teraz stał i znowu cos jest nie tak. Wczoraj na próbie nowego akumulatora chodził dobrze ale po 5 min zgasł pewnie brak paliwa. Musze jeszcze dodac ze sam zlikwidowałem gaz pozostały tylko kabelki i butla oraz komp od gazu. Wczoar chodził lepiej tez nie równo ale lepiej. Martwi mnie tez zapach spalin bardzo intensywnie czuc paliwo ( uklad wydechowy przerobiony strumienica i SPORTOWY TŁUMIK DO FIATA SEICENTO MICHAEL BASOWY) Silnik 1.1 SPI Dziaj silnik codził z minute bo potem przyjechała straz miejska po pana który zabalował który lezał nieopodal mojego auta i wolalem niezwacac na siebie uwagi szczegulnie ze siedziałem z kumplem w autko pijac piwko po cizkim dniu pracy. Jeśli potzrebujecie wiecej inf je dostarcze.
_________________

http://www.wrzuta.pl/audio/hNnT1Q2wDs/sej_sound
 
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-04-2008, 23:38   
   Bolid: Był 1.1 SPI


putek85 napisał/a:
Zwróciło mi uwage zachowanie silnika na wolnych obrotach (jałowy bieg) chodzi jak ciagnik z przerwami w dzieku.

Pewnie nie śmigał na wszystkich cylindrach. Sprawdź kable WN i świece.

[ Dodano: 23-04-2008, 23:43 ]
A mikser wyjąłeś :?: Mikser to takie urządzonko w dolocie które jest połączone gruba gumową rura z parownikiem poprzez które wlatuje gaz do silnika.
Jeśli go nie wyjąłeś to silnik może tamtędy zasysać "lewe" powietrze i będą problemy. Jeśli nie jeździsz na gazie to lepiej zdemntować mikser bo to niepotrzebna zwężka w dolocie która ogranicza moc i zwiększa spalanie.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
putek85 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-04-2008, 23:47   
   Bolid: 1.1 SPI


Powiem tak od parownika odchodziła rurka bezposrednio do wtrysku paliwa i tam załatałem dziurek juz dawno bo od tego zaczoł sie mój problem z gazem w aucie. potem instalacja elektryczna gazu walneła elektrrycy cos pokombinowali i zrobili ze niby nie działa. Proeblem z instalacja zanikł. A co do spalania to chkeje strasznie
http://punto.autokacik.pl...m/100kkmLPG.htm taka miałem jak ta 1
_________________

http://www.wrzuta.pl/audio/hNnT1Q2wDs/sej_sound
Ostatnio zmieniony przez putek85 23-04-2008, 23:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2008, 00:04   
   Bolid: Był 1.1 SPI


No to lewe powietrze masz raczej "z bani".
Sprawdź czy pracuje na wszystkich cylindrach... A sprawdzałeś jak się zachowuje przy wyższych obrotach? Jak byś go wkręcił na wyższe obroty to może by przepaliłtą zgromadzoną mieszankę i by nic nie trzeba było wymieniać. Po tak długim postoju to pewnie tylne hamulce się zastały...
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 24-04-2008, 08:59   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Na pewno postój nie posłużył sejkowi.. Elektryka zaszła wilgocią - trzeba przepalić autko i zagrzać porządnie.
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
putek85 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-04-2008, 11:31   
   Bolid: 1.1 SPI


na wysokich obrotach chodzi dobrze tylko na niskich ma klopot ale jak dziaj patrzyłem juz było coraz lepiej z tłumika poleciała jakas maz dzina która nie miała zapachu paliwa pewnie ten syf co sie osadził
_________________

http://www.wrzuta.pl/audio/hNnT1Q2wDs/sej_sound
 
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2008, 19:51   
   Bolid: Był 1.1 SPI


Z tłumika to Ci będzie teraz woda wylatywać po takim postoju to normalne. Jeśli na wyższych obrotach jest ok to lepiej zalej paliwka więcej i się wybierz w jakąś podróż-przynajmniej z 10km to się wszystko rozgrzeje, przepali i wtedy się okaże co się jeszcze zje... tzn zepsuło :wink:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum