problem z identyfikacjią paska rozrządu w sejku 1.1mpi 2003r |
Autor |
Wiadomość |
iatros
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: KR/SZ
|
Wysłany: 09-04-2008, 16:46 problem z identyfikacjią paska rozrządu w sejku 1.1mpi 2003r
Bolid: 600 1.1mpi |
|
|
Mam problem z doborem paska rozrządu, wypadało by go już wymienić, ale są wątpliwości jaki ma to być pasek (104 czy 125 zębów). Sytuacja jest taka z katalogu bosch wynika że ma być 125 zębowy, a z contitecha wynika że ma być to pasek 104 zęby ( sprawdzał to koleś co sie zajmuje handlem , ale jak jak mu pokazałem w katalogu boscha to zgłupiał i powiedział że nie może na 100 % stwierdzić który ma być i najlepiej by było jakbym sobie go sam wyciagnął i policzył ilość zębów). Proszę o pomoc. Dane autka: 1.1mpi 2003r kod silnika 187A1.000. |
|
|
|
|
niemiec
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"
Pomógł: 62 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 222 Skąd: LHR/WWE
|
|
|
|
|
iatros
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: KR/SZ
|
Wysłany: 09-04-2008, 18:03
Bolid: 600 1.1mpi |
|
|
znalazłem tylko kod produktu: 46750865- ale nie ma żadnej informacji o parametrach typu ilość zębów wymiar itd. |
|
|
|
|
bakol
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 271 Skąd: Ruda ?ląska
|
Wysłany: 09-04-2008, 22:23
Bolid: stilo 3D 1.8 |
|
|
google prawde Ci powie. (tylko czy to pewne ?? )
wpisz "pasek rozrządu" i numer który podałeś wyżej - wychodzi na to, że 125 zębów |
_________________ Pokaż cycki - dam Ci jabłko ! |
|
|
|
|
cucek
nówka sztuka ;)
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 9 Skąd: z domu
|
Wysłany: 10-04-2008, 08:05
Bolid: żółty 1.1 Sporting - 1998 |
|
|
będzie to na 100% 125 zębów. Najprościej idź do serwisu FIAT i ci po numerze silnika sprawdzą jaki ma być pasek. W tych silnikach (1.1) była zmiana psaka rozrządu od pewnego numeru produkcyjnego. W starszych jest 104 a w nowszych 125 zebów. Mam gdzieś zapisane nawet od jakiego numeru ale obecnie jestem w pracy i nie mogę ci tego odszukać. W swoim bolidzie miałem zmianę silnika i właśnie przy starym był 104 a teraz mam 125 zębów. Generalnie jak będzie dobry sklep to też będzie o tym wiedział, przynajmniej ten gdzie ja się zaopatruje ma taką informację od jakiego numeru jest zmiana. |
|
|
|
|
iatros
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: KR/SZ
|
Wysłany: 10-04-2008, 08:36
Bolid: 600 1.1mpi |
|
|
Dzięki wszystkim za pomoc. Też wydaje mi się że będzie to ten 125 zębów. Poprawcie mnie jeśli się mylę. W linku od niemieca (fiat eper) przy identyfikacji autka podałem wszystkie dane ( pojemność, rok produkcji, numer silnika itd.). Znalazłem na eperze tylko ten numer OE , potem powchodziłem na katalogi rożnych firm robiących paski i dałem wyszukaj według numerów OE, i w wyszło że pasek ma być 125 zębów. Jeśli na eperze nie ma błędów ( ktoś kiedyś na tym forum sugerował ze czasem się zdarzają ) to sprawa jest jasna. |
|
|
|
|
niemiec
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"
Pomógł: 62 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 222 Skąd: LHR/WWE
|
Wysłany: 10-04-2008, 13:51
Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00 |
|
|
Na Eperze NIE MA błędów - sprawdziłem według katalogu Inter Cars i jest ok. |
_________________ Nie ma mnie na forum |
|
|
|
|
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 10-04-2008, 20:09 Re: problem z identyfikacjią paska rozrządu w sejku 1.1mpi 2
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
iatros napisał/a: | Mam problem z doborem paska rozrządu, wypadało by go już wymienić, ale są wątpliwości jaki ma to być pasek (104 czy 125 zębów). Sytuacja jest taka z katalogu bosch wynika że ma być 125 zębowy, a z contitecha wynika że ma być to pasek 104 zęby ( sprawdzał to koleś co sie zajmuje handlem , ale jak jak mu pokazałem w katalogu boscha to zgłupiał i powiedział że nie może na 100 % stwierdzić który ma być i najlepiej by było jakbym sobie go sam wyciagnął i policzył ilość zębów). Proszę o pomoc. Dane autka: 1.1mpi 2003r kod silnika 187A1.000. |
Ja mam tego samego seja. koles w warsztacie mi zmieniał i tylko przy odbiorze bryki na obudowie filtra nakleił mi CONTI i teraz to sam zbaraniałem ale sej śmiga i ma się dobrze |
|
|
|
|
|